سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ ۲۴۰ هرتزی ۴K جهان را معرفی کرد

سامسونگ به عنوان شرکت پیشرو بازار مانیتورهای جهان، مدل‌های ۲۰۲۲ سری اودیسه (Odyssey) خود را معرفی کرد. این سری جدید در مدل‌های G85NB، G75NB و G40B و به منظور ارائه واقعی‌ترین و فراگیرترین تجربه ممکن به گیمرها و علاقه‌مندان بازی‌های ویدئویی عرضه می‌شود.

موبنا – مانیتور ۳۲ اینچی G85NB اولین مانیتور گیمینگ جهان است که با نرخ تازه‌سازی تصویر ۲۴۰ هرتز و وضوح ۴K طراحی شده است تا عملکردی بی‌نظیر را به کاربران خود ارائه دهد.

هیسونگ‌ ها، معاون ارشد بخش نمایشگرهای سامسونگ در مورد معرفی این مدل‌های جدید می‌گوید: «خوشحالیم که رونمایی از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ ۴K جهان را اعلام می‌کنیم تا فرصت‌ها و تجربه‌های جدید و فراگیرتری در دسترس کاربران بازی‌های ویدئویی قرار بگیرد. رویای همه گیمرها داشتن تجربه‌ای همه‌جانبه از بازی و نزدیکی و لمس بیشتر شخصیت‌ها و جریانات بازی است. سری اودیسه و مدل‌های جدید آن این امکان را به کمک فناوری نوآورانه و کیفیت تصویر واقعی و فوق‌العاده خود برای گیمرها فراهم می‌کند تا سطح جدیدی از شور و هیجان را تجربه کنند».

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

Neo G8 : سرعت و وضوح بی‌همتا

مدل ۳۲ اینچیNeo G8  (G85NB) اولین مانیتور گمینگ جهان محسوب می‌شود که ترکیبی از برترین قابلیت‌ها شامل پنل VA خمیده به انحنای ۱۰۰۰R، وضوح تصویر ۴K (3840 در ۲۱۶۰)، فناوری جدید ماتریس کوانتوم، نرخ تازه‌سازی تصویر فوق سریع ۲۴۰ هرتز و زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای را در خود جمع کرده است.

وضوح تصویر ۴K این مانیتور ۹۵ درصد از طیف رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. طراحی بدنه آن نیز از مدل Neo G9 الهام گرفته شده تا نمای بیرونی آن بازتابنده عملکرد برتر بازی باشد.

پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium Pro و ترکیب آن با نرخ تازه‌سازی ۲۴۰ هرتز، وضوح ۴K و زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای دقت و سرعت فوق‌العاده‌ای را در در اختیار گیمر می‌گذارد تا در هر محیطی از بازی بالاترین سطح ممکن را تجربه کند.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

علاوه بر این پنل مانیتور  Neo G8از فناوی جدیدQuantum Mini LED  برخوردار است که با دقت بسیاری بالایی LED‌های متراکم را کنترل می‌کند تا گیمرها صحنه‌های روشن و تاریک بازی را در واقعی‌ترین حالت تماشا کنند. همچنین فناوری کوانتوم HDR 2000 با حداکثر میزان روشنایی ۲ هزار نیت و نسبت کنتراست استاتیک یک میلیون به یک، بیشترین جزئیات ممکن را برای افزایش سطح هیجان و غرق شدن گیمر در جریانات بازی به نمایش می‌گذارد. در کنار این، قابلیت CoreSync هم وجود دارد که به طور خودکار رنگ‌ مرکزی صفحه نمایش را بررسی و نور متناسب با آن را در پشت مانیتور منتشر می‌کند تا گیمرها به شکل ملموس و عمیق‌تری با رخدادهای بازی درگیر شوند.

مانیتور اودیسه مدل G85NB با طیف گسترده‌ای از قابلیت‌های نوآورانه و ارتقا یافته دنیای سرگرمی ساخته شده است. از جمله این قابلیت‌ها صفحه نمایش مات است که ضمن جلوگیری از تابش نور به صفحه، مانع انعکاس و بازتاب نور می‌شود تا حواس‌پرتی گیمرها به حداقل برسد و تمامی تمرکز کاربر به حوادث و اتفاقات بازی معطوف شود. علاوه بر این مانیتور G85NB با پایه قابل تنظیم ارتفاع (HAS) طراحی شده تا دستگاهی ارگونومیک و منعطف در اختیار گیمرها قرار بگیرد.

مانیتور ۳۲ اینچی G85NB اودیسه سامسونگ به تازگی و در نمایشگاه CES 2022 به لطف فناوری‌ نوآورانه خود جایزه برترین نوآوری را در بخش گیمینگ کسب کرد.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

Neo G7 : غرق شدن با فناوری برتر Mini-LED

مانیتورهای گیمینگ جدید سری اودیسه با مدل Neo G7 (G75NB) توسعه یافته است. این مانیتور در ابعاد ۳۲ اینچ و با وضوح تصویر ۴K (3840 در ۲۱۶۰)، پنل خمیده VA به انحنای ۱۰۰۰R، نرخ تازه‌سازی تصویر ۱۶۵ هرتز و زمان واکنش یک میلی‌ثانیه‌ای عملکرد کم‌نظیری را ارائه می‌دهد.

این عملکرد با فناوری‌هایی مثل AMD FreeSync Premium Pro، Quantum Mini LED و کوانتوم HDR 2000 با حداکثر روشنایی ۲ هزار نیت و نسبت کنتراست استاتیک یک میلیون به یک، شکل فوق‌العاده‌ای پیدا کرده تا گیمرها را به سطح تازه‌ای از هیجان برساند.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

نورپردازی CoreSync  با رنگ‌هایی روشن و زنده به اتفاقات بازی و محتوای در حال تماشا جان تازه‌ای می‌بخشد تا تجربه‌ای جذاب و چشم‌نواز برای کاربران خلق شود.

پایه ارگونومیک و قابلیت Auto Source Switch+ در مانیتور G75NB کمک کرده تا کاربران با انعطاف‌پذیری و راحتی بیشتری بازی و کار کنند. به کمک قابلیت تشخیص خودکار منبع دیگر نیازی به جست‌وجوی کاربر نیست و به محض روشن شدن مانیتور منابع ورودی تشخیص و به دستگاه متصل می‌شود.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

G4 : طراحی آینده‌نگرانه با قابلیت‌های ضروری

فهرست مدل‌های جدید سری اودیسه با G4 (G40B) تکمیل می‌شود. G40B گزینه‌ای عالی برای گیمرهایی است که به دنبال مانیتوری با ویژگی‌های کاربردی و ضروری به همراه طراحی آینده‌نگرانه و زیبا هستند.

مانیتورهای G4 در دو مدل ۲۵ و ۲۷ اینچ عرضه شده‌اند. وضوح تصویر فول‌اچ‌دی (۱۹۲۰ در ۱۰۸۰)، نرخ تازه‌سازی تصویر فوق سریع ۲۴۰ هرتز، زمان واکنش یک میلی‌ثانیه، پنل IPS با زاویه دید وسیع و پشتیبانی از HDR10 بخشی از قابلیت‌های پیشرفته مدل G4 است.

گیم‌پلی این مانیتور به کمک پشتیبانی از دو فناوری AMD FreeSync Premium و G-SYNC ارتقا یافته است. پایه قابل تنظیم و منعطف این مانیتور با انواع حالت‌های مورد نظر کاربر هماهنگ و بهینه می‌شود.

مانیتورهای گیمینگ سری اودیسه G85NB، G75NB و G40B به زودی در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

سامسونگ اولین مانیتور گیمینگ 240 هرتزی 4K جهان را معرفی کرد

جدول مشخصات مانیتورهای جدید سری اودیسه :

 

مدل G85NB G75NB G40B
 

 

 

 

 

نمایشگر

ابعاد ۳۲ ۳۲ ۲۷ و ۲۵
تخت/منحنی منحنی ۱۰۰۰R منحنی ۱۰۰۰R تخت
نسبت تصویر ۱۶:۹
روشنایی ۳۵۰ cd/㎡

(Peak 2000 cd/㎡)

۳۵۰ cd/㎡

(Peak 2000 cd/㎡)

۴۰۰ cd/㎡
HDR Quantum HDR 2000 Quantum HDR 2000 HDR10
وضوح تصویر ۳,۸۴۰ x 2,160 (UHD) ۱,۹۲۰ x 1,080 (FHD)
نرخ فریم حداکثر ۲۴۰ هرتز حداکثر ۱۶۵ هرتز حداکثر ۲۴۰ هرتز
زمان واکنش ۱ms(GTG)
زاویه دید ۱۷۸ درجه (افقی)، ۱۷۸ درجه (عمودی)
 

 

 

قابلیت‌های گیمینگ

نرخ تازه‌سازی متغیر FreeSync Premium Pro FreeSync Premium,

G-Sync Compatible

CoreSync Lighting بله
سایر ویژگی‌ها Black Equalizer, Low Input Lag Mode, Refresh Rate Optimizer

Super Arena Gaming UX, Auto Source Switch+,

Adaptive Picture, Ultrawide Game View, Flicker Free

 

 

سایر 

رنگ بخش جلویی دستگاه مشکی
رنگ قسمت عقب مانیتور سفید مشکی
Interface Display Port 1.4 (1EA),
HDMI 2.1 (2EA),USB3.0 Up (1EA) & Down (1EA)
Display Port 1.2 (1EA),
HDMI 2.0 (2EA),
Ergonomics HAS(Height Adjustable Stand), Tilt, Swivel, Pivot
Wall Mount ۱۰۰ x 100

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا