گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

سامسونگ، سری گلکسی Tab S8 را طراحی و عرضه کرده تا دانش‌آموزان بتوانند به بهترین شکل ممکن زندگی خود را در کنار دغدغه‌هایی که دارند مدیریت کنند.

موبنا – زندگی برای یک دانش‌آموز و دانشجو می‌تواند بسیار  پراسترس باشد. ذهن این افراد می‌تواند درگیر دغدغه‌های زیادی باشد؛ از گرفتن نمرات خوب و مطالعه زبان‌های خارجی گرفته تا اشتغال در کارهای پاره وقت و یا حتی تمام وقت. دانش آموزان سخت‌کوش اما در هر سنی که باشند همیشه در حال حرکت رو به جلو هستند. به همین دلیل است که سامسونگ، سری گلکسی Tab S8 را طراحی و عرضه کرده تا دانش‌آموزان بتوانند به بهترین شکل ممکن زندگی خود را در کنار دغدغه‌هایی که دارند مدیریت کنند.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

گلکسی Tab S8 Ultra با کنار زدن مرزهای ممکن برای یک تبلت، بزرگترین نمایشگر و بدنه‌ای باریک را با قابلیت حمل راحت ترکیب کرده است تا دانش‌آموزان و دانشجویان برای هر چالشی در داخل یا خارج از کلاس آماده و مجهز باشند.

برای آشنایی بیشتر با تمامی قابلیت‌ها و فناوری‌های تبلت‌ Tab S8، نکاتی را در ادامه معرفی‌ کرده‌ایم که به کمک آنها زندگی دانشجویی راحت‌تر و هوشمندتر می‌شود.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

در همه کلاس‌ها یادداشت برداری کنید

اگر برای یادداشت برداری در حین برگزاری کلاس یا کنفرانس‌ها مشکل دارید، می‌توانید از ویژگی صفحه نمایش تقسیم شده گلکسی Tab S8 Ultra برای سازماندهی سریع تمام اطلاعاتی که نیاز دارید، استفاده کنید. شما می‌توانید صفحه نمایش خود را در طول کلاس های آنلاین به سه  قسمت تقسیم کنید. به عنوان مثال، همزمان با مشاهده تصویر کلاس می‌توانید جزوه یا کتابی که می‌خوانید را در سمت چپ و برنامه یادداشت برداری خود را در سمت راست باز کنید تا به راحتی به همه برنامه‌های مورد نیاز خود در یک صفحه دسترسی داشته باشید. به لطف صفحه نمایش ۱۴.۶ اینچی فوق بزرگ این تبلت، تجربه یادداشت برداری شما راحت‌تر از همیشه خواهد بود. حتی در حالت تقسیم صفحه، استفاده از برنامه‌ها، همچنان آسان و قابل تنظیم است تا متناسب با نیازهای شما باشد.

همچنین در طول سخنرانی‌های مهمی که نباید جزئیاتشان از دست بدهید، می‌توانید ضبط صدای زنده را با یادداشت‌های خود همگام‌سازی کنید. برای این کار کافیست گزینه ضبط در برنامه یادداشت‌ها را فعال کنید تا همزمان با یادداشت برداری، صدای سخنران ضبط شود. همچنین می‌توانید به راحتی صدای ضبط شده را دوباره پخش کنید و یادداشت‌های خود را به راحتی با صدا همگام‌سازی کنید تا هیچ بخشی از سخنرانی‌ها و اطلاعات گفته شده را از دست ندهید.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

در هر تماس ویدیویی بهترین ظاهر و صدا را داشته باشید

سری گلکسی Tab S8 Ultra دارای ویژگی‌های بهبودیافته برای تماس‌های ویدیویی است، بنابراین چه در حال پیوستن به یک کلاس آنلاین باشید و چه با همکلاسی‌های خود تماس بگیرید، با صدای بلند و بسیار واضحی مواجه خواهید شد. گلکسی Tab S8 Ultra اولین تبلت از سری گلکسی Tab است که به دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی در جلو و لنز فوق عریض برای داشتن نمایی گسترده‌تر مجهز شده است. گلکسی Tab S8 Ultra همچنین دارای ویژگی قاب بندی خودکار مبتنی بر هوش مصنوعی است؛ به این صورت که به طور خودکار قاب دوربین را با توجه به حرکت دوربین روی صفحه تنظیم می‌کند، مانند زوم کردن یا تنظیم زاویه در زمانی که شخصی وارد کادر می‌شود. همچنین با سه میکروفون دقیقی که در دستگاه وجود دارد، می‌توانید حواس‌پرتی را به حداقل برسانید و صدای پس‌زمینه را کاهش دهید و صدای مورد نظر خود را بسیار واضح‌تر بشنوید.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

تبلت خود را به رایانه شخصی تبدیل کنید

مواقعی وجود دارد که شما برای کار خود به یک لپ‌تاپ نیاز دارید، مانند زمان‌هایی که در حال تکمیل فایل‌ها و مطالب برای یک ارائه گروهی هستید. در این مواقع سامسونگ دکس (DeX) تجربه ای شبیه به رایانه شخصی را در اختیار شما قرار می‌دهد، به این صورت که می‌توانید چندین برنامه را به طور همزمان باز کنید، درست مانند کاری که در رایانه شخصی انجام می‌دهید. با استفاده از ویژگی DeX Mirroring، می‌توانید تصویر تبلت خود را روی صفحه بزرگ تلویزیون یا مانیتورتان بیندازید و کار خود را با یک صفحه نمایش بزرگ‌تر انجام دهید.

از طرف دیگر، اگر لپ‌تاپی دارید، می‌توانید از ویژگی Second Screen برای اتصال بی‌سیم گلکسی Tab S8  خود به عنوان یک مانیتور ثانویه استفاده کنید. شما می‌توانید به سادگی گلکسی Tab S8 Ultra خود را به صفحه نمایش رایانه شخصی خود متصل کنید و از آن به عنوان صفحه‌ نمایش دوم و کمکی بهره ببرید تا میزان بازدهی به حداکثر برسد. با گلکسی Tab S8 ، دیگر نیازی نیست که سخت کار کنید، تنها نیاز است که هوشمندانه‌تر کار کنید.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

به کمک نسخه ارتقا یافته قلم S Pen می‌توانید همان‌طور که روی کاغذ کاری را انجام می‌دهید، بر روی تبلت خود نیز روان و بدون دردسر بنویسید. که برای کاهش تاخیر تا حد بسیار کم در آنها از الگوریتم پیش‌بینی استفاده شده است. این قلم تجربه‌ای باورنکردنی مانند نوشتن با یک قلم واقعی را به شما می‌دهد.

با قلم S Pen که به تازگی ارتقا یافته است، می‌توانید همان‌طور که روی کاغذ کاری را انجام می‌دهید، بر روی تبلت خود نیز روان و بدون دردسر بنویسید. قلم S به لطف الگوریتم پیش‌بینی ۳۰ درصد سرعت پاسخ‌دهی بالاتری پیدا کرده است. اگر صدای کلیدهای لپ‌تاپ آزارتان می‌دهد یا ترجیح می‌دهید با دست بنویسید، قلم S می‌تواند بهترین گزینه انتخابی شما باشد.

گلکسی Tab S8؛ ابزاری عالی برای زندگی، کار و تحصیل دانشجویان

سرگرمی مورد علاقه خود را پیدا کنید

می‌خواهید به زندگی خود رنگ  و هیجان جدیدی اضافه کنید؟ چرا با استفاده از قلم S طراحی نمی‌کنید؟ همکاری سامسونگ با Clip Studio Paint یک بوم نقاشی کامل را در اختیارتان می‌گذارد تا با استفاده از این قلم روی آن هنر خود را به نمایش بگذارید. با فعال کردن حالت Companion در برنامه و اتصال آن به گوشی هوشمند گلکسی خود، می توانید تلفن همراه خود را به پالت رنگ و تبلت خود را به یک بوم نقاشی تبدیل کنید. شما می‌توانید شاهکارهای دیجیتالی خلق کنید و خلاقیت خود را به نمایش بگذارید.

با توجه به همه‌گیری کرونا طی چند سال گذشته، ماندن در خانه به یک امر عادی تبدیل شده است و محبوبیت خدمات پخش را افزایش داده است. وقتی نوبت به تماشای برنامه های مورد علاقه شما می رسد، گلکسی Tab S8 Ultra تجربه یک تماشای لذت‌بخش را برای شما فراهم می‌کند. شما چه در محوطه دانشگاه و چه در خانه ویدیو موردنظر خود را تماشا کنید، می‌توانید با صفحه نمایش گسترده گلکسی Tab S8 Ultra و صدایی غنی شده Dolby Atmos در هر زمان و هر مکان، سطح جدیدی از استریم را تجربه کنید.

در سرتاسر جهان، دانش‌آموزان سخت تلاش می‌کنند تا به رویاهای خود برسند، گلکسی Tab S8 Ultra می‌تواند به تمامی دانش‌آموزان و دانشجویان در راه ایجاد تعادل بین زندگی و درس برای رسیدن به موفقیت تحصیلی کمک کند. چه در حال مطالعه در کتابخانه باشید، گلکسی Tab S8 Ultra به گونه‌ای طراحی شده است که متناسب با سبک زندگی دانشجویی و دانش‌آموزی انعطاف‌پذیر باشد و در عین حال پیشرفته‌ترین ابزارهای موجود را برای یادگیری، خلق کردن و حتی سرگرمی ارائه دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا