برج های bosco verticale میلان با استفاده از لگو ساخته شد(+عکس)

برج های معروف یا همان جنگل های عمودی در میلان با استفاده از قطعات لگو بازسازی شده اند که بسیار دیدنی و جذاب هستند…

موبنا؛ محمدمهدوی – یکی از کاربران LEGO Ideas به نام TheCastleFan جنگل عمودی معمار سرشناس Stefano Boeri را با استفاده از بلوک‌ های لگو بازسازی کرده است. این طرح جزئیات ساختمان سبزی که منطقه Porta Nuova میلان را از زمان تأسیس آن در سال ۲۰۱۴ متحول کرده است، در قالب بلوک های جذاب لگو بازآفرینی می کند.

برج های bosco verticale میلان با استفاده از لگو ساخته شد(+عکس)

دو ساختمان Bosco Verticale متشکل از ۱۱۳ آپارتمان هستند که منظره وسیعی از شهر را پوشش می دهند. طراحی آنها با پوشش گیاهی یکپارچه شامل بیش از ۲۰۰۰ گونه مختلف درخت، درختچه و انواع گیاهان متمایز می شود.

در مجموع، این سازه ها حاوی ۷۸۰ درخت کاشته شده به عنوان ابزاری برای افزایش تنوع زیستی سایت هستند. در طراحی لگو از این نقطه توریستی در میلان، ایده پرداز موقعیت‌ های ناهموار بلوک‌ ها، موانع شیشه‌ ای برای بالکن‌ ها، پنجره‌ های سراسری سقف تا کف و گل و گیاهان مختلف همچون پیچک‌ ها را که در معماری ایتالیایی پراکنده شده‌اند، با ۲۹۸۰ قطعه لگو به تصویر می‌ کشد.

کاربر TheCastleFan می نویسد که ایده نهایی آنها شامل پروژه ای پنج طبقه است که آپارتمان های آن به فضاهای بیرونی بزرگ، زیبا و دیدنی مجهز شده اند. اتاق های نشیمن سبز هم چنین طرحی را از هر نظر منحصر به فرد کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا