پولستار ۳؛ شاسی بلند خانواده هم از راه رسید! (+عکس)

هم اکنون یک تصویر از این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که شاسی بلند پولستار ۳ را از نمای جانبی و مقداری از قسمت سقف نشان می دهد.

موبنا – اخیرا در گروه خودروی عصر ایران اطلاعاتی را درباره پولستار ۲ مدل ۲۰۲۲ منتشر کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. همانطور که اشاره شد؛ پولستار یکی از نام های جوان در صنعت خودروی جهان است که ارتباط بسیار نزدیکی با ولوو دارد تا جائیکه مخاطبان دنیای خودرو معمولا از ترکیب ولوو پولستار برای اشاره به محصولات آن استفاده می کنند.

اما به هرترتیب پولستار یک برند مستقل است که اندیشه های رقابتی کمپانی مادر یعنی ولوو را در تولید محصولات فناورانه در راستای رقابت با بزرگانی مانند تسلا را دنبال می کند.

سابقه تاسیس پولستار به ۱۹۹۶ میلادی باز می گرد و دفتر مرکزی آن در گوتنبرگ سوئد قرار دارد.

اما پولستار مدتی است که برنامه توسعه خودروی جدیدی در کلاس شاسی بلند را دنبال می کند تا یک نماینده الکتریکی را نیز روانه بازار مذکور کند. اولین شاسی بلند الکتریکی پولستار براساس برنامه ریزی ها در اکتبر(پاییز) ۲۰۲۲ رونمایی خواهد شد.

هم اکنون یک تصویر از این محصول در اختیار رسانه ها قرار گرفته که پولستار ۳ را از نمای جانبی و مقداری از قسمت سقف نشان می دهد. باتوجه به ظرفیت بالا در بازار جهانی کلاس شاسی بلند، پولستار ۳ می تواند موفقیت چشمگیری را برای این برند همراه داشته باشد.

تصویر رسمی

 (+عکس)

ظاهرا پولستار ۳ در چین و آمریکا تولید خواهد شد و پس از رونمایی در مراسم برنامه ریزی شده برای اکتبر که اشاره شد، ثبت سفارش آن آغاز می شود.

پیشرانه

هرچند هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با قابلیت های فنی در دسترس نیست اما سخنگوی پولستار اشاره کرده که از دو موتور الکتریکی و بسته باتری پرظرفیت استفاده خواهد شد تا دستیابی به برد حرکتی ۶۰۰ کیلومتر قابل دستیابی شود. طبیعتا این تریم مجهز به سامانه تمام چرخ محرک بوده و یک خودروی شاخص در بخش محصولات لوکس خواهد بود.

همچنین تریم تک موتور الکتریکی نیز با قیمتی رقابتی روانه بازار می شود.

پولستار حضور و ارائه شاسی بلند جدید خود را در ۳۰ بازار بین المللی برای سال آینده هدف گذاری کرده است. و در سطح کلان نیز دستیابی به رکورد ۲۹۰ هزار دستگاه فروش در سال ۲۰۲۵ را دنبال می کند.

اصالت تصاویر این آلبوم قابل تایید نیست

پولستار 3

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا