ایبیکام رکورد بازدهی سرمایه‌گذاری را شکست!

ایبیکام(EBCOM) یا همان شرکت کسب‌و‌کارهای هوشمند همراه اول موفق به کسب بازدهی ۵۴۰ درصدی طی یک دوره ۲۱ ماهه شد. بازدهی بدست آمده توسط این شرکت طی یک دوره کمتر از دو سال، بیش از ۵ برابر سرمایه‌گذاری در بازارهای «املاک و مستغلات»، «بورس» و «طلا» بوده و حداقل ۱۷ برابر بیشتر سپرده‌گذاری در بانک است.

موبنا؛ مریم عباسی – سابقه آغاز به فعالیت ایبیکام مربوط به دو سه سال پیش است. این شرکت که از سال ۹۹ فعالیت خود را آغاز کرده، در سال گذشته فعالیت‌هایی همچون فرایند مهاجرت کاربران نسخه جدید همراه من و تکمیل و پیاده‌سازی باشگاه مشتریان همراه اول را به عهده گرفته است. راه‌اندازی خدمت در محل(همراه‌یار) و توسعه الگوریتم قیمت‌گذاری سیمکارت‌های همراه اول نیز در دایره فعالیت‌های ایبیکام بوده است.

ایبیکام خودش رو این‌گونه معرفی می‌کند که «همراه کسب‌وکارهای هوشمند برای ساخت و گسترش جهانی دیجیتال، جذاب و کاربردی برای همه‌ ایرانیان، متولد شده است. اکنون رشد پرشتاب و دگرگونی‌های سریع فناوری در تار ‌و پود زندگی همه ما تنیده شده است و به دوره‌ای از پیشرفت و توسعه رسیده‌ایم که بدون ابزارها و خدمات مدرن مبتنی بر تکنولوژی‌های پیشرفته، نمی‌توانیم زندگی کنیم. در این برهه از زمان، باید با شناسایی و بهره‌گیری از فرصت‌ها و امکانات، بکوشیم تا همگام با نیازهای روز جامعه، دنیای دیجیتال را گسترش بدهیم. خدماتی مبتنی بر تکنولوژی‌های نوین خلق کنیم که زندگی ایرانیان را آسوده می‌سازد.»

گفتنی است شرکت «همراه اول» همواره در ساخت تجربه‌های نوین و کاربردی پیشرو بوده است. این شرکت هم در راستای توسعه فناوری‌های دیجیتال و ارائه خدماتی برپایه تکنولوژی با تاسیس شرکت «همراه کسب‌وکار‌های هوشمند» کوشیده است تا بستری برای رشد و گسترش صنعت دیجیتال در ایران فراهم کند.

لازم است بدانید ایبیکام برای تغییر ساختارها و فرایندها و ورود همراه اول به دنیاى اقتصاد دیجیتالی و تحول دیجیتالی اپراتور اول تاسیس شده و به عنوان شرکت همراه کسب‌وکارهای هوشمند فعالیت‌های خود را گسترش می‌دهد. ایبیکام در بخش فنى ساختار را به جاى محصول‌محور به سمت «کاربرمحور» برده و با همین رویکرد تصمیم گرفته است، در بخش دیجیتالی کردن محصولات همراه اول گام بردارد.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ایبیکام برای کاهش خطاها در اپلیکیشن مهم همراه اول یعنی «همراه من» ابتدا فعالیت‌های خود را در اپلیکیشن کوچکتر همراه اول، اوانو، تست می‌کند.

آن‌طور که ایبیکام خودش را معرفی می‌کند؛ تمام کسب‌وکارهای نیازمند خدمات پرداخت، کیف پول، احراز هویت کسب‌وکارهاى نیازمند اینترنت کودک، توسعه‌دهندگان بازی‌هاى کامپیوترى، فعالان صنعت بانک و فعالان صنعت بیمه از جوامع هدفى هستند که قابلیت استفاده از خدمات حوزه APIهای این شرکت را خواهند داشت.

نکته جالب درخصوص فعالیت‌های این شرکت زیرمجموعه همراه اول، بازدهی هیجان‌انگیز آن است؛ به‌طوری‌که فقط در یک بازه زمانی ۲۱ ماهه، سرمایه‌گذاری‌های انجام شده آن، به‌طور متوسط نزدیک به ۲۶ بازدهی را ثبت کرده است. این در حالی است که تمام بازارهای در دسترس نظیر بازار املاک، بانک، بورس، طلا و ارز به ترتیب بازدهی ۱۰۹، ۳۲، ۹۵، ۱۰۲ و ۷۶ درصدی داشته، اما EBCOM رکورد بازدهی ۵۴۰ درصدی را به نام خود ثبت کرده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا