چگونه با دکس بهره‌وری را به حداکثر برسانیم؟

موبنا – سامسونگ دکس این امکان را به شما می‌دهد تا تلفن و تبلت خود را به مانیتور یا تلویزیون متصل کنید، به این صورت می‌توانید از همان امکانات در صفحه نمایشی بزرگتر و گسترده‌تر بهره ببرید.

قابلیت سامسونگ دکس بر روی گوشی های سری گلکسی S (از مدل S8 به بعد)، سری نوت (از مدل نوت ۸ تا نوت ۲۰(، سری Z Fold و تبلت‌های گلکسی تب اس ۴، اس۵ ای ، اس ۶، اس ۷و اس ۸ پشتیبانی می‌شود.

کابل دکس

کابل دکس، به شما این امکان را می دهد که تلفن یا تبلت خود را مستقیماً بدون استفاده از لوازم جانبی دیگر به مانیتور مورد نظر خود متصل کنید. برای بهره‌مندی از قابلیت‌های دکس به شکل کابلی کافیست این مراحل را انجام دهید:

لطفاً به یاد داشته باشید که قبل از جدا کردن کابل، همه تغییرات را ذخیره کنید، تا هنگام راه‌اندازی مجدد آن مشکلی برای بازیابی اطلاعات نداشته باشید.

 

دکس استیشن

ابزار دکس استیشن گوشی شما را به یک کامپیوتر خانگی تبدیل می‌کند. وقتی گوشی خود را روی دکس استیشن قرار دهید با استفاده از موس و صفحه کلید می‌توانید همانند یک کامپیوتر خانگی کارهای‌تان را انجام دهید.

دکس استیشن دارای یک پورت اترنت، دو پورت یو‌اس‌بی از نوع A و یک پورت از نوع C است که امکان اتصال هر نوع ماوس و صفحه‌ کلید با خروجی USB را فراهم می‌کند.

این وسیله همچنین یک خروجی HDMI دارد که با استفاده از آن می‌توانید دستگاه را حتی به تلویزیون‌های خانگی هم متصل کرده و از تلویزیون به عنوان مانیتور استفاده کنید. ابعاد کوچک و وزن سبک ۲۳۰ گرمی باعث می‌شود به سادگی بتوانید دکس استیشن را در هر جایی همراه خود برده و از آن استفاده کنید.

مراحل را‌ه‌اندازی و اتصال دکس استیشن تقریبا مانند بخش قبلی است اما یکسری از نکات بایستی در این بخش رعایت شود که عبارتند از :

اتصال به تلویزیون با دکس

ابزار دکس بی‌سیم یا wireless Dex در تلویزیون‌های  سری ۲۰۱۸ به بعد سامسونگ که از فناوری Miracast  پشتیبانی می‌کنند، قابل دسترس است. اما دقت کنید که برخی از تلویزیون‌های ۲۰۱۸ ممکن است با کابل HDMI  عملکرد بهتری داشته باشد.

برای اتصال دکس به تلویزیون کافیست این مراحل را انجام دهید :

 

سامسونگ دکس، ابزاری کاربردی و قدرتمند است که به شما امکان می‌دهد تا عملکردی فراگیر‌تر و گسترده‌تر از کار با گوشی هوشمندتان را تجربه کنید.

خروج از نسخه موبایل