هانترس؛ یک خودروی عجیب و جدید با طراحی متفاوت! (+عکس)

هانترس نامی است که برای این پروژه انتخاب شده که توسط کانری شو طراحی شده است. خودرو توسط یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور عقب حرکت می کند.

موبنا – به گزارش موبنا به نقل از عصرایران، اخیرا طرحی مربوط به یک خودروی آفرودی ارائه شده که با توجه به شرایط چرخ های جلو می تواند متفاوت ترین وسیله نقلیه همه جارو(ATV) باشد! همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید؛ اینجا خبری از محور جلوی سنتی نیست و هر چرخ به طور مستقل دارای سیستم تعلیق و کنترل است.

هانترس نامی است که برای این پروژه انتخاب شده که توسط کانری شو طراحی شده است. براساس اطلاعات ارائه شده، خودرو توسط یک موتور الکتریکی در ارتباط با محور عقب حرکت می کند.

رنگ سفید برای بدنه و شرایط طراحی مینیمال موجب شده تا مخاطب برای لحظاتی درگیر زیبایی هایی شود که هانترس به اشتراک می گذارد.

چراغ های اصلی جلو نیز در نوع خود بسیار خلاقانه هستند چرا که بخشی از گلگیر جلوی متحرک محسوب شده و همراه با تغییر وضعیت چرخ ها در مسیرهای دشوار تغییر وضعیت جالبی دارند.

گفتنی است؛ خودرو همه‌جارو یا ای تی وی (به انگلیسی: All-Terrain Vehicle – ATV)، که به‌طور غیررسمی به چهار چرخه نیز معروف است، از نظر مؤسسه ملی استاندارد آمریکا به عنوان خودرویی تعریف می‌شود که روی تایرهای کم فشار حرکت می‌کند و دارای یک صندلی برای نشستن راننده و فرمان آن از نوع فرمان دوچرخه‌ است. این نوع خودرو، بیش از دیگر خودروها قابلیت حرکت در انواع زمین‌ها را دارد. همچنین از این خودرو در برخی کشورها به عنوان خودروی مجاز به خیابانروی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا