گذاشتن آهنگ روی عکس | آموزش ابزارهای آنلاین و آفلاین گذاشتن آهنگ روی عکس

چند روش آفلاین و آنلاین ساده برای گذاشتن آهنگ روی عکس در هر پلتفرمی (ویندوز، اندروید، ios) وجود دارد که ما در این مقاله به چند روش مختلف برای انجام اینکار خواهیم پرداخت.

یکی از لذت بخش‌ترین ادیت‌های ساده و کاربردی ویدیو برای افراد گذاشتن آهنگ بر روی عکس‌های خاطره‌انگیز خود می‌باشد. شاید شما بخواهید روی یک یا چند عکس دلخواه و خاطره‌انگیز خود موزیک مورد علاقه‌ای قرار بدهید و لحظه‌های ثبت شده را ماندگارتر کنید. و یا برای یک استوری تبلیغاتی در اینستاگرام نیاز به اینکار دارید. برای اینکار شما نیاز به نرم‌افزار‌هایی دارید. قبلاً برای ویرایش چنین موردی به کامپیوتر نیاز داشتید، اما امروزه خوشبختانه فرقی نمی‌کند شما یک گوشی یا کامپیوتر داشته باشید. در هرصورت یک یا چند روش آفلاین و آنلاین ساده برای گذاشتن آهنگ روی عکس در هر پلتفرمی (ویندوز، اندروید، ios) وجود دارد که ما در این مقاله به چند روش مختلف برای انجام اینکار خواهیم پرداخت.

روش های مختلف گذاشتن آهنگ روی عکس

در ادامه روش‌های مختلفی را برای قرار دادن موزیک روی یک یا چند تصویر در سیستم عامل‌های مختلف مرور خواهیم کرد. همچنین اگر مشکل و سؤالی در مورد کار با نرم‌افزار‌های ذیل داشتید، می‌توانید با مراجعه به لینک زیر مجموعه آموزش ویرایش و تدوین فیلم فرادرس را مشاهده و در صورت تمایل نسب به دریافت آن اقدام کنید.

مجموعه آموزش ویرایش و تدوین فیلم — کلیک کنید

۱. VivaVideo | اندروید و آیفون

روش های مختلف گذاشتن آهنگ روی عکس

VivaVideo یکی از برترین نرم‌افزار‌های ویرایش ویدیو و گذاشتن آهنگ روی عکس برای گوشی‌های آیفون و اندروید می‌باشد، همچنین یکی از واضح‌ترین برنامه‌ها برای افزودن موسیقی به تصاویر است. برای دسترسی کامل به تمام ویژگی‌های ویرایش، باید اشتراک پولی را دریافت کنید، اما یک دوره آزمایشی رایگان ۷ روزه وجود دارد که می‌توانید به سرعت از آن در صورت نیاز به اضافه کردن موسیقی به تصویر استفاده کنید. ابتدا یک یا چند عکس را در اپلیکیشن آپلود می‌کنید و جدول زمانی را در قسمت پایین صفحه مشاهده می‌کنید. می‌توانید تصویر را بکشید، بنابراین، زمان‌بندی ویدیو را انتخاب کنید. سپس، می‌توانید آهنگی را برای افزودن به عکس انتخاب کنید.

می‌توانید فایل‌ها را از فضای ذخیره‌سازی ابری یا از کارت حافظه تلفن خود انتخاب کنید. آهنگ را ویرایش کنید، آن را برش دهید، افکت‌ها را اضافه کنید و سپس ویدیو را کامپایل کنید. علاوه بر این، می‌توانید افکت‌ها و فیلتر‌ها را اضافه کنید. یا اینکه می‌توانید زیرنویس‌ها و متنهای مختلفی را به نمایش اسلاید خود اضافه کنید. وقتی همه چیز آماده شد، می‌توانید با انتخاب کیفیت از قبل، نتیجه را به حافظه تلفن خود ذخیره کنید. به طور کلی، VivaVideo برای ایجاد نمایش اسلاید خوب است، اما برای ایجاد هر نوع ویدیوی دیگری، ما آن را توصیه نمی‌کنیم.

  • نحوه دسترسی به برنامه : مارکت برنامه اندروید / آیفون

۲. addmusictophoto  | گذاشتن آنلاین آهنگ روی عکس

وب سرویس رایگان addmusictophoto بهترین و سریع‌ترین گزینه برای اضافه کردن موسیقی به عکس به صورت آنلاین و رایگان می‌باشد. به یک آهنگ MP۳ یک عکس پس‌زمینه/ کاور اضافه کنید، موسیقی را روی یک عکس JPEG قرار دهید، یک تصویر را با موسیقی آنلاین به ویدیو تبدیل کنید، صدا را به تصویر اضافه کنید. فایل تصویر را انتخاب کنید، سپس فایل MP۳ را انتخاب کنید و روی دکمه \”Create Video\” کلیک کنید. بسته به مدت زمان فایل صوتی MP۳ ممکن است کمی طول بکشد.

گذاشتن آنلاین آهنگ روی عکس

طبق گفته سایت فایل‌های آپلود شده پس از چند ساعت حذف می‌شوند. این سرویس آنلاین افزودن موزیک به عکس، تنها دو گزینه ساده در اختیار شما قرار می‌دهد. و هیچ چیز دیگری برای تغییر تنظیمات یا زمانبندی وجود ندارد. عکس شما بسته به حجم زمانی موزیکی که آپلود می‌کنید، به ویدیوی خروجی تبدیل خواهد شد.

  • نحوه دسترسی : https://www.addmusictophoto.com

۳. گذاشتن آهنگ روی عکس بدون نصب برنامه

فرقی نمی‌کند، چه با گوشی و یا چه با کامپیوتر باشید. این سرویس آنلاین و پیشرفته اضافه کردن موسیقی به عکس می‌تواند به شما در این مورد بدون اینکه نیاز به دانلود چیزی داشته باشید. کمک نماید. رایگان، بدون ثبت نام و واترمارک به عکس‌ها و تصاویر خودتان به صورت آنلاین موسیقی اضافه کنید. مراحل استفاده از این سرویس آنلاین بسیار ساده است:

۱. اضافه کردن فایل

به سادگی فایل‌ها را در صفحه بکشید و ر‌ها کنید یا از دکمه مربوطه برای اضافه کردن موسیقی به عکس‌ها و تصاویر استفاده کنید.

MovieMakerOnline.com – با هر مرورگر مدرنی در iPhone، اندروید، مک، لینوکس، ویندوز، به صورت آنلاین سازگار می‌باشد.

۲. مدت زمان را تنظیم کنید

موسیقی اضافه شده در آهنگ موسیقی ظاهر می‌شود و عکس یا تصویر اضافه شده در لایه اصلی ظاهر می‌شود. برای اینکه به ویرایشگر ویدیو دستور دهید عکس شما را در کل آهنگ اضافه شده نشان دهد، گزینه «Stretch» را فعال کنید. یا اینکه خودتان زمان را دستکاری کنید.

۳. دانلود ویدیو

فرمت ویدیوی مورد نظر را انتخاب کنید – TikTok، Instagram، Youtube یا آن را به طور خودکار انتخاب کنید. سپس روی \”Make Video\” کلیک کنید و کلیپ ویرایش شده را دانلود کنید.

ابزار moviemakeronline

 

  • نحوه دسترسی : https://moviemakeronline.com/a/add-music-to-photo

۳. keevi.io | سرویس رایگان گذاشتن آهنگ روی عکس آنلاین

برای گذاشتن آهنگ روی عکس با ابزار keevi.io نیازی به دانلود نرم‌افزار یا نصب اپلیکیشن ندارید. Keevi یک ابزار آنلاین رایگان است. با Keevi، این امکان وجود دارد که صدای شما در یک زمان خاص شروع شود یا انتخاب کنید که تصویر یا تصاویر شما چه زمانی ظاهر شوند. می‌توانید تصاویر و فایل‌های صوتی را از چندین منبع، از جمله YouTube، اضافه کنید. Keevi با یک رابط کاربری آسان ارائه می‌شود. و ابزار‌های زیادی را برای بهبود تصاویر شما فراهم می‌کند، مانند افزودن متن به عکس و ایموجی‌ها. همچنین بدون اشکال در رایانه، تلفن و تبلت کار می‌کند. شما می‌توانید بدون نیاز به دانلود نرم‌افزار یا نصب برنامه، تصویر را به آهنگ اضافه کنید. و شما می‌توانید مانند یک حرفه‌ای این کار را انجام دهید، علیرغم اینکه هیچ داشنی در این زمینه ندارید. با استفاده از Keevi در سه مرحله آسان می‌توانید به راحتی صدا را بر روی یک تصویر به صورت رایگان اضافه کنید:

۱. عکس خود را در Keevi آپلود کنید

Keevi

اگر نیاز به استفاده از بیش از یک تصویر دارید، روی «Add Media» کلیک کرده و «Add Picture» را انتخاب کنید. این روند را تکرار کنید تا زمانی که تمام تصاویر خود را روی Keevi داشته باشید. زمان شروع و توقف تصاویر را با کشیدن تراک‌های فرعی مربوطه در جدول زمانی تغییر دهید. به عنوان مثال، یک تصویر می‌تواند در ده ثانیه اول ظاهر شود، و تصویر دوم می‌تواند در ده ثانیه بعد ظاهر شود. اگر می‌خواهید مدت زمان تصویر را افزایش یا کاهش دهید، روی دسته‌های موجود در لبه‌های فرعی تصویر خاص کلیک کرده و بکشید.

۲. فایل صوتی یا چند فایل صوتی خود را اضافه کنید.

گذاشتن آهنگ روی عکس

اکنون که تصاویر خود را آماده کرده‌اید، وقت آن است که فایل صوتی خود را اضافه کنید. دوباره به «Add Media» بروید و «Add Audio» را انتخاب کنید. Keevi شما را به پانل آپلود می‌برد که در آن می‌توانید:

  • یک فایل صوتی را از رایانه خود آپلود کنید یا بکشید و ر‌ها کنید.
  • از بین هزاران فایل صوتی موجود در رایانه خود انتخاب کنید.
  • یک فایل موسیقی را با قرار دادن پیوند آن در فضای ارائه شده از YouTube استخراج کنید.
  • صدای خود را ضبط کنید

هنگامی که صدای خود را آپلود کردید، تراک فرعی آن در تایم لاین ظاهر می‌شود. که می‌توانید:

  • مسیر فرعی را برای تعیین زمان شروع و پایان با کشیدن آن حرکت دهید.
  • صدا را کوتاه کنید تا مدت زمان آن کاهش یابد یا شروع آن به تأخیر بیفتد.
  • اگر می‌خواهید بیش از یک فایل صوتی آپلود کنید، به «Add Media» بروید، «Add Audio» را انتخاب کنید و فایل صوتی اضافی خود را آپلود کنید. شما می‌توانید به تعداد مورد نیاز فایل‌های صوتی اضافه کنید و حتی برای هر تصویر صدای متفاوتی داشته باشید.

۳. تصویر تعبیه شده با صدا را دانلود کنید.

گذاشتن موزیک روی عکس

هنگامی که کار خود را کامل کردید، دکمه پخش را فشار دهید تا مطمئن شوید که تصاویر و صدا در موقعیت دلخواه خود قرار دارند، حذف کنید، مکان را تغییر دهید، و هر گونه تغییر لازم را انجام دهید. روی «Export» کلیک کنید و Keevi کار شما را در چند ثانیه رندر می‌کند. می‌توانید تصویر خود را با صدا دانلود کنید یا آن را به صورت GIF ذخیره کنید.

  • نحوه دسترسی : https://keevi.io/tools/add-music-to-picture

۴. نحوه افزودن موسیقی به تصویر در ویندوز

برای افزودن موسیقی به تصاویر برای YouTube یا اشتراک‌گذاری در اینستاگرام و یا حتی ثبت لحظات ماندگاری در رایانه شخصی ویندوز ۱۰، ابزار انتخابی ما EaseUS Video Editor است. یک ویرایشگر ویدیویی قدرتمند که از طیف گسترده‌ای از فرمت‌های صوتی و تصویری پشتیبانی می‌کند. با استفاده از ویرایشگر تنها در چند مرحله ساده می‌توانید به راحتی صدا را به عکس اضافه کنید. از آنجایی که EaseUS یک ویرایشگر پر از ویژگی است، می‌توانید متن را به ویدیو اضافه کنید و کار‌های بیشتری از اضافه کردن موسیقی به عکس‌های خود انجام دهید. این برنامه شامل یک کتابخانه موسیقی با بیش از ۱۰۰ صدا می‌باشد. با استفاده از EaseUS Video Editor، می‌توانید جلوه‌های متعددی را به تصویر خود اضافه کنید تا کل نمایش اسلاید را برای تماشا جذاب‌تر کنید. همچنین می‌توانید به راحتی تصویر خود را تا زمانی که موسیقی پخش می‌شود حلقه کنید یا موسیقی را کوتاه کنید تا کلیپ نهایی شما یک طول مشخص داشته باشد.

آموزش مبانی مقدماتی اصول هنری تدوین فیلم — کلیک کنید

مراحل گذاشتن آهنگ روی عکس در ویندوز با EaseUS Video Editor:

مرحله ۱. نسبت ابعاد را برای پروژه خود انتخاب کنید

بسته به اینکه می‌خواهید ویدیو را برای گوشی هوشمند، رسانه‌های اجتماعی، تلویزیون یا سایر پلتفرم‌های خود خروجی بگیرید، نسبت تصویر‌ایده‌آل را انتخاب کنید. می‌توانید نسبت‌های ابعاد بیشتری را از File > New Project انتخاب کنید.

مرحله ۲. وارد کردن عکس و موسیقی

همه عکس‌ها و فایل موسیقی را در EaseUS Video Editor بکشید و ر‌ها کنید. پس از وارد کردن، روی نماد \”+\” کلیک کنید تا تصویر به جدول زمانی اضافه شود. اگر چندین عکس وجود دارد، آن‌ها را به همان ترتیبی که می‌خواهید نمایش داده شوند اضافه کنید. پس از افزودن، فایل موسیقی را به روشی مشابه به جدول زمانی در EaseUS Video Editor اضافه کنید.

گذاشتن آهنگ روی عکس در ویندوز

اگر هیچ فایل موسیقی از خود ندارید، می‌توانید به تب Music در برنامه بروید و یکی از صد‌ها موسیقی را که برنامه ارائه می‌دهد انتخاب کنید. به سادگی روی نماد \”+\” روی هر آهنگی که می‌خواهید به عکس خود اضافه کنید ضربه بزنید.

مرحله ۳. افزودن افکت به عکس

اگر می‌خواهید عکس تا زمانی که موسیقی در پس‌زمینه پخش شود حلقه شود، لبه سمت راست آن را تا نقطه‌ای که موسیقی به پایان می‌رسد بکشید. به طور مشابه، می‌توانید طول موسیقی را کاهش دهید تا مطمئن شوید که با ویدیو مطابقت دارد. اگر می‌خواهید به عکس افکت‌هایی اضافه کنید که از چپ به راست حرکت کند یا بزرگ‌نمایی یا کوچک‌نمایی کند، به تب Motion بروید و افکت مورد نظر را انتخاب کنید.

مرحله ۴. تصویر را با موسیقی خروجی بگیرید

پس از اتمام ویرایش عکس و موسیقی مطابق میل خود، با رفتن به تب Export در بالا، آن را خروجی بگیرید. اگر به دنبال ارسال آن در رسانه‌های اجتماعی یا به اشتراک‌گذاری آن با دوستان خود هستید، باید تصویر را با موسیقی به عنوان یک فایل MP۴ یا AVI صادر کنید. پس از آن تنظیمات و کیفیت خروجی ویدیو را تغییر دهید و دکمه Export را فشار دهید.

گذاشتن آهنگ بر روی چند عکس

۵. آموزش اضافه کردن موسیقی به عکس  در گوشی اندروید

همچنین با استفاده از Pixgram می‌توانید به راحتی از طریق تلفن اندرویدی کارهای بسیاری از جمله گذاشتن آهنگ روی عکس را انجام دهید. اگر به رایانه شخصی یا لپ تاپ دسترسی ندارید و فقط می‌خواهید یک نمایش اسلاید اولیه از تصاویر خود با موسیقی داشته باشید، این یک ابزار عالی برای این کار است. به سادگی Pixgram را در تلفن Android خود باز کنید، همه عکس‌هایی را که می‌خواهید استفاده کنید انتخاب کنید. سپس، می‌توانید به انتخاب هر موسیقی دلخواه یا یکی از موزیک‌های توصیه‌شده توسط برنامه به همراه برخی افکت‌ها برای بهبود بیشتر نمایش اسلاید عکس خود ادامه دهید.

برنامه Pixgram

 

  • دسترسی : https://play.google.com/store/apps/details?id=com.swiitt.pixgram

۶. نحوه اضافه کردن موسیقی به عکس در آیفون

در حالی که می‌توانید از برنامه iMovie در آیفون خود برای این منظور استفاده کنید، اما بیایید نگاهی به SlideLab بیندازیم. این برنامه به شما امکان می‌دهد تصاویر را با موسیقی پس زمینه اضافه شده به فیلم‌های درخشان تبدیل کنید. عکس‌ها را انتخاب کنید، جلوه‌ها را اضافه کنید، موسیقی اضافه کنید و در قالب ویدیو خروجی بگیرید. در ادامه لیستی از ویژگی‌های این برنامه آمده است:

  • به شما امکان می‌دهد تا تصاویر را مجدداً مرتب کنید
  • افکت یکسان را روی همه تصاویر اعمال کنید
  • فیلتر‌هایی را برای شخصی‌سازی ویدیو‌ها ارائه می‌دهد/ همچنین می‌توانید انتقال‌ها و انیمیشن‌های پویا اضافه کنید
  • مجموعه‌ای از موسیقی پس زمینه
  • اضافه کردن موسیقی به تصاویر در آیفون

برنامه SlideLab

مرحله ۱. برنامه را اجرا کنید و سپس تصاویر را اضافه کنید. همچنین می‌توانید با یک الگوی آماده شروع کنید و سپس تصاویر را اضافه کنید. مرحله ۲. هنگامی که تصاویر به ترتیب قرار گرفتند، می‌توانید انتخاب کنید که موسیقی پس زمینه موجود از کتابخانه را اضافه کنید. شما همچنین می‌توانید افکت‌های انتقال و جلوه‌های دیگر را اعمال کنید.

مرحله ۳. ویدیو را در قالبی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید خروجی بگیرید .

  • دسترسی : https://apps.apple.com/tt/app/slidelab-slideshow-maker-pro/id919610704

کلام آخر در مورد گذاشتن آهنگ روی عکس

روش‌های بالا، آموزش‌هایی برای گذاشتن آهنگ روی عکس در همه پلتفرم‌ها بود. ‌امیدواریم که روش مورد علاقه خود را پیدا کرده باشید. توجه نمایید که می‌توانید برای دریافت آموزش‌های بیشتر و با کیفیت در رابطه با ویرایش و ادیت ویدیو میتوانید به لینک های زیر که بخش کوچکی از آموزش های تدوین و ویرایش فیلم فرادرس است دسترسی داشته باشید.

مجموعه آموزش ادیت و تدوین فیلم

آموزش پریمیر – تدوین و میکس ویدئو با Premier

دکمه بازگشت به بالا