کباب پز زغالی مدرن با طراحی چند لایه! (+فیلم و عکس)

کباب پز همچنین دارای یک سیستم فن هوشمند و سیستم انتقال حرارت بسیار کارآمد است که سوختن کامل زغال چوب و حفظ حداکثری گرما را تضمین می کنند.

موبنا؛ محمدمهدوی – با طراحی چند لایه و در عین حال چند منظوره، کباب پز زغالی قابل حمل Barbeall به شما این امکان را می دهد تا هر بار غذاهای کبابی بیشتری بپزید و با محدودیت های معمول این دسته از دستگاه های گریل رو به رو نباشید.

گریل مذکور ۳۴.۰۴ سانتی متر قطر،  ۲۱.۰۸سانتی متر ارتفاع و ۳.۹ کیلوگرم وزن دارد. با طراحی جمع و جور و سبک وزن، این کباب پز زغالی قابل حمل به راحتی همراه شما جا به جا می شود. همچنین به منظور دوام طولانی مدت، دستگاه گریل از فولاد ضد زنگ ساخته شده است.

 

 

کباب پز زغالی دارای طراحی چند لایه است که از این طریق چندین کاربرد مختلف همچون رنده، صفحه کباب پز قوس دار، صفحه گریل تخت، دیگ خورش و سرخ کن را کنار یکدیگر می آورد.

این کباب پز همچنین دارای یک سیستم فن هوشمند و سیستم انتقال حرارت بسیار کارآمد است که سوختن کامل زغال چوب و حفظ حداکثری گرما را تضمین می کنند. فن جداشدنی آن را می توان بین ۳ حالت سرعت تنظیم کرد تا نیازهای مختلف را برآورده سازد. از طرفی دیگر با استفاده از پاوربانک قابل حمل می توانید فن و پنل کنترلی را به راحتی شارژ کنید.

پیش خرید این محصول با ۱۶۹ دلار انجام شده و ارسال آن در ژوئن ۲۰۲۲ صورت می گیرد.

دکمه بازگشت به بالا