کارت بازی با پوست ماهی! (+عکس)

یکی از نمونه‌ های این خلاقیت خلق مجموعه‌ ای از کارت‌ بازی تحت عنوان «ساکانا کاروتا» است که پوست ماهی را شبیه‌ سازی می‌ کند.

موبنا؛ فرحناز زرین‌تیغ – چاپ چیبا یک شرکت چاپ در شیبویا، توکیو ژاپن است که نه تنها خدمات چاپ ارائه می دهد، بلکه اسباب بازی های متفاوتی را هم با تکیه بر قدرت خلاقیت خود طراحی می کند.

یکی از نمونه‌ های این خلاقیت خلق مجموعه‌ ای از کارت‌های بازی تحت عنوان «ساکانا کاروتا» است که پوست ماهی را شبیه‌ سازی می‌ کنند.

کارت های بازی با طرح متفاوت پوست ماهی

کارت‌ ها که در واقع تکنولوژی جدید و کاملا مدرن از اسباب‌ بازی‌ های امروزی به شمار می روند، فلس‌ های ماهی را بازسازی کرده اند. این کارت ها زیر نور می‌ درخشند و زمانی که لمس شوند، از طریق فناوری چاپ داخلی احساسی درست مشابه دست زدن به همان گونه ماهی را انتقال می دهند. شرکت سازنده به اشتراک می‌ گذارد: «شما نه تنها می‌ توانید بافت پوست ماهی را ببینید و از آن لذت ببرید، بلکه با چشمان بسته آن را لمس می کنید و  یا اجازه می دهید که روی آب شناور بماند»

برای آغاز بازی کارت ها روی زمین خوابانده می شوند. بازیکنان می توانند از داور راهنمایی بخواهند. راهنماها روی کارت ها نوشته شده یا توسط خود داور بازی ارائه می شوند. کسی که بتواند به درستی حدس بزند برنده بازی است. اطلاعات گونه ماهی منطبق با پوست پشت هر کارت، روی طرف مقابل چاپ شده تا بازیکنان در مورد منشاء ماهی و جزئیات زندگی آن آگاه شوند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا