هفتمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات برگزار می شود

هفتمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات (ICT Challenge ۷) در تاریخ ۲۳ و ۲۴ تیرماه ۱۴۰۱ توسط گروه ICT دانشگاه صنعتی شریف برگزار می‌شود.

موبنا – به گزارش موبنا، هفتمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با عنوان «ICT Challenge۷» توسط دانشگاه صنعتی شریف و گروه فناوری اطلاعات شریف و با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف ۲۳ و ۲۴ تیر ماه سال ۱۴۰۱ به صورت حضوری در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

این رویداد که با تمرکز بر زبان‌های برنامه نویسی پر طرفدار و کاربردی برگزار می‌شود، مجموعه مسابقاتی در راستای شناسایی برنامه نویسان مستعد، جویای تجربه و کار و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی بر ICT و اتصال آنها به بازار کار است.

متقاضیان بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … می‌توانند در این رویداد شرکت کنند و توانایی‌های خود را در حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه بگذارند.

این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش شرکت کنندگان در مسابقه را به صورت عملی و با مواجهه با چالش‌های واقعی فراهم می‌آورد.

مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور ( ICT Challenge ) هر سال یک بار برگزار خواهد شد و در هر کدام از این مسابقات، چندین چالش خاص در حوزه ICT مورد هدف قرار گرفته و یک مسابقه برای حل این چالش برگزار می‌شود.

برای انتخاب چالش‌های مسابقه، کمیته فنی که مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه فناوری اطلاعات هستند تشکیل می‌شود؛ اعضای این کمیته چالش‌ها و مسائل مد نظر خود را جهت ارائه در مسابقه مطرح می‌کنند. در نهایت مسائل مطرح شده تحت یک سری قوانین خاص در مسابقات ارائه خواهند شد.

با توجه به چالش‌های انتخاب شده، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند.

مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود. روز اول مسابقات مخصوص بررسی توانایی حل مسئله شرکت کنندگان و روز دوم مخصوص اجرای مراحل داوری و اختتامیه مسابقات است.

ثبت نام در مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ خرداد ماه از طریق این آدرس ادامه خواهد داشت؛ ثبت نام در مسابقات به صورت تیم‌های دو تا چهار نفره و به صورت رایگان انجام خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا