دانلود جی پی اس و مسیریاب کوهنوردی و فضای باز

GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints عنوان یک جی پی اس و مسیریاب کوهنوردی و فضای باز اندرویدی می باشد که توسط Vectura Games OÜ توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – به وجود آمدن نرم افزار هایی که بر پایه جی پی اس فعالیت می کردند باعث شد که زندگی ما انسان ها دچار تغییر و تحولاتی شود. اگر نگاهی به آمار و ارقام داشته باشید جمعیت انسان ها رو به رشد است و این ازدیاد جمعیت باعث به وجود آمدن هرج و مرج هایی می شود! ما انسان ها با تکیه بر مسیریاب های هوشمند می توانیم تا حدود بسیار زیادی از این مشکلات جلوگیری کنیم.

از طرفی نه تنها از جی پی اس برای مسیریابی در حالت عادی و فضای باز استفاده می شود؛ بلکه این تکنولوژی تمام جنبه های زندگی ما را در بر گرفته است. پیشرفت gps را تا جایی می توان دانست که حتی برای داشتن اطلاعاتی دقیق از تمامی فعالیت های ورزشی می توان از آن نهایت بهره را برد. تا به کنون نرم افزار های مسیریاب مختلفی برای ورزش هایی متنوعی معرفی شده اند؛ اما در رشته کوه نوردی تعداد این اپ های بسیار کم می باشند! دلیل اصلی این کم بودن برنامه ها را می توان عدم دسترسی داشتن به سیگنال ها در دل کوه دانست!

با این وجود یکی از توسعه دهندگان توانمند و خوش ذوق اندرویدی یک استارت اپ فوق العاده را معرفی کرده است. نرم افزاری که نه تنها برای کوهنوری می توان از آن استفاده کرد، بلکه برای دیگر فعالیت های بین شهری نیز بسیار کاربردی است. برنامه GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints به ما کمک می کند که دقت مسیریابی خود را افزایش داده و هر گونه اطلاعاتی را در این زمینه، در اسمارت فون های مان ذخیره کنیم. با این وجود ویژگی های این اپ هوشمند بسیار زیاد و گسترده هستند که در ادامه به تمامی شان خواهیم پرداخت.

GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints یک جی پی اس اختصاصی برای کوهنوردان

گرچه توسعه دهنده این نرم افزار در توضیحاتش به طور مستقیم به کاربردی بودن این استارت اپ برای کوهنوردان اشاره نکرده است؛ اما تنها کافی است تا GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints را نصب کرده و به طور مستقیم شاهد ویژگی های فوق العاده آن باشید! از مهم ترین قابلیت های این جی پی اس برای کوهنوردان می توان به علامت گذاری ایستگاه های بین مسیر اشاره کرد که کمک می کند بتوانند به آسانی بهترین پناهگاه ها را برای استراحت بیابند.

علاوه بر این در هر قسمتی از مسیر حرکت خود که باشید می توانید اطلاعاتی را نظیر سرعت لحظه ای، مسافت پیموده شده، ضربان قلب، ارتفاع از سطح دریا و … را مشاهده نمایید. هم چنین نمودار های اختصاصی اجازه خواهند داد که در هر شرایطی به سرعت مفاهیم را درک کرده و بدانید که در مرحله بعدی نیاز به انجام چه فعالیت هایی می باشد.

چندین نقشه آفلاین و کاربردی

وقتی صحبت از جی پی اس و یا مسیریاب ها می شود، تمام ما در ابتدای امر به نقشه های آنلاین گوگل فکر می کنیم. همان طور که می دانید برای دسترسی لحظه ای به نقشه ها باید اتصال اسمارت فون تان با اینترنت برقرار باشد؛ اما یکی از امکاناتی که GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints برای کاربرانش فراهم می کند، عدم نیاز به دسترسی اینترنت برای استفاده از نقشه ها می باشد. شما متناسب با نیاز های تان می توانید نقشه، قسمت های مختلف و دلخواه تان را دریافت کرده تا در هر زمان و مکانی به آن ها دسترسی داشته باشید.

نقشه های متنوع آنلاین

اگر توجه کرده باشید بسیاری از برنامه های مسیریاب تنها یک نوع از نقشه ها را در اختیار کاربران شان قرار می دهند، که این نقشه ها به طور معمول نقشه های شرکت بزرگ گوگل هستند. اما نکته ای که برنامه GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints را از سایر رقبایش متمایز می سازد، ارائه نقشه های مختلف از شرکت های گوناگون است.

در این استارت اپ نه تنها به نقشه های گوگل دسترسی دارید، بلکه نقشه های HERE، Mapbox و Thunderforest نیز دسترس تان قرار دارند. همچنین در صورت نیاز قادر خواهید بود که نقشه های آنلاین اختصاصی TMS و WMS خود را به برنامه اضافه نمایید.

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints اندروید :

  • مشاهده مسیر ها و ایستگاه های بین راهی از طریق فایل های gpx ،kml ،kmz و loc
  • امکان ویرایش مسیر و یا متا دیتا مسیر های بین راهی
  • فشرده سازی فایل های gpx به gpz و kml به kmz
  • تجزیه و تحلیل دقیق داده ها و ارائه اطلاعاتی منحصر به فرد از فعالیت های تان
  • ارائه اطلاعاتی نظیر سرعت، ارتفاع از سطح دریا، ضربان قلب و …
  • تغییر مسیر و رنگ مسیر های مشخص شده
  • نقشه های آنلاین مختلف از شرکت های معتبر
  • لایه ها و پوشش های آب و هوایی OpenWeatherMap
  • افزودن نقشه های آنلاین اختصاصی TMS و WMS به نرم افزار
  • مشاهده موقعیت لحظه ای خود بر روی نقشه ها
  • مسیریابی هوشمندانه و دقیق به کمک سنسور های حرکتی
  • تنظیم اعلان در زمان نزدیک شدن به یک موقعیت مکانی خاص
  • همگام سازی و ادغام اطلاعات با Trackbook
  • گزینه ای برای دریافت نقشه های آفلاین از سراسر جهان
  • ذخیره سازی اطلاعات فعالیت های خود با امکان اشتراک گذاری شان
  • تنظیم پروفایل شخصی برای فعالیت های مختلف در فضای باز
  • دریافت اعلانات صوتی
  • ارائه پیش بینی های دقیق آب و هوایی

اپلیکیشن GPX Viewer PRO – Tracks, Routes & Waypoints با بهره مندی از امکانات و قابلیت های گوناگون خود توسط توسعه دهنده اش به صورت رایگان همراه با قیمت ۴.۴۹ دلار منتشر و امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ را به وسیله کاربران دریافت نموده است.

 

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – ۶۰ مگابایت

دکمه بازگشت به بالا