معرفی بهترین موبایل ها برای گوش دادن به موسیقی

در سال‌های اخیر اکثر تولیدکنندگان اعتراض دوست داران موسیقی را برای صدای باکیفیت‌تر شنیده‌اند و اکنون گوشی‌های هوشمند بیشتری را خواهید یافت که از صدایی با کیفیت بالاتر از همیشه پشتیبانی می‌کنند. بنابراین اگر صدایی غنی، با کیفیت و رسا را مستقیماً از دستگاه خود می خواهید، یک تلفن هوشمند که روی کیفیت و پخش موسیقی برای کاربر اهمیت قایل شده است می تواند بهترین انتخاب شما باشد.

از بهترین سرویس‌های پخش موسیقی برای دانلود آهنگ های خارجی و ایرانی گرفته تا پخش صدای بدون افت ، متوجه خواهید شد که این تلفن‌ها می‌توانند خروجی با بالاترین کیفیت را مستقیماً به کانال‌های گوش شما برسانند. برخی از ویژگی های در نظر گرفته شده در این راهنما که توسط پی اس ان موزیک برای دوست داران موسیقی نوشته شده است عبارتند از بهترین بلندگوهای گوشی هوشمند، عمر باتری و دوربین و …

 

۷. گوشی موبایل Razer Phone 2:

در حالی که Razer Phone 2 ممکن است بهترین گوشی‌ هوشمند به نظر نرسد، اما چیزی هم کم ندارد. این یکی از بهترین تلفن‌ها برای پخش موسیقی از نظر صدای بلندگو به لطف قدرت صدای زیاد آن است.

بلندگوها در بالا و پایین صفحه نمایش برای غوطه وری واقعی استریو در جلو قرار می گیرند. Razer به جای تکیه بر اندازه بلندگوها، کمی فضای آکوستیک اضافی در محفظه بلندگو ایجاد کرده است که قدرت صدا را افزایش می دهد. این بدان معناست که Razer Phone 2 به اندازه کافی بلند است که به عنوان یک بلندگوی مناسب حتی در سر و صدای فعالیت هایی مانند پخت و پز یا دوش گرفتن کار می کند.

مشخصات گوشی Razer Phone 2

Weight: ۲۲۰g
OS: Android 9
Screen size: ۵.۷۲-inch
Resolution: ۱۴۴۰ x 2560
CPU: Snapdragon 845
RAM: ۸GB
Storage: ۶۴GB
Battery: ۴,۰۰۰mAh
Rear camera: ۱۲MP + 12MP
Front camera: ۸MP

در Razer Phone 2 درگاه هدفون وجود ندارد، اما آداپتور ۳.۵ میلی‌متری همراه با DAC 24 بیتی برای صدای با کیفیت عالی از طریق هر هدفونی که وصل می‌کنید ارائه می‌شود.

۶. گوشی موبایل LG V60 ThinQ

ال‌جی با V60 ThinQ خود همچنان برای طرفداران صدا می‌جنگد که در واقع با افزایش سن بهتر می‌شود. از آنجایی که تعداد بیشتری از گوشی‌های جدید جک هدفون را کنار می‌گذارند، این جک هنوز هم پشتیبانی می‌کند، اما از یک DAC چهارگانه برای تبدیل عالی دیجیتال به آنالوگ نیز پشتیبانی می‌کند.

Release date: March 2020
Weight: ۲۱۸g
OS: Android 10
Screen size: ۶.۸-inch
Resolution: ۱۰۸۰ x 2460
CPU: Snapdragon 865
RAM: ۸GB
Storage: ۱۲۸GB
Battery: ۵,۰۰۰mAh
Rear camera: ۱۶MP+13MP
Front camera: ۱۰MP

همچنین یک آمپلی فایر هدفون تعبیه شده است که به این معنی است که می‌توانید صدا را بسیار بلندتر از سایر تلفن‌های هوشمند تولید کنید  شما همچنین یک ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت عظیم برای مدت طولانی تر، صفحه نمایش ۶.۸ اینچی شفاف و تنظیم دوربین دوگانه مناسب در پشت دارید.

۵. گوشی موبایل Nokia 3310 Phone:

نوکیا ۳۳۱۰ نه تنها ظاهر جمع و جور و بسیار جالبی دارد، بلکه نوکیا ۳۳۱۰ آهنگ های شما را برای روزها زنده نگه می دارد. باتری ۱۲۰۰ میلی آمپری این تلفن، مطمئناً بزرگ‌ترین نیست، اما در داخل این تلفن ویژگی برجسته، ۵۱ ساعت پخش مداوم موسیقی باورنکردنی را ارائه می‌دهد. پنجاه و یک ساعت ها!

مشخصات گوشی Nokia 3310 Phone

Weight: ۷۶.۹g
Display: ۲.۴-inch
Resolution: ۲۴۰ x 320
Battery: ۱,۲۰۰mAh
OS: Nokia Series 30+
Camera: ۲MP

چیزی کوچکتر می خواهید؟ آیا می خواهید نوکیاهای قدیمی والدین خود را ارتقا دهید؟ یا درست بعد از یک تلفن یدکی که می تواند آهنگ ها را حفظ کند، زیرا باتری تلفن اصلی شما تخلیه می شود؟ پس نوکیا ۳۳۱۰ بهترین گزینه برای موسیقی برای شماست.

۴. گوشی موبایل Apple iPhone 13:

همانطور که از این غول انتظار دارید، آیفون ۱۳ اپل یک گوشی خیره کننده است. همچنین بهترین گزینه برای افرادی است که قبلاً به Apple Music علاقه دارند. این با یک پردازنده نرم A15 و آخرین iOS برای استفاده ساده و سیستم منوی بسیار سریع ارائه می شود که این کار را لذت بخش می کند. این واقعیت که همه اینها بر روی صفحه نمایش ۶.۱ اینچی OLED چشمگیر ۱۲۰ هرتزی نمایش داده می شود نیز کمک کننده است.

دوربین‌ها با تنظیم سه‌گانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت که از حسگرهای هوشمند فوق‌العاده برای ارائه ویژگی‌هایی مانند حالت پرتره و همچنین حالت شب عالی که برای کنسرت‌ها عالی است، استفاده می‌کند و نور را همانطور که می‌خواهد به تصویر می‌کشد، چشمگیر هستند.

مشخصات گوشی Apple iPhone 13:

Release date: September 2021
Weight: ۱۷۳g
OS: iOS 15
Screen size: ۶.۱-inch
Resolution: ۲۵۳۲ x 1170
CPU: A15
RAM: ۶GB
Storage: ۱۲۸/۲۵۶GB/512GB
Battery: ۳,۲۲۷mAh
Rear camera: ۱۲MP+12MP+12MP
Front camera: ۱۲MP

این گزینه ارزانی نیست، اما با آن ساخت ممتاز، ویژگی‌های زیاد و صدای موسیقی عالی که بدون توجه به هدفون‌هایی که استفاده می‌کنید دوباره ایجاد می‌شود . این ارزش اضافی را دارد.

۳. گوشی موبایل LG G8S ThinQ:

وقتی صحبت از وضوح صدای خالص به میان می‌آید، LG G8S ThinQ به دلیل داشتن یک HiFi Quad DAC قدرتمند ۳۲ بیتی و همچنین سیستم صوتی سه بعدی DTS:X برای فیلم‌ها، از بقیه متمایز است. این به معنای اعوجاج کمتر، نویز کمتر و دامنه دینامیکی گسترده تر از رقبا است. این واقعیت که LG G8S ThinQ از پورت هدفون نیز استفاده می‌کند به این معنی است که می‌توانید آن را با بهترین هدفون‌های روی گوشی جفت کنید تا تجربه‌ای صوتی با کیفیت بالایی داشته باشید که در حال حرکت هستید. تمام آن قدرت صوتی و LG G8S ThinQ نیز یک گوشی هوشمند با عملکرد برتر است، با صفحه نمایش ۶.۱ اینچی QHD+ ناچ، دوربین دوگانه، پردازنده اسنپدراگون ۸۵۵ با پشتیبانی از ۶ گیگابایت رم و استاندارد IP68 در برابر آب.

مشخصات گوشی LG G8S ThinQ

Weight: ۱۸۱g
Display: : G-OLED capacitive touchscreen, 16M colours
Resolution: ۱۰۸۰ x 2248
OS: Android 9 Pie
Rear camera: ۱۲MP + 12MP + 13MP
Front camera: ۸MP
Battery: ۳,۵۰۰mAh

مورد اضافی مورد علاقه ما ویژگی Air Motion است. این به شما امکان می‌دهد با حرکات دست Jedi-like صدا و موارد دیگر را کنترل کنید.این گوشی یکی از بهترین گوشی موبایل های موجود برای گوش دادن به موسیقی در حال حاضر است.

۲. گوشی موبایل Samsung Galaxy S22 Ultra:

در حالی که سامسونگ گلکسی اس ۲۲ اولترا از نظر مشخصات باتری، دوربین و قدرت یک جهش بزرگ به جلو است – این مدل پورت ۳.۵ میلی متری هدفون را کنار گذاشته است. بنابراین اگر به آن نیاز دارید، ممکن است بخواهید پولی پس انداز کنید و به Samsung Galaxy S20 برگردید.

سامسونگ با ارائه پشتیبانی از فرمت های صوتی پیشرفته از جمله فایل های DSD 64/128 و فایل های PCM 32 بیتی، به خوبی به سمت صدای بی سیم حرکت کرده است. این گوشی همچنین دارای بلوتوث دوگانه صوتی است، به این معنی که می‌توانید موسیقی را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، زیرا آن را همزمان به دو دستگاه بلوتوث ارسال می‌کند.

مشخصات گوشی Samsung Galaxy S22 Ultra

Release date: February 2022
Weight: ۲۲۸g
OS: Android 12
Screen size: ۶.۸-inch
Resolution: ۱۴۴۰ x 3088
CPU: Snapdragon 8 Gen 1/Exynos 2200
RAM: ۸/۱۲GB
Storage: ۱۲۸/۲۵۶GB/512GB/1TB
Battery: ۵,۰۰۰mAh
Rear camera: ۱۰۸MP+10MP+10MP+12MP
Front camera: ۴۰MP

دوربین همچنین با تنظیمات چهارگانه و دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی یک ویژگی برجسته است. همه اینها به این معنی است که شما زوم ۱۰۰ برابری چشم نوازی را در این تلفن دریافت می‌کنید – که آن را برای عکس‌های صحنه‌ای در کنسرت‌ها، حتی زمانی که به پشت رانده می‌شوید، عالی می‌کند. همه اینها به علاوه صفحه نمایش خیره کننده، باتری عظیم و سرعت فوق العاده باعث شده است که این قیمت به این قیمت گزاف ارزش داشته باشد.

۱. گوشی موبایل Sony Xperia 1 III:

Sony Xperia 1 III یک دستگاه صوتی اختصاصی است که توسط سونی ساخته و تنظیم شده است تا برخی از گسترده‌ترین صداها را در گوشی‌های هوشمند ارائه دهد. این واقعیت که دارای پورت صوتی ۳.۵ میلی متری است و پشتیبانی از Dolby Atmos، Sony LDAC و Sony 360 Reality Audio نیز جذابیت های قوی در اینجا هستند. این بدان معناست که بیشتر هدفون ها نه تنها پشتیبانی می شوند، بلکه می توان آنها را از نظر کیفیت به حد مجاز رساند.

مشخصات گوشی Sony Xperia 1 III

Release date: August 2021
Weight: ۱۸۶g
OS: Android 11
Screen size: ۶.۵-inch
Resolution: ۱۶۴۴ x 3840
CPU: Snapdragon 888 5G
RAM: ۱۲GB
Storage: ۲۵۶GB/512GB
Battery: ۴,۵۰۰mAh
Rear camera: ۱۲MP+12MP+12MP+0.3MP
Front camera: ۸MP

این مدل نسل سوم دارای شیشه های سخت تری است، صفحه نمایش OLED 4K با رزولوشن بالا که اکنون نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد، به علاوه یک باتری با اندازه مناسب برای عملکرد طولانی مدت. صدا نیز بهینه‌سازی شده است و اکنون بیس فشرده‌تر و محدوده دینامیکی فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که باعث می‌شود این گوشی از نظر عملکرد صوتی از هر گوشی دیگری که در حال حاضر وجود دارد متمایز شود. با این گوشی موبایل گوش دادن به آهنگ های جدید ایرانی با بالاترین کیفیت برای شما  لذت حضور در یه کنسرت زنده را خواهد داشت.

دکمه بازگشت به بالا