خاص ترین خودروی هیوندای در کالیفرنیا پیتزا تحویل می دهد! (+عکس)

هیوندای آیونیک ۵ محصولی خاص در کمپانی کره ای است که برای یک طرح آزمایشی انتخاب شده است؛ تحویل خوراکی با خودران الکتریکی در کالیفرنیا.

موبنا اوبر ایتس زیر مجموعه کمپانی اوبر است که از سال ۲۰۱۴ تاسیس و در زمینه تحویل سفارش های خوراکی فعال است. اکنون این برند با همکاری کمپانی موشنال، خدمات خود را وارد سطح جدیدی کرده که در این میان پای یک خودروی جذاب هم به ماجرا باز شده است!

گفتنی است موشنال، کمپانی آمریکایی فعال در زمینه وسائل نقلیه خودران است که از مارس ۲۰۲۰ فعالیتش را آغاز کرده است. موشنال از همکاری گروه هیوندای موتور و شرکت خودروسازی آمریکایی Aptiv(در زمینه تولید سیستم‌های برقی اتومبیل، قطعات و ماژول‌های خودرو) شکل گرفته است.

براساس اطلاعات ارائه شده، هم اکنون طرح آزمایشی مربوط به تحویل غذا با خودروی خودران در سنتا مونیکا کالیفرنیا کلید خورده تا ضمن بررسی ویژگی های ارائه خدمات با این سیستم، بازخورد مشتریان نیز مورد مطالعه میدانی قرار گیرد.

اما نکته جالب در رابطه با طرح به حضور آیونیک ۵ هیوندای به عنوان خودروی موردنظر مربوط می شود. آیونیک ۵ الکتریکی یکی از جذاب ترین محصولاتی است که کمپانی کره ای به تازگی معرفی کرده است.

این خودرو به طور کامل معرفی شده که می توانید در لینک های زیر مطالعه کنید:

«آیونیک ۵» خودروی مهم هیوندای وارد بازار خواهد شد

معرفی برند جدید هیوندای/ آیونیک ویژه خودروهای الکتریکی با ۳ محصول جدید

به عنوان اولین تجربه اوبر ایتس در پروسه تحویل با وسایل نقلیه خودران، حدود ۶ ماه تحقیق و بررسی مشترک با طرف خودروساز انجام شده است.

 آیونیک ۵

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا