نکاتی راجع به انتخاب ریمل مناسب

چشم‌ها از تاثیرگذارترین اجزای صورت می‌باشند و زیبایی آن‌ها برابر با زیبایی تمام چهره است. آرایش صورت بدون آرایش چشم ناقص بوده و تنها استفاده از یک ریمل مناسب است که زیبایی صورت را دو چندان می‌کند.

البته، آشنایی با انواع ریمل و مشخصات هریک از آن‌ها، در زیبایی چشم‌ها یا نامناسب دیده شدن آن‌ها نقش بسزایی دارند. به همین منظور، لازم است تا ابتدا با انواع ریمل چشم و برس آن آشنا شده و سپس به سراغ خرید یک محصول باکیفیت بروید.

در هنگام خرید یک ریمل مناسب به چه نکاتی توجه کنیم؟

بالاتر هم اشاره کردیم که یکی از تاثیرگذارترین لوازم آرایشی ریمل است که با انتخاب هنرمندانه و صحیح آن، می توانید زیبایی چشم ها و به طور کلی چهره خود را دو چندان کنید. برندهای مختلفی از انواع ریمل های معمولی تا حرفه ای و آرایشگاهی در بازار لوازم آرایشی وجود داشته و می توان با کمی جستجو و مطالعه مشخصات آن‌ها، بهترین محصول در این گروه کالایی را انتخاب کرد.

به همین منظور، در ادامه با مشخصات انواع ریمل آشنا شده و به چند مورد از برندهای پرطرفدار ریمل چشم اشاره خواهیم کرد.

توجه به نوع ریمل

قیمت انواع ریمل لورال

در ادامه به تعدادی از ریمل‌های پرطرفدار درمیان بانوان اشاره خواهیم کرد:

  • ریمل بلند کننده: اگر مژه‌هایتان کوتاه است ازریمل بلند کننده استفاده کنید. خرده مژه‌های موجود در این ریمل روی مژه می‌نشینند و قد آن‌ها را بلندترنشان می‌دهند. این نوع ریمل برای افرادی که مژه‌هایشان به طور طبیعی بلند است مناسب نبوده و بهتر است از مدل حجم دهنده یا فر کننده استفاده کنند.
  • ریمل حجم دهنده: برای مژه‌های کم پشت و کم حجم نوع حجم دهنده را انتخاب کنید. این ریمل مژه‌های شما را پرپشت‌تر از حالت طبیعی نشان داده و زیبایی چشمان شما را چند برابر می‌کند. توجه داشته باشید که اگر مژه‌هایتان بدون حالت و صاف است، به جای استفاده از این مدل از نوع فرکننده استفاده کنید.
  • ریمل فرکننده: در ساخت این ریمل‌ها از رزین و پلیمر استفاده می‌شود. استفاده از این دو ماده سبب می‌شوند تا ریمل خاصیت حالت‌دهی پیدا کرده و مژه‌‌ها به شکل بسیار زیبایی فرم بگیرند. اگر مژه‌هایتان صاف و بدون حالت است پیشنهاد می‌کنیم تا از این نوع ریمل استفاده کنید.
  • ریمل ضد آب: ریمل‌های ضد آب مقاومت و ماندگاری بالایی در برابر آب دارند و به راحتی پاک نمی‌شوند. اگر قصد شما خرید یک ریمل ماندگار است این نوع را خریداری کرده و اگر به فکر شست‌و‌شوی راحت ریمل هستید، از دیگر انواع آن استفاده کنید.

برای مثال، لورال از جمله برندهایی معروف در زمینه آرایشی است و محصولاتش از کیفیت بالا و تنوع بسیاری برخوردارند. این برند انواع ریمل حجم دهنده، بلند کننده و … را دارا بوده و شما می‌توانید قیمت انواع ریمل لورال در موتن رو را مشاهده کرده و با مقایسه و مطالعه مشخصات آن‌ها محصول موردنظر خود را انتخاب کنید.

توجه به انواع برس ریمل

کیفیت ساخت ریمل میبلین

برس یا فرچه ریمل‌ها از تنوع بالایی برخوردار است آشنایی با آن‌ها شما را در خرید یک لوازم آرایشی حرفه‌ای یاری خواهد کد. در ادامه با انواع برس ریمل آشنا خواهیم شد:

  • برس منحنی شکل: این نوع برس برای مژه‌های بدون حالت مناسب بوده و آن‌ها را حالت‌دار و فر می‌کند.
  • برس S شکل: برس‌هایی که شکلشان شبیه به S انگلیسی است دوکاره می‌باشند و وظیفه حجم دادن و بلند کردن مژه را برعهده دارند.
  • برس باریک: این برس‌ها برای ریمل‌هایی است که مژه‌های کوتاه را بلند می‌کنند.
  • برس ضخیم: اگر به دنبال یک برس برای پرحجم کردن مژه‌های خود هستید این برس را انتخاب کنید. خرده مژه‌های ضخیم و زیاد این برس باعث حجیم شدن مژه‌ها می‌شود.
  • برس توپی یا گرد: اگر قسمتی از مژه‌هایتان حالت‌دار و قسمتی صاف و بی‌حالت است، نوع سرگرد یا توپی برای شما مناسب می‌باشد. با این برس می‌توانید هر قسمتی از مژه را که می‌خواهید فرم دهید.
  • برس نوک تیز: قسمت بالایی این برس‌ها نازک و قسمت انتهایی آن‌ها بزرگ‌تر است. از قسمت ابتدایی آن‌ها برای مژه‌های داخلی چشم و از قسمت بزرگ‌تر آن‌ها برای مژه‌های بیرونی‌تر چشم استفاده می‌شود. این برس‌ها به برس مخروطی نیز معروف هستند.
  • برس مارپیچی: اگر مژه‌هایتان هم صاف و هم کم‌پشت است، از این برس استفاده کنید. برس‌های مارپیچی گزینه مناسبی برای مژه‌های بدون حالت و کم حجم می‌باشند.
  • برس ساعت شنی: اگر دوست دارید که ابتدا وانتهای مژه‌هایتان بلندتر از قسمت میانی آن باشد، از برس ساعت شنی استفاده کنید. قسمت اول و آخر این برس بزرگ‌تر از وسط آن بوده و حالت‌دهی آن به اطراف مژه‌ها بیشتر است.

برند میبلین از جمله برندهای محبوب آرایشی است و کیفیت و تنوع لوازم آرایشی آن بسیار بالا است. اگر به دنبال یک ریمل مناسب با انواع برس هسید، ما تنوع و کیفیت ساخت ریمل میبلین را برای شما تضمین می‌کنیم.

توجه به سایز برس

ریمل لانکوم در انواع سایز

برس‌ها دو سایز بزرگ و کوچک دارند که هر کدام مزایا و معایب خود را دارند:

  • برس بزرگ: برس‌های بزرگ حجم بیشتری از مواد را به خود می‌گیرند و غلظت بیشتر بر روی آن‌ها باعث پرپشت شدن مژه‌ها می‌شود. از معایب این برس‌ها هم این است که برای مژه‌های کوتاه مناسب نیستند و کار ریمل زدن را برای آن‌ها سخت‌تر می‌کنند.
  • برس کوچک: کار با برس‌های کوچک راحت‌تر است و پیشنهاد می‌کنیم اگر به دنبال یک آرایش تمیز و دقیق هستید، برس کوچک را انتخاب کنید. این برس‌ها بر خلاف برس‌های بزرگ برای ریمل زدن مژه‌های داخلی و کوتاه چشم مناسب‌تر هستند. البته، حجم‌دهی این برس‌ها به‌اندازه برس بزرگ زیاد نیست.

حال، اگر سایز ریمل خود را انتخاب کرده و به دنبال یک ریمل مناسب برای خود هستید، ریمل لانکوم در انواع سایز بهترین گزینه برای شما است.

چشمان شما لایق زیبایی است…

ریمل چشم از جمله لوازم آرایشی ضروری برای همه خانوم‌ها است و انتخاب یک نوع مناسب از آن به تکمیل یک آرایش حرفه‌ای کمک می‌کند. به همین منظورما در این مقاله به معرفی انواع ریمل چشم پرداخته و شما را با برس‌های متنوع و کاربرد هر یک از آن‌ها آشنا کردیم. در پایان، امیدواریم که سایت آرایشی موتن رو توانسته باشد نکات مفیدی را راجع به انتخاب ریمل مناسب برای شما بیان کند.

دکمه بازگشت به بالا