شاسی بلند جدید و ضعیف چینی! (+عکس)

در بخش جعبه دنده برای تریم پایه از نمونه ۶ سرعته دستی و برای تریم بالاتر از ۸ سرعته سی وی تی استفاده شده که همگی با محور جلو در ارتباط هستند.

موبنا – برند خودرویی بائوجون محصول همکاری ۳ کمپانی جنرال موتورز، سایک موتور و وولینگ اتومبیل است. این برند در سال ۲۰۱۰ و با همکاری نزدیک جنرال موتورز کار خود را آغاز کرد. دفتر مرکزی بائوجون در لیوژو قرار دارد.

یکی از زیباترین محصولات این برند، کراس اووری با نام آر اس-۳ است که در بازار چین از ۱۱۲۷۰ تا ۱۴ هزار دلار قیمت دارد. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید، آر اس-۳ در بخش دماغه منطبق با شرایط طراحی روز خودرو یعنی چراغ های اصلی جلوی بسیار باریک و جلوپنجره توسعه یافته در طول و ارتفاع شکل گرفته است که می تواند یک محصول مورد پسند مخاطب را معرفی کند.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۳۰۰ میلیمتر در طول، ۱۷۵۰ میلیمتر در عرض و ۱۶۰۰ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز ۲۵۵۰ میلیمتر گزارش شده است.

وزن خالص با توجه به تریم ۱۲۱۸، ۱۲۶۰ و ۱۳۰۰ کیلوگرم است.

هر چه این خودرو در طراحی نمای ظاهری به عنوان یک محصول اقتصادی موفق عمل می کند، در بخش پیشرانه بازهم اسیر همان فرمول ضعیف چینی یعنی نمونه ۱.۵ لیتری تکراری شده که البته اینجا خبری از توربو هم نیست تا نتایج ضعیف تری هم ثبت شود.

تمامی تریم ها مجهز به پیشرانه ۱.۵ لیتری توربو ۴ سیلندر هستند که در نمونه پایه ۹۹ اسب بخار و در تریم بالاتر ۱۰۵ اسب خروجی دارند. گشتاور نیز ۱۳۵ و ۱۴۳ نیوتن متر محاسبه شده است.

ظرفیت باک خودرو ۴۵ لیتر و متوسط مصرف سوخت به ترتیب ۵.۹ و ۶.۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر گزارش شده است.

در بخش جعبه دنده برای تریم پایه از نمونه ۶ سرعته دستی و برای تریم بالاتر از ۸ سرعته سی وی تی استفاده شده که همگی با محور جلو در ارتباط هستند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی نیز در اندازه ۱۶ اینچی ارائه می شوند.

اما در رابطه با کابین، بازهم بائوجون عملکرد موفقی را در سطح کلاس اقتصادی به نمایش می گذارد. اینجا همه چیز در سطح مطلوبی قرار دارد. از فناورانه ها باید به دو نمایشگر دیجیتال برای تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر اشاره کرد.

حضور عناصر کرومی برای دکمه های تنظیمی و همچنین جزئیات کنسول میانی بر زیبایی کار افزوده است.

از امکانات کابین می توان به استارت دکمه ای، ناوبری ماهواره ای، بلوتوث، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، تهویه و گرم کن صندلی، استراحتگاه دست ردیف جلو، فرمان با قابلیت تنظیم ارتفاع، پوشش چرم فرمان، پاور ویندوز هر دو ردیف، گرم کن آینه به همراه تنظیم الکتریک، برف پاک کن عقب و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی مانند: ورود بدون کلید، رادار پارک عقب، دوربین عقب، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، ترمز اضطراری، دستیار حرکت در سربالایی، ترمز پارک اتوماتیک و ایزوفیکس قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا