چرا یک وکیل باید وب سایت داشته باشد؟

با توجه به اینکه دسترسی به وکیل در این بازار شلوغ و ترافیک جاده­‌ای به صورت فیزیکی بسیار سخت خواهد بود، بهترین راه، طراحی سایت است.

آیا یک وکیل هم می‌تواند در فضای مجازی، کسب و کار پردرآمد داشته باشد؟ جواب این سؤال کاملاً مشخص است که با توجه به ورود اکثر کسب و کارها به فضای جذاب و پردرآمد مجازی، قطعاً وکلا نیز می­توانند با راه اندازی و طراحی سایت وکالت مواردی همچون رزومه کاری، مشاوره آنلاین، اعلام حوزه کاری خود، برگزاری آموزش‌ها و قرار دادن مقالات مرتبط به حوزه کاری خود را در سایت خود قرار داده و از این طریق، خدمات متنوعی را به مراجعه کنندگان این حوزه کاری ارائه دهند.

شما وکلای عزیز می‌توانید ۰ تا ۱۰۰ پروژه طراحی سایت وکلا برای خود را به مجموعه آموزشی گاسی وب بسپارید.

دلایل نیاز به وب سایت وکالت

اگر در زمینه وکالت و موارد حقوقی برای فردی مشکل یا سؤالی پیش بیاید، حتماً باید از یک وکیل مشاوره بگیرد. با توجه به اینکه دسترسی به وکیل در این بازار شلوغ و ترافیک جاده­ای به صورت فیزیکی بسیار سخت خواهد بود، وکلا مجبور به ارائه مشاوره تلفنی هستند که این می‌تواند بسیار محدود و البته پر دردسر برای وکلا باشد؛ قطعاً دریافت هزینه مشاوره یا دسترسی به مدارک موکل به صورت تلفنی، بسیار مشکل و می‌توان گفت غیرممکن است. پس راه چاره کجاست؟

در این شرایط بهترین راه، طراحی سایت وکلا است. شما وکلا به راحتی می‌توانید با امکان مشاوره آنلاین وکالت در سایت خود با موکلین ارتباط مستقیم داشته باشید و مدارک آنها را بررسی کرده و این اطمینان را بدهید که مشاوره وکالت از طریق سایت قابل پیگیری خواهد بود.

برای مثال، یک وکیل گیلانی می‌تواند با طراحی سایت در گیلان، برای هر مشتری یک پرونده آنلاین بسازد و هر زمان که نیاز باشد، به آن پرونده دسترسی داشته باشد. برطرف کردن این نیاز، می‌تواند بسیاری از مشکلاتی که قبلاً، باعث اتلاف وقت وکیل و موکل می‌شد را برطرف کرده و وقتی به عنوان مثال این طراحی سایت در رشت برای مراجعه کنندگان شهر رشت ایجاد شود، اولین چیزی که در آن صرفه جویی می‌شود، وقت و ترافیک است که قطعاً فواید بیشتری نیز خواهد داشت.

هزینه طراحی سایت وکلا

این موضوع بسیار متغیر است؛ یعنی قیمت طراحی سایت وکالت با توجه به ویژگی‌های که دارد و امکاناتی که روی آن نصب می‌شود، متفاوت است. یکی از مواردی که در هزینه طراحی سایت مشاوره حقوقی مؤثر است، استفاده از ابزار پنل ارتباط با کاربر و مشتری است؛ یعنی با توجه به این ویژگی، با توجه به یک پنل مخصوص، وکیل از طریق آن می‌تواند با موکلان خود به طور مستقیم در ارتباط باشد و در این بین مدارک مورد نظر مبادله گردد. شما با تماس با تیم مشاوره گاسی وب می‌توانید از قیمت و هزینه طراحی سایت وکلا و نحوه پشتیبانی سایت وردپرس مربوطه آشنایی کامل پیدا کنید.

موارد متنوع می‌تواند در قیمت طراحی سایت وکالت تأثیرگذار باشد. مثلاً کد نویسی وب سایت؛ یعنی اگر سایت شما با کد نویسی اختصاصی انجام شده باشد قیمت آن چندین برابر سایت‌هایی خواهد بود که با سیستم‌های مدیریت محتوا تولید شده باشند. البته نمی‌تواند انحصاراً طراحی با کد نویسی را یک امتیاز ویژه محسوب کرد؛ در حالی که بسیاری از امکانات مورد نیاز برای طراحی سایت حرفه ای وکالت، توسط سیستم‌های مدیریت محتوا مانند وردپرس انجام می‌شود و دیگر نیاز به کد نویسی اختصاصی نیست.

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار در هزینه طراحی سایت وکلا، کیفیت و گرافیک سایت است؛ یعنی همان چیزی که کاربران با ورود به سایت مشاهده می‌کنند. انتخاب طرح‌ها و قالب‌ها به صورت اختصاصی و آماده می‌تواند در این هزینه تأثیر بسزایی داشته باشد. از دیگر عواملی که می‌تواند در تعرفه طراحی سایت وکالت تأثیرگذار باشد امکانات کمیاب سایت است. برای مثال اگر سیستم رزرو آنلاین و مشاوره آنلاین و وجود انجمن در سایت مدنظر وجود داشته باشد قطعاً هزینه مورد نظر دارای فراز و فرود خواهد بود.

خدمات طراحی سایت وکالت با “گاسی وب”

وب سایت وکالت

قطعاً تمام وکلا برای توسعه کسب و کار خود باید به سمت فضای آنلاین رفته و برای خود یک طراحی سایت اختصاصی پیاده سازی کنند؛ اما با توجه به اینکه تمامی وکلای عزیز، امکان و آشنایی کامل با طراحی سایت ندارند، این کار را به شرکت‌های طراحی سایت می‌سپارند. شرکت طراحی سایت گاسی وب، خدمات طراحی سایت را مطابق با به روزترین امکانات و سیستم‌ها، برای وکلا و موسسه‌های حقوقی با عنوان طراحی سایت وکالت از صفر تا صد به عنوان یک پروژه انجام داده و حتی پشتیبانی سایت مربوطه را به صورت دائمی انجام خواهد داد.

در مجموعه خدماتی گاسی وب، برای طراحی سایت وکیل و موسسه حقوقی، خدمات ویژه ای نظیر موارد زیر ارائه خواهد شد تا بهترین کیفیت و بهترین نتیجه در رتبه بندی در گوگل برای سایت شما صورت پذیرد.

در واقع هر چقدر ارائه خدمات متنوع و داشتن بخش‌های کاربردی و جذاب در سایت شما وجود داشته باشد، قطعاً تعداد مراجعه کنندگان شما بیشتر و ترافیک ورودی سایتتان افزایش می‌یابد. قطعاً کسی که به سراغ شما آمده، قبلاً از سایت های دیگر دیدن کرده و از خصوصیات امکانات آنان باخبر است. اگر شما بتوانید سایت متفاوتی نسبت به رقبا داشته باشید، قطعاً به عنوان یک برند در این کار معرفی خواهید شد.

از خدمات متنوعی که توسط گروه گاسی وب برای طراحی سایت وکالت ارائه می‌شود عبارتند از:

  • سیستم عضویت برای موکلان
  • صفحه معرفی و رزومه وکیل
  • امکان مشاوره حقوقی آنلاین
  • قسمت مربوط به دعاوی کیفری
  • بخش ارائه مقالات حقوقی
  • قسمت تنظیم قراردادهای داخلی و بین المللی
  • رزرو آنلاین برای مشاوره حقوقی
  • بخش اخبار حقوقی
  • بخش دعاوی خانواده (طلاق)
  • سیستم محاسبه هوشمند مهریه، دیه، ارثیه و …
  • پنل مدیریت با کاربری آسان
  • بخش پرسش و پاسخ سؤالات حقوقی
  • پنل مدیریت گروه‌ها و کاربران به صورت مجزا

اهمیت طراحی سایت برای وکیل

از موارد مهمی که در طراحی سایت اهمیت بسزایی دارد، این است که رزومه وکیل به خوبی در دسترس باشد تا مراجعه کننده بتواند با فکری باز تصمیم بگیرد. با این کار افرادی که تصمیم به استفاده از مشاوره آنلاین وکالت دارند، می‌توانند با وکیل خود آشنا شوند. طراحی سایت به وکیل این امکان را می‌دهد که بتوانند پرونده‌های موفق و ناموفق خود را به عنوان رزومه کاری به نمایش درآورد.

قرار دادن نظرات موکلین پس از به نتیجه رسیدن مشاوره‌های مربوطه و نمایش دادن آن در سایت می‌توانند رزومه بسیار تأثیرگذاری برای وکالت شما محسوب شود. از آنجایی که همه مردم از جوانب مختلف به قوانین وکالت آگاهی کاملی ندارند، شما با طراحی سایت وکالت می‌توانید راهنمایی و مشاوره مسائل حقوقی مربوط به قوانین تجاری و عقد قعود، چک، بیمه، ازدواج، قوانین کار و … را در سایت خود ارائه دهید. حتی شما می‌توانید به مدت محدود مشاوره رایگان انجام داده و با توجه به نتیجه دادن و ثمربخش بودن، افراد مدنظر را به دفتر وکالت خود دعوت کنید.

آیا موسسه حقوقی نیاز به وب سایت دارد؟

با توجه به اینکه مؤسسات حقوقی یک واسطه بین وکیل و موکل هستند، توسط کارشناسان حقوقی اداره می‌شوند، طراحی سایت موسسه حقوقی می‌تواند کمک بسیاری در جذب موکل برای وکیلان و مؤسسات حقوقی داشته باشد. یکی از خدمات ویژه سایت گاسی وب، طراحی سایت برای وکلا و مؤسسات حقوقی است که کمک شایانی را در این زمینه به موسسه‌های حقوقی انجام می­دهد.

شاید این سؤال در ذهن شما پیش بیاید که آیا از طریق سایت نیز می‌توان به انجام کارهای حقوقی پرداخت؟ در پاسخ باید گفت؛ خوب است بدانید که طراحی سایت برای موسسه حقوقی، یک رابطه بسیار سریع و کارآمد بین موکل و موسسه است. امروزه با گسترش فضای اینترنت، افراد برای یافتن پاسخ سؤالات حقوقی خود به جستجو در اینترنت می‌پردازند.

اگر موسسه حقوقی شما با یک طراحی سایت موفق بتواند در رتبه‌های بالای گوگل حضور داشته باشد، قطعاً حجم مراجعه کنندگان موسسه شما بیشتر و درآمد شما از سایت ممکن است بیش از مراجعه حضوری باشد که این یعنی شما توانسته‌اید به نتیجه دلخواه در کسب درآمد از سایت برسید.

جمع بندی

طراحی سایت وکالت به عنوان یک امر کلیدی برای جامعه وکلا مورد نیاز بوده و برای ارتقای شغلی و برند سازی فردی و شغلی در زمان حاضر و خصوصاً سال‌های بعد، نیاز فوری به طراحی سایت جهت هر چه بهتر ارائه دادن خدمات، است. این شما هستید که تصمیم می‌گیرید که آیا به پیشرفت و رشد در حوزه کاری خود نیاز دارید یا خیر؟ این ریسک قطعاً نتیجه مثبت به همراه خواهد داشت.

طراحی این سایت، تحولی ویژه در کسب و کار شما ایجاد خواهد کرد. اهمیت طراحی سایت وکالت در موارد فوق گفته شد و شما وکلای عزیز می‌توانید، از تمامی امور طراحی سایت را به متخصصان ما در مجموعه گاسی وب بسپارید.

برای مشاهده تعرفه و سفارش طراحی سایت وکالت و موسسه حقوقی در گاسی وب به لینک زیر مراجعه کنید:

“https://www.gasiweb.com/advocacy-site-design”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا