همراهی برای زندگی پایدار

عواملی مثل ظاهر و زیبایی بدنه، قابلیت‌های پیشرفته و قیمت محصول مهم‌ترین اولویت‌های خریداران لوازم خانگی را تشکیل می‌دهد. به این فهرست اما می‌توان ویژگی‌های زیست محیطی مثل میزان مصرف انرژی و سازگاری با محیط زیست را هم اضافه کرد.

موبنا – واقعیت این است که منابع طبیعی مورد استفاده ما ابدی نیستند و روزی به پایان خواهند رسید و برای همین حتی انتخاب‌های کوچکی مثل گزینش یک ماشین لباسشویی کم‌مصرف و سازگار هم می‌تواند بر سرنوشت این سیاره آبی تاثیر بگذارد و در جای خود تاثیرگذار باشد. از سوی دیگر لوازم خانگی که انرژی کمتری مصرف می‌کند و با محیط زیست سازگاری بالایی دارد، علاوه بر کاهش هزینه‌های خانواده، دوام و کارآمدی بیشتری هم خواهند داشت.

همراهی برای زندگی پایدار

شرکت سامسونگ در تولید محصولات خود از جمله لوازم خانگی، محیط زیست و موضوعات مرتبط با آن را همواره در اولویت قرار داده و تلاش می‌کند تا با طراحی محصولاتی با دوام و پربازده یک زندگی سبز و پایدار را در کنار قابلیت‌ها و فناوری‌های پیشرفته رقم بزند.

ماشین‌ لباسشویی مدل Q1469 یکی از نوآورانه‌ترین محصولات لوازم خانگی شرکت سامسونگ است که به مشخصات و قابلیت‌های مبتکرانه‌ای‌ مجهز شده تا به روشی سبز و پایدار، پاسخگوی خواسته‌های مصرف‌کنندگان خود باشد.

همراهی برای زندگی پایدار

شست‌وشو با آب سرد، صرفه‌جویی در انرژی

برای آنهایی‌که  سبک زندگی سبز و پایدار را برای حفظ محیط زیست خود انتخاب کرده‌اند، استفاده از آب داغ در شست‌و‌شو به منزله مصرف بیشتر انرژی نیز تلقی می‌شود. چرا که ۹۰ درصد انرژی مصرف شده هنگام شستن لباس‌ها، صرف گرم کردن آب می‌شود. ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ با بهره‌مندی از فناوری EcoBubble، می‌تواند لباس‌های شما را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد که تقریباً ۷۰ درصد انرژی کمتری نسبت به شست‌وشو با آب داغ مصرف می کند، به طور کاملا تمیز و پاکیزه بشوید. در این فناوری، مواد شوینده با آب مخلوط شده تا به کف تبدیل شود. این کف به طور یکنواخت روی لباس‌های شما پخش شده و عمیق‌تر به الیاف نفوذ می‌کند. استفاده از قابلیت EcoBubble ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، حجم مواد شوینده در دستگاه را کاهش می‌دهد و سبب افزایش طول عمر ماشین لباسشویی خواهد شد.

همراهی برای زندگی پایدار

صرفه جویی در زمان برای شست‌وشوی بهینه‌تر

یکی از توصیه‌های دوست‌داران محیط زیست کاهش دفعات استفاده از ماشین‌های لباس‌شویی است. به این ترتیب که تنها برای شست‌وشوی حجم قابل قبولی لباس‌، ماشین لباس‌شویی را روشن کنیم. اما رعایت این نکته همیشه امکان‌پذیر نیست گاهی پیش می‌آید که در شرایطی خاص مجبوریم که برای چند دست لباس، لباس‌شویی را روشن کنیم. در این حالت ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ برنامه «شست‌وشوی سریع»  را به شما پیشنهاد می‌دهد. با استفاده از این برنامه ضمن اینکه لباس‌های شما در ۱۵ دقیقه به طور کامل شسته می‌شود، نگرانی شمادرباره مصرف نامتناسب آب و انرژی را هم برطرف می‌کند. این برنامه که برای شست‌وشوی کامل لباس‌های کمتر از ۲ کیلوگرم طراحی شده است از دمای ۳۰ درجه سانتیگراد شروع می‌شود اما شما این امکان را دارید تا دمای آن را متناسب با نیاز خود به طور دستی نیز تنظیم کنید.

همراهی برای زندگی پایدار

تضمین دوام

یکی دیگر از فناوری‌های منحصر به فرد ماشین لباسشویی Q1469 سامسونگ، موتور دیجیتال اینورتر است که از بهره‌وری انرژی فوق‌العاده، سر و صدای بسیار کم و عملکردی استثنایی و بادوام برخوردار است. این موتور که دارای گواهی دوام ۲۰ ساله توسط انجمن انجمن برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات آلمان (VDE) است درکنار تضمین ۱۰ ساله شرکت سامسونگ به مصرف کنندگان خود این اطمینان را می‌دهد که این محصول تا مدت‌های طولانی در کنارتان خواهد ماند و شما را در مسیر زندگی پایدار همراهی خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های  موتور اینورتر استفاده از آهنرباهای قوی است که اصطکاک موتور را کاهش داده تا ماشین لباسشویی بسیار بی‌صدا و روان‌تر کار کند. با این طراحی مناسب، خانه شما از هر گونه آلودگی صوتی ناشی از لباسشویی دور نگه داشته می‌شود.

همراهی برای زندگی پایدار

شرکت سامسونگ به تلاش‌های همیشگی خود ادامه می‌دهد تا با استفاده از فناوری پیشرفته، محصولاتی را به مصرف کنندگان خود ارائه دهد که ضمن افزایش بهره‌وری و بازدهی، بالاترین سازگاری با محیط زیست و کمترین میزان مصرف انرژی را داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا