از عمل به وعده ۹ ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی (+عکس)

نیسان در قیمت گذاری محصول جدید خود دقیقا مطابق با وعده های ۹ ماه پیش خود عمل کرده است.

موبنا – همزمان با معرفی مدل مفهومی زد پروتو توسط نیسان، این محصول مهم را معرفی کردیم که جزئیاتش اینجا در دسترس قرار دارد. از همان زمان مشخص بود که نیسان این خودرو را با هدف حضور در خطوط تولید انبوه خود معرفی کرده زیرا مدت ها بود که بروزرسانی خاصی در خانواده Z ژاپنی ها انجام نشده بود و این مفهومی نیز تمام ویژگی های لازم برای جایگزینی و معرفی مذکور را همراه خود داشت.

چندماه بعد؛ از اسپرت جدید نیسان با نام ۳۷۰Z مدل ۲۰۲۳ رونمایی شد که تقریبا همان زد پروتو مفهومی بود. معرفی مدل ۲۰۲۳ را نیز در این لینک می توانید مطالعه کنید.

اکنون پس از گذشت حدود ۹ ماه، شرایط حضور در بازار ۳۷۰ زد فراهم شده و براساس گزارش های نیسان، خودروی مذکور ابتدا در بازار ژاپن و سپس با کمی تاخیر روانه آمریکا می شود.

همان زمان هم اشاره کردیم که این یک اسپرت باکیفیت خوش قیمت است که بدان لقب تخفه اقتصادی داده اند. نیسان حدود قیمت ۳۷۰ زد را کانال ۴۰ هزار دلار اعلام کرده بود.

اکنون قیمت رسمی این خودرو برای بازار ژاپن مشخص شده که از ۴۱۰۸۱ دلار آغاز می شود و بدین ترتیب خودروساز ژاپنی به وعده خود عمل کرده است. گران ترین تریم ها نیز ۵۰۶۵۰ و ۵۴۵۹۹ دلار قیمت دارند. نیسان در قیمت گذاری محصول جدید خود دقیقا مطابق با وعده های ۹ ماه پیش خود عمل کرده است.

قیمت بازار آمریکا هنوز مشخص نشده است.

در بخش پیشرانه این خودرو از نمونه ۶ سیلندر توربودوقلو با ۴۰۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۴۷۵ پوندفوت استفاده شده است.

خودروی جدید نیسان: از عمل به وعده 9 ماه پیش در قیمت گذاری تا فرمول زیبای ژاپنی (+عکس)

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا