نکات و ترفندهای جذاب در ایفون SE 3 2022

اگر به اندازه کافی خوش شانس بودید که یک iPhone SE 2022  جدید تهیه کنید ، ما یک سری نکات و ترفندهای مفید برای شما داریم که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از دستگاه جدید خود ببرید. در اینجا بهترین نکات و ترفندهای iPhone SE 2022 وجود دارد که به شما کمک می کند تا از دستگاه جدید خود بیشترین بهره را ببرید.

بدون هیچ مقدمه ای، در اینجا بهترین نکات و ترفندهای ایفون SE 3 وجود دارد که باید ابتدا آنها را امتحان کنید. این مطلب توسط تیم تحریریه مجموعه آی باتری iBattery تهیه و منتشر می شود.

 ایفون SE 3 2022

بهترین نکات و ترفندهای آیفون SE 2022

نکات و ترفندهای آیفون SE 3 2022 در زیر آمده است:

با این ترفند عالی iPhone SE 3 قد کسی را اندازه بگیرید

این یک ترفند سرگرم‌کننده آیفون SE 2022 است که از فناوری‌های واقعیت افزوده اپل استفاده می‌کند. اساسا، شما می توانید از آیفون خود برای اندازه گیری سریع و دقیق قد افراد استفاده کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه Measure را باز کنید و مطمئن شوید که شخصی که می‌خواهید اندازه‌گیری کنید کاملاً در صفحه است. اگر این کار به درستی انجام شود، یک خط در بالای سر فرد ظاهر می شود. این نشان می دهد که آنها چقدر قد دارند.

زمانبندی خودکار حالت کم مصرف برای صرفه جویی در باتری

با استفاده از برنامه  Shortcuts، می توانید اتوماسیونی ایجاد کنید که باعث می شود حالت کم مصرف به طور خودکار با درصد باتری مشخصی روشن شود، بنابراین نیازی به روشن کردن دستی آن ندارید.

از آنجا، هر زمانی که باتری ایفون شما به آستانه ای که برای حالت کم مصرف تنظیم کرده اید برسد، میانبر شما اجرا می شود. می‌توانید تنظیمات را در بخش Automation برنامه Shortcuts تنظیم کنید.

اگر می‌خواهید حالت کم مصرف را تنظیم کنید تا در زمان خاصی روشن شود، مراحل بالا را دنبال کنید اما از «Time of Day» به عنوان پارامتر اول استفاده کنید، زمان را انتخاب کنید و سپس مراحل ۸ تا ۱۴ را دنبال کنید.

زمانبندی خودکار حالت کم مصرف برای صرفه جویی در باتری

حالت کم مصرف برای کاهش فرآیندهای پس‌زمینه برای حفظ عمر باتری زمانی که باتری آیفون شما کم است، طراحی شده است، و زمانی که باتری به کمتر از ۲۰ درصد می‌رسد، آیفون شما به‌طور خودکار پیشنهاد حالت کم مصرف را ارائه می‌دهد. استفاده از برنامه Shortcuts برای ایجاد اتوماسیون حالت کم مصرف، روشی مفید برای روشن کردن حالت کم مصرف زمانی است که باتری شما درصد بالاتری دارد.

طراحی سافاری خود را تغییر دهید

اپل تلاش کرد یک طراحی سافاری بازنگری شده را در iOS 15 با زبانه‌های شناور و رابطی که نوار برگه و نوار URL را ادغام می‌کرد، معرفی کند، اما تغییرات مورد استقبال قرار نگرفت و اپل در نهایت به طراحی استاندارد iOS 14 Safari بازگشت.

با این حال، هنوز بقایایی از طراحی جدید سافاری وجود دارد، و می‌توانید نوار برگه سافاری خود را به پایین رابط سافاری منتقل کنید، و می‌توانید «Allow Website Tinting» را فعال کنید، ویژگی که رنگ پس‌زمینه را با هم ترکیب می‌کند. وب سایت با نوار URL زمانی که در بالا قرار دارد.

  1. برنامه تنظیمات را باز کنید.
  2. به سمت پایین به سافاری بروید.
  3. در زیر Tabs، گزینه Tab Bar را برای نوار برگه ای که در پایین پنجره Safari قرار دارد، انتخاب کنید. “Single Tab” را برای نوار بالا انتخاب کنید.
  4. اگر می‌خواهید ویژگی ترکیب رنگ را هنگام استفاده از نوار بالا داشته باشید، «Allow Website Tinting» را تغییر دهید و اگر می‌خواهید برگه‌های باز خود را هنگامی که آیفون به صورت افقی نگه داشته‌اید ببینید، «Landscape Tab Bar» را انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که “Allow Website Tinting” یک ویژگی است که هنگام استفاده از نوار بالا نشان داده می شود. این باعث می‌شود که وقتی صفحه‌ای را به سمت پایین اسکرول می‌کنید، نوار URL رنگ پس‌زمینه وب‌سایت را تغییر دهد تا ظاهری یکپارچه‌تر داشته باشید.

نکته: همچنین می‌توانید بین نوارهای پیمایش بالا و پایین در خود سافاری جابه‌جا شوید. فقط روی نماد “Aa” در نوار URL ضربه بزنید و سپس “Show Bottom Tab Bar” یا “Show Top Address Bar” را انتخاب کنید.

ترفندهای ایفون SE 3 2022

صفحات صفحه اصلی خود را دوباره مرتب کنید

اگر می‌خواهید صفحات صفحه اصلی مختلف خود را که برنامه‌ها را در خود جای می‌دهند، مرتب کنید، می‌توانید این کار را سریع و آسان انجام دهید.

  1. در یک فضای خالی در صفحه اصلی را فشار داده و نگه دارید تا وارد «حالت جیگل» شوید، جایی که نمادهای برنامه کمی تکان می‌خورند.
  2. روی ردیف نقطه در پایین صفحه ضربه بزنید.
  3. صفحات صفحه اصلی شما در نمای شبکه ای نشان داده می شود. انگشت خود را روی یک صفحه قرار دهید و آن را بکشید تا آن را به موقعیت جدیدی نسبت به سایر صفحات خود منتقل کنید.
  4. هنگامی که صفحات خود را به شکلی که می خواهید درآورید، روی “انجام شد” در گوشه سمت راست بالا ضربه بزنید.

نکته: همچنین می توانید با استفاده از این رابط، صفحات صفحه اصلی را حذف کنید. در نمای شبکه، روی علامت چک در زیر صفحه‌ای که می‌خواهید حذف کنید ضربه بزنید و سپس روی نماد منهای (-) ضربه بزنید تا آن را حذف کنید.

با ضربه زدن بر روی پشت آیفون SE 2022 خود یک اسکرین شات بگیرید

این یک ترفند عالی آیفون است که چند ماه پیش در شبکه های اجتماعی منتشر شد. به زبان ساده، راهی برای گرفتن اسکرین شات به سادگی با ضربه زدن به پشت آیفون وجود دارد. این Back Tap نام دارد و از iOS 14 وجود داشته است.

می‌توانید با باز کردن برنامه تنظیمات، آن را روشن کنید. سپس تنظیمات دسترسی را باز کنید. پس از آن، به قسمت «Physical and Motor» بروید و «Touch» را انتخاب کنید. اکنون می توانید بیشتر به پایین اسکرول کنید و گزینه “Back Tap” را انتخاب کنید.

هنگامی که این کار را انجام دادید، می‌توانید نوع عملکردی را که می‌خواهید با Back Tap فعال شود، انتخاب کنید. برخی از گزینه‌ها عبارتند از گرفتن اسکرین شات، تنظیم صدا و بی‌صدا کردن دستگاه.

 مطمئن شوید که صدای هدفون شما در سطح ایمن است

این ترفند iPhone SE 2022 برای اولین بار با iOS 14 به وجود آمد. به طور خلاصه، راهی برای سنجش سطح دسی بل هدفون شما وجود دارد. اگر تمایل به پخش موسیقی خود دارید و می خواهید از ایجاد هر نوع آسیب گوش در این فرآیند جلوگیری کنید، این یک ویژگی مفید است.

برای استفاده از این ویژگی، برنامه Settings را باز کرده و Control Center را انتخاب کنید. در مرحله بعد، نماد سبز رنگ “بعلاوه” واقع در کنار تنظیمات شنوایی را بزنید. پس از انجام این کار، هر بار که نماد شنوایی را در مرکز کنترل باز می کنید، خواهید دید. اگر هنگامی که مرکز کنترل را باز می کنید، صدا پخش می شود، سطح صوتی با کد رنگی را مشاهده خواهید کرد. اگر سبز است، میزان دسی بل در سطح مناسبی است و اگر زرد است، تشویق می‌شوید صدا را کم کنید.

برای اطلاعات بیشتر، در واقع می توانید روی نماد ضربه بزنید و سطح دقیق دسی بل هدفون خود را مشاهده خواهید کرد.

 آی باتری iBattery مرجع خرید های آیفونی

آی باتری iBattery مرجع خرید های آیفونی

آی باتری iBattery با نشانی iphone-battery.ir ، اولین فروشگاه اینترنتی و مرجع تخصصی خرید باتری و شارژر آیفون در ایران می باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا