ابزارهایی برای تماشای راحت‌تر

ابزارهای کوچک و ریز، گاهی اوقات تغییر و تحولی بزرگ را در زندگی روزمره ما رقم می‌زنند. لوازم جانبی تلویزیون یکی از این ابزارهای به ظاهر ساده است که می‌تواند تجربه تماشای تلویزیون را برای هر بیننده‌ای ارتقا و بهبود دهد. افزودن قابلیت حمل تلویزیون، تغییر حالت دستگاه از افقی به شکل عمودی، ادغام کابل‌های بلند و طویل اطراف تلویزیون و… بخشی از قابلیت‌ها و مزیت‌هایی است که با داشتن ابزارهای جانبی در اختیار کاربران و تماشاگران جعبه‌ جادویی قرار می‌گیرد.

موبنا – برای آشنایی هر چه بیشتر با این ابزارهای ساده و در عین حال کاربردی، برترین لوازم جانبی ساخته شده توسط سامسونگ را در ادامه این مطلب معرفی کرد‌ه‌ایم. لوازم جانبی معرفی شده به شما کمک می‌کند تا بیشترین بهره را از قابلیت‌های تلویزیون خود ببرید و لذتی کم‌نظیر از کار با تلویزیون را تجربه کنید.

ابزارهایی برای تماشای راحت‌تر

پایه چرخان خودکار

ضبط ویدئوها به شکل عمودی طی چند سال اخیر و به خصوص با توسعه دوربین گوشی‌های هوشمند رشد بسیاری پیدا کرده است. حالت خاص این ویدئوها باعث می‌شود تا بیشتر برای دیدن در صفحه نمایش چند اینچی گوشی‌ها مناسب باشد، اما تا به حال تماشای این ویدئوها را در صفحه نمایش‌ بزرگ تلویزیون تجربه کرده‌اید؟ برای داشتن بهترین تجربه ممکن باید تلویزیون را به حالت عمودی در بیاورید.

انجام این کار در تلویزیون‌های Neo QLED و The Frame سامسونگ به کمک پایه چرخان خودکار این سری‌ها به راحتی فشردن یک دکمه، شده است.

پایه چرخان خودکار در حالت نصب دیواری هم کاربرد دارد و محتوا را به همان حالت و شکلی که ضبط شده، نمایش می‌دهد. برای این کار تنها کافیست گزینه Rotation در کنترل از راه دور تلویزیون را فشار دهید تا تلویزیون اتاق‌تان به حالت افقی یا عمودی تغییر شکل دهد و تجربه‌ای عالی از محتواهای مورد علاقه‌تان داشته باشید. در حالت عمودی نیز همانند حالت افقی می‌توانید از قابلیت‌های اشتراک تصویر Mirroring و Casting بهره ببرید.

 

پایه دیواری منعطف

نصب دیواری تلویزیون‌ها به خصوص در خانه‌هایی که با محدودیت جا و فضا روبر هستند، راهکاری کاربردی و پرطرفدار است. در گذشته با نصب دیواری تلویزیون‌ها، دستگاه‌ها شکل ثابتی به خود می‌گرفتند و کاربران امکان چرخش تلویزیون را از دست می‌دادند. پایه دیواری Full Motion یکی از لوازم جانبی اختصاصی سامسونگ است که قابلیت انعطاف و چرخش تلویزیون را در زمان نصب دیواری ارائه می‌دهد. با استفاده از این پایه کاربردی سامسونگ به راحتی می‌توانید تلویزیون را به بالا، پایین، چپ یا راست بچرخانید و محتوای مورد علاقه‌تان را در زاویه دلخواه و مناسب خود تماشا کنید.

پایه دیواری و باریک Full Motion سامسونگ به عنوان واسطه‌ای میان دیوار و تلویزیون قرار می‌گیرد و با نزدیک کردن این دو به یکدیگر، تجربه‌ای یکپارچه و راحت از نصب دیواری را به شما ارائه می‌دهد.

ابزارهایی برای تماشای راحت‌تر

ادغام کابل‌ها در یک سیم

مناظر جلوی تلویزیون معمولا با تصاویری از کابل‌ها و سیم‌های در هم ریخته و تو در تو همراه است. سازماندهی و مرتب کردن این کابل و سیم‌ها هر بار زمان نسبتا زیادی را از افراد می‌گیرد و چالش‌هایی را در زمان کار با ابزارهای جانبی پیش می‌آورد.

برای کاربران تلویزیون‌های جدید Neo QLED سامسونگ، این چالش به طور کامل رفع شده است. این تلویزیون‌ها علاوه بر تجهیز به کابل یکپارچه One Connect از قابلیت Slim One Connect box بهره می‌برند. این دو قابلیت کمک می‌کند تا تمامی کابل‌ها در یک سیم و درون جعبه‌ای خاص، جمع و ادغام شوند و نمای زیبایی در اطراف تلویزیون دیده شود.

ابزارهایی برای تماشای راحت‌تر

تبدیل تلویزیون به اثر هنری

تلویزیون‌های سری The Frame سامسونگ در زمانی که خاموش است تبدیل به یک قاب عکس یا اثر هنری می‌شود و نقاشی‌ها و عکس‌های مورد علاقه کاربران را به تصویر می‌کشد. حاشیه باریک این تلویزیون‌ها با رنگ‌های متنوع طراحی شده تا هر فردی متناسب با دکوراسیون خانه خود بتواند تلویزیون مورد علاقه‌اش را انتخاب کند.

تلویزیون‌های سری فریم سامسونگ دارای قابلیت نصب دیواری بدون فاصله هستند به این معنی که می‌توانید این تلویزیون را همانند یک قاب عکس یا ساعت دیواری مماس با دیوار و بر روی آن نصب کنید. پایه دیواری Slim Fit این تلویزیون‌ها کمک می‌کند تا فضای یکپارچه‌ای در اتاق‌ها ایجاد شود.

همچنین برای کاربرانی که علاقه‌ای به نصب دیواری ندارند، پایه Floor Stand طراحی شده تا تلویزیون The Frame را با سبک و دکوراسیون خانه‌شان هماهنگ کنند.

ابزارهایی برای تماشای راحت‌تر

لوازم جانبی سامسونگ با طراحی مناسب و سازگاری کامل با تلویزیون‌های این شرکت، به کاربران این امکان را می‌دهد تا تلویزیونی مطابق با سبک زندگی و عادت‌های شخصی‌شان داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا