پرداخت آزمایشی رمزارز به تولیدکنندگان محتوا در توییتر

شرکت توییتر و شرکت سیستم پرداخت الکترونیکی “استرایپ” (Stripe) سیستم پرداخت رمزارز را برای منتخبی از کاربران در محصولات پولی پلتفرم این شبکه اجتماعی، آزمایش خواهند کرد.

موبنا – کاربران واجد شرایط برنامه های Ticketed Spaces و Super Follows، قادر خواهند بود درآمدشان را از توییتر در قالب کوین USD دریافت کنند که یک استیبل کوین ارزش گذاری شده بر اساس دلار آمریکاست.

توییتر قابلیت درآمدزایی را سال میلادی گذشته به منظور یکپارچگی بیشتر اقتصاد تولیدکننده محتوا و تقویت درآمدهایش، معرفی کرد.

کاربران که به رمزارز پول دریافت می کنند، می توانند دریافتی خود را در کیفهای شبکه پالی گان (Polygon) نگه دارند که یک شرکت زیرساخت کریپتو برمبنای بلاک چین اتریوم است و می توانند آن را با به ارزهای دیگر تبدیل کنند.

پرداختهای کریپتو از طریق سیستم استرایپ کانکت انجام می شود و استرایپ قصد دارد در آینده، گزینه پرداخت به رمزارزهای دیگر را هم اضافه کند.

بر اساس گزارش رویترز، توییتر در حال حاضر با اقدام ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا برای خرید این شرکت روبرو شده است. ایلان ماسک یک چهره برجسته در دنیای رمزارز است که از این پلتفرم برای ترویج بیت کوین و داگ کوین استفاده کرده است.

 منبع: ایسنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا