افزایش بسته‌های اینترنت طبق محاسبات شرکت‌ها باشد

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در خصوص افزایش تعرفه بسته های اینترنت همراه گفت: این مسئله باید بر اساس محاسبات خود شرکت ها و هزینه ها سنجیده شود.

موبنا مهدی طغیانی با بیان اینکه بنده از جهت هزینه های تمام شده خیلی مطلع نیستم، اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال های اخیر تورم داشته ایم، اما چند سالی است که در بحث اینترنت افزایش قیمت نداشته ایم. بنابراین به اپراتورها گفته شده از محل فروش و بهره وری، این مسئله عدم افزایش قیمت را جبران کنند که البته سودآور هم بوده و توانسته اند فروش داشته و درآمدزایی خوبی هم داشته باشند.

طغیانی افزود: اما از جهت اینکه در حال حاضر به چه نقطه ای رسیده ایم و آیا به نقطه سر به سر رسیده ایم یا خیر را بی اطلاع هستم، لذا درباره این مسائل باید با اطلاعات کافی اظهار نظر کرد.

وی با اشاره به اطلاعات موجود، گفت: بنده نیز کم و بیش در جریان این اطلاعات قرار گرفته ام، اما به دلیل اینکه اطلاعاتم کامل نبوده تاکنون اظهارنظر نکرده ام؛ اما با توجه به جمع بندی اطلاعات و نظرات و بررسی های کارشناسان، باید درباره این موضوع تصمیم گرفته شود.

نماینده اصفهان در مجلس گفت: آنچه از توضیحات رگولاتوری بر می‌آید این است که نه تنها این افزایش قانونی است، بلکه اگر انجام نشود در سال‌های آینده اینترنت کشور مشکلات اساسی پیدا خواهد کرد.

 منبع: بهارستان آنلاین

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا