تلاش مجلس این است که اپراتورها دچار ضرر نشوند

هادی بیگی نژاد نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر لزوم اصلاح تعرفه های اینترنت توسط اپراتورها: طبق قراردادی که با اپراتورها و وزارت ارتباطات وجود داشته است، یک سقفی برای بسته‌های اینترنتی در نظر گرفته شده، اما بدلیل شرایط کشور تخفیفهای زیادی اعمال می‌شد.

موبنا – مجلس حامی صنایع کشور می باشد، آنچه برای نمایندگان مردم در مجلس در اولویت است این موضوع است که کیفیت زندگی آنها ارتقا پیدا کند و مجلس نیز در این راستا تلاش می کند تا به معیشت مردم آسیبی وارد نشود.

از طرفی دیگر رسالت نمایندگان حمایت از اقتصاد داخلی است. در بحث اصلاح تعرفه های اینترنت نیز همین رویکرد مدنظر نمایندگان می باشد و مجلس و نمایندگان در صدد این هستند که ضمن عدم وارد شدن هرگونه آسیب به معیشت مردم، اپراتورها نیز دچار ضرر نشوند و بتوانند زیرساختهای خود را برای ارتقای خدمات بهتر و باکیفیت تر ارتقا دهند.

مجلس وظیفه نظارتی دارد و نمایندگان در تمام امور کشور می تواند رأی و نظر خود را بدهند، در موضوع اصلاح تعرفه ها نیز لازم است که نمایندگان اپراتورها نظر مساعد مجلس را با نظرات کارشناسی و تخصصی جلب کنند و سپس اصلاح تعرفه ها صورت پذیرد.

 منبع: نماینده گراف

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا