هتل از نوع لوکس بیابانی! (+عکس)

تقریبا یک سوم مساحت خشکی زمین را تشکیل می دهند و از نظر بیولوژیکی برخی از متنوع‌ترین مکان ها در این سیاره هستند.

موبنا بیابان ها مکان های جادویی و منحصر به فرد هستند که مناظر دیدنی، رنگ هایی جذاب، تپه های شنی، آرامش، و آسمان پرستاره را ارائه می کنند. تقریبا یک سوم مساحت خشکی زمین را تشکیل می دهند و از نظر بیولوژیکی برخی از متنوع‌ترین مکان ها در این سیاره هستند.

وقت‌گذرانی در بیابان در فهرست فعالیت های بسیاری از گردشگران قرار دارد و پیاده‌روی روی تپه های شنی، تماشای ستاره ها در آسمان شب، و دوچرخه‌سواری تنها تعدادی از گزینه هایی هستند که هنگام بازدید از یک مقصد بیابانی می توانید مد نظر قرار دهید.

در ادامه با برخی از لوکس‌ترین هتل های بیابانی جهان بیشتر آشنا می شویم!

اقامتگاه افسون، آریزونا

اقامتی لوکس در بیابان

این هتل واقع در رد راک کانتری آریزونا قبلا یک مزرعه خصوصی بوده است که با درختان کاج احاطه شده و امکان تجربه تعطیلاتی به یاد ماندنی را برای گردشگران فراهم می کند. هر اتاق هتل به تجهیزات مدرن مجهز شده، دارای دکور زیبا و چشم اندازهایی شگفت انگیز به محیط اطراف است.

افزون بر این، مهمانان می توانند از خدمات کامل اسپای لوکس، کلاس های آشپزی، و کلاس های تناسب اندام لذت برده و طیف گسترده ای از تراپی ها شامل ماساژ و موارد دیگر را تجربه کنند.

هتل زانیر سونوپ، نامیبیا

اقامتی لوکس در بیابان

این مجموعه که روی تخته سنگ های گرانیتی ساخته شده است در بیابانی دور افتاده و بکر قرار دارد. هر یک از اشیا و عتیقه های موجود در ۱۰ چادر بزرگ و شیک این اقامتگاه به دقت انتخاب شده که از آن جمله می توان به دوربین های دوچشمی و نقشه ها، داستان های مسافران، تلسکوپ ها، میزهای عتیقه و لوازم دست‌ساز اشاره کرد.

اقامتگاه زانیر سونوپ در کنار چشم اندازهای زیبای بیابانی دارای یک استخر روباز، اسپا، مرکز تناسب اندام و یوگای روزانه است. اسب سواری همراه با راهنما، صرف غذا روی تپه های شنی، پیاده‌روی یا استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی و سافارای های خصوصی هنگام غروب آفتاب از جمله مواردی هستند که می توانید در این اقامتگاه تجربه کنید. پس از تاریک شدن هوا نیز شام شبانه، سینمای فضای باز و تماشای ستارگان در آسمان بیکران آفریقا را می توان مد نظر قرار داد.

اقامتگاه و اسپا آنانتارا جزایر بیابانی، ابوظبی

اقامتی لوکس در بیابان

این اقامتگاه و اسپا در فاصله ۱۵۵ مایلی (۲۵۰ کیلومتری) از ابوظبی در جزیره صیر بنی یاس قرار دارد و زمانی به عنوان ملک خصوصی شیخ زاید بن سلطان آل نهیان، بنیانگذار امارات مورد استفاده قرار می گرفت. این ملک دارای یک هتل لوکس ۵ ستاره، اصطبل های اسب، منطقه حفاظت شده حیات وحش، و بسیاری موارد دیگر است.

مهمانان می توانند تورهای حیات وحش و همچنین بسیاری فعالیت های فضای باز مانند غواصی و کایاک سواری در جنگل های حرا را تجربه کنند. پس از یک روز طولانی، آنها می توانند با گرفتن ماساژ در اسپای مشرف به آب های شفاف خلیج فارس به آرامش برسند.

اقامتگاه طول جغرافیایی ۱۳۱، استرالیا

اقامتی لوکس در بیابان

پانزده اقامتگاه چادری که هر کدام چشم اندازی زیبا به محیط بیابانی اطراف با شن های سرخ استرالیا ارائه می کنند، اقامتگاه طول جغرافیایی ۱۳۱ را شکل می دهند. طی روز امکان کاوش محیط اطراف همراه با راهنماهای شخصی وجود دارد.

پس از بازگشت، مهمانان می توانند از استخری که مانند واحه ای بین تپه های شنی به نظر می رسد، لذت ببرند. پس از تاریک شدن هوا، صرف شام زیر آسمان پر ستاره استرالیا و استراحت در چادرهای لوکس تجربه ای منحصر به فرد را رقم خواهد زد.

اقامتگاه و اسپا آمانگیری، یوتا

اقامتی لوکس در بیابان

آمانگیری یک اقامتگاه و اسپا محبوب در یوتا، آمریکا است و اگر در پی تجربه تعطیلاتی جذاب هستید، این اقامتگاه با تمام امکانات و ویژگی های خود می تواند به کسب این تجربه کمک کند. آمانگیری در بیابان جنوب یوتا قرار دارد و چشم اندازهایی دیدنی در اختیار مهمانان قرار می دهد.

در این اقامتگاه می توانید مناظری خیره کننده از طلوع خورشید روی سنگ های آهکی ۴۰۰ ساله را نجربه کنید پیش از این که همراه با راهنمای شخصی راهی بیابان‌پیمایی شوید. اسب سواری از میان دره هایی زیبا و صرف وعده های غذایی ارگانیک خوشمزه از دیگر مواردی هستند که می توانید تجربه کنید.

اقامتگاه آمانجنا، مراکش

اقامتی لوکس در بیابان

اقامت در هتل آمانجنا در مراکش می تواند تمام تصور شما نسبت به بیابان را تغییر دهد. این ملک به کوه های اطلس مشرف است و در واحه ای از درختان زیتون و نخل قرار دارد. هنگام حضور در این هتل می توانید سفر همراه با راهنما به مدینه مراکش، باغ ها، و کاخ های باستانی را تجربه کنید. پس از بازگشت به اقامتگاه می توانید با حضور در اسپای هتل به کسب آرامش و بازیابی انرژی خود اقدام کنید.

اقامتگاه اکسپلورا آتاکاما، شیلی

اقامتی لوکس در بیابان

این اقامتگاه زیبا واقع در بیابان آتاکاما در شمال شیلی مناظری بی نظیر و تجملی وصف ناپذیر را ارائه می کند. اتاق های لوکس به گونه ای طراحی شده اند تا مهمانان سکوت، آرامش و چشم اندازهای وسیع به محیط اطراف را تجربه کنند. این به آنها اجازه می دهد تا پس از انجام فعالیت های روزانه و کاوش منطقه در فضای خصوصی خود کسب آرامش کنند. پس از تاریک شدن هوا نیز مهمانان می توانند از رصدخانه اختصاصی این اقامتگاه استفاده کنند.

اقامتگاه آنانتارا قصر السراب، امارات

اقامتی لوکس در بیابان

اگر تا به حال رویای زندگی در یک داستان افسانه ای را داشته اید، این اقامتگاه در بیابان معروف لیوا ابوظبی گزینه ای مناسب برای شما محسوب می شود. اقامتگاه قصر السراب راحتی و تجمل را به مهمانان خود ارائه می دهد.

مهمانان می توانند اوقات فراغت خود را در کنار استخری که خارج از ویلای خصوصی‌شان قرار دارد، سپری کرده یا فعالیت های دیگری مانند شترسواری بر فراز تپه های شنی را مد نظر قرار دهند. همچنین نباید از تراپی های آرامش بخش یا آیین های سنتی عربی غافل شوند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا