آغاز پویش مردمی همراه اول برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان

همراه اول هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان،‌ از آغاز پویش جدید خیرخواهانه‌ای با هدف آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در سراسر کشور خبر داد.

موبنا؛ مریم عباسی – اپراتور اول کشورمان که تاکنون اقدامات گسترده‌ای در حوزه مسئولیت اجتماعی داشته، این بار نیز هم‌زمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، از پویش خیرخواهانه‌ای رونمایی کرده که در آن مشترکان می‌توانند هم در ثواب ختم سوره یس مشارکت کنند و هم در آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد نقش مؤثری داشته باشند.

براساس این گزارش، تمامی مشترکان تلفن‌همراه کشورمان می‌توانند به‌طور رایگان با شماره ۹۹۹۸ تماس گرفته و در ثواب ختم سوره «یس» سهیم شوند.

همراه اول اعلام کرده در راستای مسئولیت اجتماعی خود متناسب با تعداد ختم سوره «یس» نسبت به اختصاص منابع مالی لازم برای آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد(به‌ویژه بانوان سرپرست خانوار) اقدام می‌کند.

لازم به ذکر است این اپراتور در گام نخست ضمن دعوت از مشترکان برای مشارکت در تلاوت آیات نورانی قرآن که تلاوت هر آیه در ماه مبارک رمضان معادل «ثواب یک ختم قرآن است»، آنان را به امر خیر فرا خوانده که با مشارکتشان در این پویش، در ثواب رهایی زندانیان جرائم غیر عمد از بند نیز شریک شوند.

آغاز پویش مردمی همراه اول برای آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در ماه مبارک رمضان

با توجه به اینکه سوره یس یکی از با فضیلت‌ترین سوره‌های قرآن و به تعبیری «قلب قرآن» است و ماه مبارک رمضان همواره فرصتی برای انجام اعمال پرفضیلت و کسب ثواب برای مسلمانان است، همراه اول در راستای مسئولیت اجتماعی، پویش ختم سوره «یس» را در این ماه عزیز برنامه‌ریزی کرده است.

گفتنی است این اقدام همراه اول تاکنون با استقبال بی‌نظیری روبرو شده و انتظار می‌رود با پایان این پویش، تعداد قابل‌توجهی از زندانیانی که به دلیل ارتکاب جرائم غیرعمد از خانواده‌هایشان دور مانده‌اند، بتوانند به آغوش گرم خانواده بازگردند.

همچنین همراه اول برای تشویق مشترکان تلفن همراه به مشارکت هر چه بیشتر در این پویش، قرعه‌کشی کمک‌هزینه سفر به مشهد مقدس را تدارک دیده که در پایان ماه مبارک رمضان از میان شرکت‌کنندگان در این حرکت مردمی، انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه در کلام خدا، مؤمنان برای کسب رضایت و خشنودی خداوند متعال به «دعوت به خیر» سفارش شده‌اند، از تمامی مشارکت‌کنندگان در این پویش درخواست شده با دعوت از اقوام، دوستان و آشنایان ضمن فراهم کردن زمینه آزادی تعداد بیشتری از زندانیان جرائم غیر عمد، در اجرای این حرکت مردمی پر ثواب، مشارکت فعال داشته باشند.

در پایان بد نیست بدانید پرسنل این اپراتور نیز به‌رسم هر ساله،‌ با اهدای بخشی از حقوق خود نقش مؤثری در تقویت فرهنگ کمک به همنوع را در سال‌های اخیر داشته‌اند، همراه اول نیز به جهت ارج نهادن به این اقدام، به‌اندازه مجموع ارقام اهدایی در ماه مبارک، در امر آزادسازی زندانیان در بند مشارکت خواهد کرد.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا