ماکان T: یک پورشه آرام با مدل ۲۰۲۳ معرفی شد! (+عکس)

ماکان تی در آزمایش ها طی ۵.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۳۲ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

موبنا – کارشناسان حوزه خودرو، پورشه ماکان T مدل ۲۰۲۳ را در رده زیباترین کراس اوورهای معرفی شده در چند ماه اخیر قرار داده اند. علاوه بر حضور استانداردها و زبان طراحی کمپانی آلمانی، لوگوی T همانند رسمی که در سایر محصولات پورشه سراغ داریم به مفهوم جزئیات سفارشی در بدنه و کابین است.

ماکان T: یک پورشه آرام با مدل 2023 معرفی شد! (+عکس)

استفاده از کد رنگ ویژه در جزئیات دماغه، رکاب، قاب آینه ها، اسپویلر عقب، خروجی اگزوز و … بر زیبایی های ظاهری این ماکان افزوده است.

در فضای کابین نیز با یک تم تیره روبرو می شویم که در نهایت کیفیت و زیبایی پرداخت شده است.

پورشه برای پیشرانه این مدل از نمونه توربوشارژ ۲ لیتری ۴ سیلندر استفاده کرده که برابر با ۲۶۱ اسب بخار خروجی و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. سامانه تمام چرخ محرک در حالت فعال قرار دارد. وزن خالص خودرو نیز برابر با ۱۹۰۱ کیلوگرم است. در بخش جعبه دنده نیز از نمونه ۷ سرعته دوکلاچه اتوماتیک استفاده شده است.

ماکان تی در آزمایش ها طی ۵.۸ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۹۶ کیلومتر برساعت رسیده و بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۳۲ کیلومتر برساعت گزارش شده است.

این آمار برای نام پورشه و انتظاری که از این برند اسپرت وجود دارد چندان جالب به نظر نمی رسد اما به هر ترتیب کمپانی مذکور در نظر داشته تا یک کراس جمع و جور و تقریبا آرام را روانه بازار کند. برای آنهایی که تجربه شاسی بلند سریع با کیفیت پورشه را طلب دارند، احتمالا ماکان جی تی اس با ۴۳۴ اسب بخار خروجی گزینه بسیار جذاب تری خواهد بود.

قیمت این محصول حدوود ۶۸ هزار دلار است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا