جدیدترین شاسی بلند اروپا معرفی شد (+عکس)

متاسفانه هنوز به وزن اشاره ای نشده اما باتوجه به سابقه درخشان لوتوس در مهندسی وزن، انتظار می رود اینجا هم شاهد هنرنمایی این خودروساز باشیم.

موبنا –  لوتوس سرانجام بطور رسمی از کراس اوور جنجالی خود رونمایی کرد. براساس اطلاعات اعلامی توسط این کمپانی، خودروی جدید با نام الترا شناسایی می شود که در شرق اروپا به مفهوم “بازگشت به زندگی” است.

الترا در تریم های مختلفی عرضه می شود. خروجی پیشرانه این کراس اوور از ۶۰۰ اسب بخار است و برای هر محور یک موتور الکتریکی در نظر گرفته شده است. الترا طی کمتر از ۳ ثانیه از حالت توقف به سرعت ۱۰۰ کیلومتر برساعت می رسد. بیشینه سرعت نیز برابر با ۲۶۰ کیلومتر برساعت محاسبه شده است.

متاسفانه هنوز به وزن اشاره ای نشده اما باتوجه به سابقه درخشان لوتوس در مهندسی وزن، انتظار می رود اینجا هم شاهد هنرنمایی این خودروساز باشیم.

ظرفیت باتری نیز بطور دقیق مشخص نشده اما لوتوس اشاره کرده که ظرفیت آن بالای ۱۰۰ کیلووات برساعت خواهد بود که برد حرکتی ۶۰۰ کیلومتر را برای این کراس اوور زیبا دست یافتنی خواهد کرد.

سیستم باتری از شارژر ۳۵۰ کیلوواتی پیشتیبانی می کند که این به مفهوم تضمین انرژی مورد نیاز برای پیمایش ۴۰۰ کیلومتر در باتری طی ۲۰ دقیقه است.

از دیگر امکانات شاخص باید به سیستم تعلیق تطبیقی با قابلیت تنظیم ارتفاع اشاره کرد. در این خودرو همچنین از ۴ سنسور سیستم لیدار استفاده شده است.

از امکانات کابین فناورانه الترا می توان به نمایشگر ۱۵.۱ اینچی تنظیمات سیستم سرگرمی، نمایشگر هداپ و همچنین سیستم واقعیت افزوده به عنوان آپشن استاندارد اشاره کرد.

هرچند هنوز تصاویر دقیق و غیر استودیویی از کابین الترا ارائه نشده اما قطعا با یکی از برترین های صنعت خودرو در این زمینه روبرو هستیم که کیفیت و زیبایی خاصی را پیش روی مخاطب قرار می دهد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا