هشدار درباره شیوه جدید کلاهبرداری تحت عنوان بی وی آرب دات کام

معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مورد پروژه جدید کلاهبرداری مفسدان اقتصادی بنام (بی و آرب دات کام) BVARB.COM و (دی ان ای کالج) که مدتی است در فضای مجازی اقدام به فعالیت و تبلیغات کرده اند هشدار داد.

موبنا – در حدود دو سال پیش بود که با رصد تبلیغات غیرقانونی یک سایت با فعالیت هرمی در حوزه ی رمز ارزها به نام ( ای آی تریدز)، از طرف معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارجاع آن به کمیته تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه، سایت مذکور فیلتر شد و با شفاف‌ سازی رسانه‌های معتبر مجازی و مکتوب در تهران و به طبع آن در سرتاسر کشور، که در خصوص این پروژه عظیم کلاهبرداری بین‌المللی Aitrades ( ای آی تریدز ) آغاز شد و چهره سران اصلی این کلاهبرداری بزرگ و نجومی برای عموم مردم نمایان شد و با تلاش های بی وقفه ی همکاران ما و پلیس فتای کشور تعداد زیادی از سر شبکه های این مجموعه کلاهبردار دستگیر و در اختیار مراجع قضایی قرار داده شدند.

اما از آنجایی که برخی از سران این پروژه در رسانه های معاند با نظام در خارج از کشور فعالیت داشتند و اقدام به خروج کلان سرمایه و ارز از داخل کشور کرده اند و همینطور برای جلب اعتماد مردم خود را منتسب به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرده اند، پر واضح است که دشمنان انقلاب از این طریق و در شرایط تحریم های سخت اقتصادی، بار دیگر قصد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را دارند. که البته با هوشیاری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و پلیس فتای کشور جلوی اقدام مجرمانه این باند کلاهبردار گرفته شد.

اما مردم انقلابی و عزیز کشور به هوش باشند که در دام پروژه جدید این مجموعه فاسد گرفتار نشوند. پروژه جدید کلاهبرداری این مفسدان اقتصادی به نام (بی وی آرب دات کام) BVARB.COM است که با پوشش (دی ان ای کالج) در فضای مجازی شروع به فعالیت و تبلیغات کرده است.

لازم به ذکر است اقدامات لازم در خصوص جلوگیری از تبلیغات این مجموعه و فیلترینگ سایت مذکور نیز انجام شده است. خصوصا که اغلب مراجع یا به فتوا و یا به احتیاط می‌فرمایند: مجاز نیست. کما اینکه مقام معظم رهبری نیز آن را به قانون موکول می‌کنند.

قانون یعنی که مجلس تصویب کند و شورای نگهبان تأیید کند. البته رهبر معظم انقلاب تأیید و تصویب نهاد‌هایی مانند بانک مرکزی را هم مجاز می‌دانند. که در مورد این فرقه ی کلاهبردار هیچ یک از تاییدیه ها ی مورد اشاره اخذ نشده و کاملا قابل استعلام از مراجع ذیصلاح است.

لذا از تمامی مردم خواهشمندیم تا هوشیار بوده و فریب ظاهر فریبنده این فعالیت‌های به ظاهر اقتصادی را نخرده و سرمایه‌های خود را در اختیار این مفسدان‌ فی‌الارض قرار ندهند.
و در صورت مشاهده هرگونه فعالیت یا تبلیغات با نام (دی ان ای کالج) یا (بی وی آرب دات کام) مراتب را به پلیس فتای استان محل اقامت خود اطلاع داده و یا با مراجعه به تارنمای کمیته تعیین مصادیق و محتوای مجرمانه کشور به نشانی internet.ir اطلاع رسانی فرمایند.

 

 

 منبع: شفافیت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا