دانلود و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

فیلم های عاشقانه از پرسرچ ترین عناوین در ژانرهای مختلف است، بطور کلی چندین موضوع برای فیلم و سریال های خارجی و ایرانی بیس محسوب می شوند که از آنها میتوان به کمدی، جنایی، تاریخی، جنگی، عاشقانه، ترسناک و اکشن اشاره کرد.

در طول زمانی که سینما بصورت حرفه ای برای بینندگان عرضه شده است اثرهای عاشقانه زیادی نیز ارائه شده است که شاید در خاطر شما فیلم های هندی جالب و توی دیدتر باشند اما واقعیت اینست که آثار هندی بیشتر کمدی و جنبه عاشقانه آنها کمی دورتر از حقیقت است. پس باید به سراغ دانلود رایگان فیلم عاشقانه خارجی برویم.

بهترین فیلم های عاشقانه

۱- لا لا لند

لا لا لند (La La Land)، یک فیلم در ژانر موزیکال رمانتیک و محصول سال ۲۰۱۶ آمریکا، به نویسندگی و کارگردانی دیمین شزل است. رایان گاسلینگ در نقش یک پیانیست جاز و اما استون در نقش هنرپیشه‌ای آرزومند که عاشق یکدیگر می‌شوند، از بازیگران این اثر می باشند. داستان فیلم در زمان حال و در شهر لس آنجلس رخ می‌دهد. رایان گاسلینگ و اما استون بعد از فیلم‌های دیوانه‌وار، احمقانه، عشق و جوخه گانگستر در این فیلم برای بار سوم با یکدیگر همبازی شده‌اند. جی. کی. سیمونز، جان لجند، رزمری دویت و میگن فی نیز از دیگر بازیگران فیلم هستند.

۲- کریسمس پیشین

 

دانلود و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

فیلم سینمایی آخرین کریسمس یا کریسمس پیشین (Last Christmas) یک کمدی عاشقانه بریتانیایی محصول سال ۲۰۱۹ به کارگردانی پل فیگ است و توسط برایونی کیمینگز و اما تامپسون نوشته شده است. او این داستان را با همسرش گرگ وایز به طور مشترک نوشت. اسم این فیلم بر اساس آهنگی به همین نام و با الهام از موسیقی جورج مایکل می باشد. آخرین کریسمس به صورت تئاتری در ایالات متحده در تاریخ ۸ نوامبر ۲۰۱۹ و در انگلستان در ۱۵ نوامبر ۲۰۱۹ توسط یونیورسال پیکچر منتشر شد. این فیلم با موفقیت فروش ۱۲۱ میلیون دلار در گیشه در سراسر جهان مواجه شد. داستان زن جوانی است که تصمیمات اشتباهی میگیرد و از زندگی خود ناراضی است. او در یک فروشگاه مشغول به کار است و یک روز به طور تصادفی با شخصی به نام تام (هنری گلدینگ) ملاقات میکند. علاقه ای در کیت به وجود می آید و به واسطه ی این ملاقات، زندگی اش دگرگون و وارد مرحله ی جدیدی می شو.

۳- بدن های گرم

بدن‎های گرم یا وارم بادیز (Warm Bodies) فیلمی ترسناک، کمدی و عاشقانه محصول سال ۲۰۱۳ کشورهای آمریکا و کانادا به کارگردانی جاناتان لوین است که توسط کمپانی های Summit Entertainment و Make Movies و Mandeville Films تولید و منتشر شد؛ فیلمنامه این فیلم را نیز جاناتان لوین براساس رمانی از آیزاک ماریون به رشته تحریر درآورده و بازیگرانی چون نیکلاس هولت، ترزا پالمر، آنالی تیپتن، راب کوردری، دیو فرانکو، جان مالکوویچ، کوری هاردریکت، دنیل رایندرس-کی، رابرت رینولدز در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین این فیلم اولین بار در تاریخ ۱ فوریه سال ۲۰۱۳ میلادی توسط Lionsgate در سینماهای کشور آمریکا و چندین کشور دیگر همزمان اکران شد و توانست به فروش تقریبی ۱۱۷ میلیون دلار در سراسر جهان دست پیدا کند؛ فیلم بدن‌ های گرم پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده ۲ جایزه از جشنواره فیلم Teen Choice Award شده و نامزد دریافت ۱۰ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی یک جایزه ساترن برای بهترین فیلم ترسناک اشاره کرد؛ این فیلم براساس رمانی به همین نام نوشته آیزاک ماریون در سال ۲۰۱۰، ساخته شده و ماریون برای نوشتن این رمان از نمایشنامه معروف رومئو و ژولیت اثر ویلیام شکسپیر الهام گرفته است؛ این فیلم به دلیل نمایش خصوصیات انسانی در شخصیت یک زامبی و همچنین ابراز آن از نگاه زامبی‌ها، میان مخاطبان مشهور است.

۴- من پیش از تو

فیلم من پیش از تو (Me Before You) فیلمی درام و عاشقانه محصول سال ۲۰۱۶ کشور انگلستان و آمریکا به کارگردانی تیا شاروک است که توسط کمپانی Indie Rights Movies منتشر شد. نویسندگی این فیلم را جوجو مویز برعهده داشته و بازیگرانی چون امیلیا کلارک، سام کلافلین، ونسا کربی، آیلین دانوودی، پابلو ریبولد، گابریل داونی، هنری چارلز، سامانتا اسپیرو و غیره در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. جالب است بدانید این فیلم براساس رمانی معروف به همین نام نوشته جوجو مویز ساخته شده است. همچنین این فیلم برای اولین بار در ۳ ژوئن سال ۲۰۱۶ میلادی در کشور آمریکا به نمایش عموم مردم درآمده است.

داستان فیلم در مورد دختری مهربان و ساده به نام لو است که برای نگهداری از پسری جوان به نام ویل که مدتی است فلج شده استخدام میشود. اما پس از مدتی میان ویل و لو رابطه ای عاشقانه برقرار می شود.

۵- پیش از طلوع

دانلود و معرفی بهترین فیلم های عاشقانه خارجی

پیش از طلوع یا بیفور سان‌ رایز (Before Sunrise) یک فیلم عاشقانه و درام محصول سال ۱۹۹۵ کشورهای آمریکا، اتریش و سوئیس به کارگردانی ریچارد لینکلیتر است که توسط دو کمپانی Castle Rock Entertainment و Detour Filmproduction تولید و منتشر شد؛ نویسندگی این فیلم را نیز ریچارد لینکلیتر و کیم کریزان به صورت مشترک برعهده داشته و از بازیگران این اثر میتوان به؛ ایثن هاک، ژولی دلپی، آندریا اکرت، ارنی منگولد، هانو پوشل، هیمون ماریا بوتینگر، دومینیک کستل، تکس روبینویتز، لیزی لیون اشاره کرد؛ این فیلم که اولین قسمت از سه‌گانه فیلم‌های Before به حساب می‌آید، اولین بار در تاریخ ۱۹ ژانویه سال ۱۹۹۵ میلادی در جشنواره فیلم ساندس Sundance Film Festival اکران شد سپس در ۲۷ ژانویه نیز در کشور آمریکا به نمایش درآمد و توانست به فروش تقریبی ۵.۹ میلیون دلار در سطح جهانی دست پیدا کند؛ فیلم پیش از طلوع پس از حضور در جشنواره‌های بین المللی متعدد موفق شد برنده جایزه بهترین کارگردانی شده و نامزد دریافت ۷ جایزه دیگر نیز شود که از میان آن‌ها میتوان به نامزدی جایزه بهترین کارگردانی و بهترین فیلمنامه اشاره کرد؛ این فیلم پس از اکران با نظرات مثبت منتقدان و مخاطبین روبرو شد و آن‌ها بازی بازیگران و هچنین کارگردانی را ستودند؛ دنباله این فیلم با نام پیش از غروب Before Sunset در سال ۲۰۰۴ و سومین قسمت نیز با نام پیش از نیمه شب Before Midnight در سال ۲۰۱۳ میلادی اکران شد.

برای ورود به آرشیو هزاران فیلم عاشقانه جدید خارجی به لینک وارد شوید: https://www.niikidaily.info/genre-movie/romantic/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا