همه چیز تحت کنترل شماست

نسل جدید لوازم خانگی هوشمند و پیشرفته امروزی آسایش و راحتی بیشتری را به زندگی ما آورده‌اند و با قابلیت‌های متنوع خود سبک زندگی جدید و پربازدهی را خلق کرده‌اند. بنابراین طبیعی‌ست که هنگام خرید این محصولات حساسیت بیشتری داشته باشیم زیرا خرید لوازم خانگی انتخاب‌های تقریبا پرهزینه‌‌ای هستند و ما انتظار داریم که سال‌ها دوام بیاورند و به خوبی کار کنند.

موبنا – خرید یک یخچال جدید برای آشپزخانه نیز از این قاعده مستثنی نیست. قابلیت‌های نوآوارنه‌ای مثل تنظیمات منعطف یخچال امکانات فراوانی را برای صاحبان خانه فراهم می‌کند و به آنها اجازه می‌دهد تا یخچال خانه‌ را در هر مرحله از زندگی با نیازهای‌شان تطبیق دهند.

بر همین اساس طراحان لوازم خانگی سامسونگ با توجه به نیاز مصرف‌کنندگان طیف وسیعی از یخچال‌های مدرن و چشم نواز را طراحی کرده‌اند تا خریداران با خیالی آسوده از کیفیت، بتوانند یخچال مناسب با  نیاز خود را‌ انتخاب و خریداری کنند. برای مثال آشپزخانه شما کوچک است اما دوست دارید یک یخچال با فضای نگه‌داری بالا داشته باشید یا در کنار فناوری‌های پیشرفته، زیبایی و طراحی مینیمال در سبک زندگی شما اهمیت ویژه‌ای دارد. یخچال ساید‌بای‌ساید سامسونگ مدل (RS50) RS8000 یکی از محصولات پرطرفدار این برند جهانی‌ست که می‌تواند توقع شما از یک یخچال عالی را برآورده کند.

همه چیز تحت کنترل شماست

همان اندازه با ظرفیت بیشتر

اگر شما فضای محدودی را می‌توانید به یخچال خود اختصاص دهید و در عین حال به دنبال یک یخچال با ظرفیت بالا هستید، یخچال ساید‌بای‌ساید (RS50) RS8000 سامسونگ با در اختیار داشتن فناوری SpaceMax می‌تواند گزینه مناسبی برای آشپزخانه شما باشد. SpaceMax راه حل اختصاصی مهندسان سامسونگ برای ارائه ظرفیت بیشتر از یخچال معمولی است.

عایق یخچال‌های مجهز به SpaceMax نازک‌تر اما کارآمد است. این فناوری از عایق‌بندی ویژه‌ای استفاده می‌کند که بدون لطمه زدن به بهره‌وری انرژی، دیواره‌های یخچال را بسیار نازک‌تر می‌سازد تا با ابعاد خارجی مشابه سایدهای معمولی، فضای نگه‌داری داخلی بیشتری داشته باشد. به این ترتیب یخچال ساید‌بای‌ساید (RS50) RS8000 با مجهز بودن به فناوری SpaceMax بدون افزایش ابعاد خارجی، فضای نگهداری با ظرفیت بالای ۶۳۷ لیتری را در اختیار مصرف‌کننده خود قرار می‌دهد.

همه چیز تحت کنترل شماست

خنک‌کننده دقیق سرآشپز

یکی از مهمترین نکات در نگهداری مواد غذایی، حفظ بافت، طعم و بوی اصلی آنهاست. هنگامی که یخچال و فریزر شما بر روی یک دمای مناسب تنظیم شده باشد، از خراب شدن و فساد مواد غذایی جلوگیری کرده و می‌توانید آن‌ها را برای مدت طولانی‌تری با طراوت و تازگی بیشتر نگه دارید. از دیگر ویژگی‌های یخچال ساید‌بای‌ساید (RS50) RS8000 سامسونگ، Precise Chef Cooling یا همان خنک‌کننده دقیق سرآشپز است که در جهت پاسخ گویی به این نیاز مصرف کنندگان طراحی شده است.

Precise Chef Cooling از فناوری اینورتر دیجیتال برای تشخیص دقیق و کنترل دما استفاده می‌کند تا تمام قسمت‌های یخچال به‌طور یکنواخت خنک شوند. در نهایت یک عایق‌بندی پیشرفته، فارغ از میزان گرم یا سرد بودن فضای بیرون، نوسانات دما را کمتر از ۰.۵ درجه سانتی‌گراد (۰.۹ درجه فارنهایت) محدود کرده و تضمین می‌کند که مواد غذایی شما را برای مدت زمان طولانی با همان رنگ و بوی اصلی نگهداری نماید.

همه چیز تحت کنترل شماست

تازگی بیشتر با خنک‌کننده مستقل

در حالی که یخچال‌های معمولی تنها تا ۳۰ درصد توانایی حفظ رطوبت را دارند، یخچال ساید‌بای‌ساید (RS50) RS8000 سامسونگ با استفاده از فناوری Twin Cooling Plus رطوبت مواد غذایی درون یخچال را تا ۷۰ درصد حفظ می‌کند. این یعنی می‌توانید مطمئن باشید که مواد غذایی تا مدت‌زمانی دو برابر طولانی‌تر از یخچال‌های معمولی، آبدارتر و تازه‌تر می‌مانند.

فناوری Twin Cooling Plus دو سیستم خنک کننده مجزا را ارائه می‌دهد که در آن دو فن و دو اپراتور وجود دارد که می‌تواند گردش هوا را در یخچال حفظ کند بنابراین مواد غذایی می‌تواند تا مدت زمان بیشتری طراوت خود را حفظ کنند. از طرفی دیگر وجود دو سیستم خنک‌کننده مجزا در محفظه یخچال باعث می‌شود تا بوی محتویات متفاوت در یخچال و فریزر با یکدیگر مخلوط نشوند و مواد غذایی طعم اصلی خود را حفظ کنند و خیال شما را از بابت این موضوع نیز راحت می‌کند.

ساید‌بای‌ساید (RS50) RS8000 نمونه‌ای دیگر از محصولات لوازم خانگی سامسونگ است که با رویکرد پاسخگویی به نیازها، علایق و درخواست‌های کاربران طراحی و ساخته شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا