چری و معرفی یک کراس اوور جدید از برند کووین (+عکس)

کووین یک کراس اوور جدید با نام شوانجی پرو نسخه فیس لیفت در خط تولید خود دارد که براساس پلتفرم تیگو ۴ توسعه یافته و به همین دلیل می توان شباهت هایی را با محصول چری در آن مشاهده کرد.

موبنا کووین اتو(Cowin Auto) نام برند خودرویی است که در سال ۲۰۱۴ تاسیس و ۴۹ درصد سهام آن در اختیار چری اتومبیل چین قرار دارد. از این رو شباهت محصولات آن با تولیدات چری چندان جای تعجب ندارد.

کووین یک کراس اوور جدید با نام شوانجی پرو نسخه فیس لیفت در خط تولید خود دارد که براساس پلتفرم تیگو ۴ توسعه یافته و به همین دلیل می توان شباهت هایی را با محصول چری در آن مشاهده کرد. شوانجی پرو در بازار چین از ۱۲ تا ۱۴۹۰۰ دلار قیمت دارد.

خودرو از منظر ابعاد برابر با ۴۴۰۰ میلیمتر در طول، ۱۸۳۱ میلیمتر در عرض و ۱۶۵۳ میلیمتر در ارتفاع توسعه یافته است. فاصله بین محورهای آن نیز برابر با ۲۶۳۲ میلیمتر است. ارتفاع از سطح زمین نیز برابر با ۱۵۸ میلیمتر محاسبه شده است.

وزن خودرو با توجه به تریم(نوع پیشرانه و جعبه دنده) به ترتیب ۱۳۲۱، ۱۳۴۶ و ۱۳۷۸ کیلوگرم محاسبه شده است.

در بخش پیشرانه دو انتخاب پیش روی مشتریان قرار می گیرد. یکی نمونه ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی با ۱۱۶ اسب بخار خروجی و گشتاور ۱۴۳ نیوتن متر و دیگری نمونه توربو که ۱۵۶ اسب بخار خروجی دارد.

در بخش جعبه دنده نیز نمونه ۵ سرعته دستی و ۹ سرعته اتوماتیک ارائه می شود که همگی با محور جلو در ارتباط هستند.

سیستم ترمز در تمامی چرخ ها دیسکی است و رینگ های آلومینیومی در اندازه های ۱۷ و ۱۸ اینچی ارائه می شوند.

فضای داخل کابین با توجه به حضور نمایشگرهای دیجیتال تنظیمات سیستم سرگرمی و اطلاعات کیلومتر در همراهی با طراحی جذاب دریچه های سیستم تهویه و عناصر کرومی عملکرد موفقی در جلب نظر مخاطب دارد.

از دیگر امکانات این قسمت می توان به استارت دکمه ای، جی پی اس، پشتیبانی از فرمان های صوتی، بلوتوث، یو اس بی، تنظیم الکتریکی صندلی راننده، استراحتگاه دست ردیف جلو، پاور ویندوز هر دو ردیف، تنظیم الکتریکی آینه ها به همراه گرم کن و تاشوی خودکار، سانروف پانورامیک الکتریکی و … اشاره کرد.

در بخش ایمنی نیز مواردی شامل: ورود بدون کلید، کروز کنترل، دوربین ۳۶۰ درجه، سنسور پارک عقب، نشانگر فشار باد لاستیک ها، ای بی اس، ایی بی دیی، دستیار ترمز، پایداری الکترونیکی، دستیار حرکت در سربالایی و سرپایینی، ایربگ(+ایربگ جانبی فقط ردیف جلو)، ایزوفیکس و … قابل اشاره هستند.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا