بازسازی حرفه‌ای فورد ۱۹۷۸ (+عکس)

برای پیشرانه از موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری بروزرسانی شده ماستنگ نسل دوم استفاده شده که ساختار تنفس و کیت دریچه گاز جدید، شاخص ترین رویکردهای فنی در این پروسه هستند.

موبنا – نسل دوم ماستنگ که در فاصله سال های ۱۹۷۴ تا ۱۹۷۸ میلادی روی خط تولید فورد قرار گرفت یکی از محبوب ترین خودروهای کلاسیک جهان است که البته با دیگر اعضا خانواده افسانه ای ماستنگ تفاوت های ظاهری شاخصی بویژه در قسمت دماغه دارد.

در ادامه این مطلب نگاهی به یک نمونه از ماستنگ نسل ۲ مدل ۱۹۷۸ داریم که توسط تیونر حرفه ایی بازسازی و برای نمایشگاه بین المللی سما آماده شده است.

پروژه به رنگ آبی و جزئیات مکمل مشکی منظره ای زیبا و چشمگیری را پیش روی مخاطب قرار می دهد. رینگ های ۱۸ اینچی آلومینیومی نیز به رنگ تیره انتخاب شده اند که از میان آنها می توان دیسک های بزرگ سیستم ترمز بروزرسانی شده را مشاهده کرد.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید ظاهر کلاسیک خودرو حفظ شده اما بدنه روی شاسی جدید سوار شده که از منظر اعداد و اندازه کاملا با نسخه استاندارد تفاوت دارد. همین تفاوت ها فضای بیشتری را در قسمت محورها ایجاد کرده تا امکان نصب لاستیک های سری ۳۲۵ در محور عقب و ۲۷۵ در محور جلو ممکن شود.

سیستم تعلیق مستقل نیز کاملا بروزرسانی شده است.

برای پیشرانه از موتور ۸ سیلندر ۵ لیتری بروزرسانی شده ماستنگ نسل دوم استفاده شده که ساختار تنفس و کیت دریچه گاز جدید، شاخص ترین رویکردهای فنی در این پروسه هستند. متاسفانه اشاره ای به میزان خروجی پیشرانه نشده اما قطعا بسیار بیشتر از ۱۳۴ اسب بخار موتور استاندارد ۵ لیتری این ماستنگ خواهد بود.

سیستم اگزوز جدید با خروجی دوقلو و جانمایی بسیار جذاب آن زیر قسمت میانی سپر عقب از دیگر ویژگی های  این پروژه است.

فضای داخل کابین نیز تغییرات جدی را پیش روی مخاطب قرار می دهد که از جمله باید به صندلی های اسپرت با کمربند حرفه ایی، سیستم صوتی Alpine با نمایشگر دیجیتال و … اشاره کرد.

مدل استاندارد ماستنگ نسل دوم مدل ۱۹۷۸

مدل استاندارد ماستنگ نسل دوم مدل 1978

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا