مقتدایی: چرا ایثارگران شرکت مخابرات تبدیل وضعیت نمی‌شوند؟

نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که نباید تبدیل وضعیت ایثارگران شرکت مخابرات به تاخیر بیفتد لذا نظارت حداکثری را اعمال خواهیم کرد.

موبنا – عباس مقتدایی درخصوص تبدیل وضعیت ایثارگران گفت: متاسفانه شرکت مخابرات، توجه لازم را به جمعیت بالای ایثارگران مجموعه خود نداشته است. ماه هاست وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات با وعده و وعید تبدیل وضعیت را عقب می‌اندازند.

وی افزود: به هیچ عنوان از این اقدام شرکت مخابرات کوتاه نمی آییم و در بالاترین حد نظارتی، آن را پیگیری خواهیم کرد تا استنکاف کنندگان از اجرای قانون به مجلس و قوه قضاییه معرفی شوند. تعداد امضاهای اعمال ماده ۲۳۴ رو به افزایش است و هیات رییسه نیز پرونده را به معاونت نظارت جهت تعیین کمیسیون ارجاع داده است و شخصا پیگیر هستم این روند در کوتاه‌ترین زمان ممکن عملیاتی شود و مدیران به مجلس احضار شوند.

مقتدایی مطرح کرد: توقع ما از آقای زارع‌پور بیش از این بود و ایشان به عنوان وزیر می‌بایست زودتر در این موضوع ورود و مشکل را حل می‌کردند. عدم اقتدار و بی همتی وزارت ارتباطات در این موضوع عجیب است. امروز هم نامه‌ای به رییس جمهور، معاون اول، رییس سازمان اداری و استخدامی و وزیر ارتباطات در این خصوص ارسال شد و تذکری هم به آقای رییس جمهور با امضا نمایندگان ثبت شد.

مقتدایی در پایان ابراز امیدواری کرد که مدیران مخابرات بهانه‌های نبود منابع و به تعبیری فرصت طلبی‌های اداری را کنار بگذارند و کار ایثارگران را انجام دهند. مباحث درآمدی و سهم و… را مدیران مخابرات خود با دولت حل کنند و کار ایثارگران را متوقف درگیری‌های خود نکنند.

 منبع: ایسنا 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا