جیپ چروکی جدید؛ ماجراجوی آمریکایی با موتور ۴ سیلندر! (+عکس)

ارزانترین تریم چروکی ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۳۳۹۹۵ دلار در بازار آمریکا عرضه می شود.

موبنا چروکی یکی از باسابقه ترین محصولات برند جیپ است که سابقه ارائه اولین مدل آن به سال ۱۹۷۴ باز می گردد و تا به امروز همچنان محبوب ماجراجویان و طرفداران کلاس شاسی بلند بوده است.

محصولات ۲۰۲۲ خانواده چروکی در زمان معرفی جزئیات جالبی را ارائه داده اند که به عنوان یکی از برترین های کلاس میان سایز می تواند بازار مناسبی را برای جیپ در مناطق مختلف همراه داشته باشد.

یکی از جدیدترین تریم های چروکی با نام اکس شناخته می شود که این مدل از منظر طراحی ظاهری بسیار به مدل تریل هاوک نزدیک شده و بیشتر خود را به عنوان یک آفرودر معرفی می کند تا یک شهری بلند قامت!

مواردی مانند قاب پلاستیکی هلال گلگیرها، رینگ های ۱۷ اینچی با لاستیک های آفرودی اضافه شده و همچنین سیستم تعلیق بروزشده که در مقایسه با نسخه استاندارد ۲۵.۴ میلیمتر ارتفاع خودرو را از سطح زمین افزایش داده است.

چروکی اکس

در چروکی اکس، سامانه تمام چرخ محرک با موتور۶ سیلندر به عنوان آپشن استاندارد در نظر گرفته شده که این پیشرانه ۳.۲ لیتری ۲۷۱ اسب بخار خروجی و ۳۲۴ نیوتن متر گشتاور دارد.

این در شرایطی است که یکی از آپشن های جذاب چروکی در تریم های دیگر، پیشرانه ۴ سیلندر توربوشارژ ۲ لیتری با ۲۷۰ اسب بخار خروجی و گشتاور ۳۴۲ نیوتن متر است.

در بخش جعبه دنده از نمونه ۹ سرعته اتوماتیک استفاده شده است.

برای تمامی تریم های چروکی از نمایشگر لمسی ۸.۴ اینچی در کابین استفاده شده است.

ارزانترین تریم چروکی ۲۰۲۲ با قیمت پایه ۳۳۹۹۵ دلار در بازار آمریکا عرضه می شود. تریم جذاب تریل هاوک نیز با قیمت پایه ۳۷۰۴۵ دلار وارد نمایشگاه های جیپ شده است.

تریم لیمیتد نیز از ۳۵۷۴۵ دلار قیمت خورده است.

تریل هاوک

تصاویر بیشتر:

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا