ون چندمنظوره جدید فیات؛ گزینه‌ای شاخص برای شهرهای آلوده! (+عکس)

این ون یک خودروی کاملا کاربردی است که می توان از آن به عنوان تاکسی، خدمات حمل و نقل هتل ها، خانواده و همچنین تشریفات VIP استفاده کرد.

موبنا فیات نسخه ای جدید از مینی ون اولیس خود در بازار اروپا را معرفی کرده است. سابقه برند اولیس در مجموعه فیات به سال ۱۹۹۴ میلادی باز می گردد. این محصول علاوه بر تغییرات جدی در نمای ظاهری، در بخش فنی نیز کاملا یک خودروی جدید و بروز محسوب می شود.

مدل های قدیمی اولیس

ون اولیس در کلاس الکتریکی ها معرفی شده و با ۲ آپشن در بخش باتری قابل سفارش است. تریم پایه با ظرفیت ۵۰ کیلووات ساعت و تریم پرچمدار با باتری ۷۵ کیلووات ساعت ارائه می شود. بیشینه برد حرکتی این ون نیز برابر با ۳۳۰ کیلومتر محاسبه شده است.

سیستم باتری از شارژر ۱۰۰ کیلووات سریع پشتیبانی می کند که می تواند طی ۴۵ دقیقه تا ۸۰ درصد ظرفیت باتری را تکمیل کند.

خروجی پیشرانه برابر با ۱۳۶ اسب بخار و گشتاور ۲۶۰ نیوتن متر است. در اطلاعات ارائه شده، بیشینه سرعت برابر با ۱۳۰ کیلومتر محاسبه شده اما به شاخص صفر تا ۱۰۰ اشاره ای نشده است.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این ون یک خودروی کاملا کاربردی است که می توان از آن به عنوان تاکسی، خدمات حمل و نقل هتل ها، خانواده و همچنین تشریفات VIP استفاده کرد.

با توجه به نوع جانمایی صندلی ها در تریم های مختلف، اولیس الکتریکی تا ۱۶ نفر ظرفیت حمل سرنشین را دارد.

از دیگر ویژگی های خودرو نیز می توان به نمایشگر لمسی ۷ اینچی ویژه سیستم سرگرمی، سقف پانورامیک، صندلی های چرم، هدلایت زنون، صندلی های برقی، سیستم پرتابل بهبود هوای کابین، استارت دکمه ای و … اشاره کرد.

قیمت پایه هنوز مشخص نشده است.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا