چگونه می‌توان وارد معاملات بازار فارکس شد؟

بازار فارکس این امکان را برای افراد یه وجود اورده که بتوانند با ترید صحیح به دلار درآمد کسب کنند…

بازار فارکس این امکان را برای افراد یه وجود اورده که بتوانند با ترید صحیح به دلار درآمد کسب کنند. عموما فعالان بازار فارکس اسم مجموعه نام آشنای امیرتریدر با بیش از ۱۲۰۰ عضو ثابت را شنیده­اند.

فارکس چیست؟

فارکس (forex) یا تبادل ارز خارجی را می‌توان به عنوان شبکه‌ای از خریداران و فروشندگان توصیف کرد، که ارز مورد نظر خود را با قیمت توافقی بین یکدیگر جابجا می‌کنند. از این طریق افراد، شرکت‌ها و بانک‌های مرکزی یک ارز را به ارز دیگر تبدیل می‌کنند. برای مثال اگر تا به حال به خارج از کشور سفر کرده باشید، مانند این است که در بازار فارکس معامله کرده‌اید.

با وجود اینکه بسیاری از معاملات ارزی برای اهداف کاربردی و معقولی انجام می‌شوند، بخش بزرگی از این معاملات با هدف کسب سود صورت می‌گیرد. مقدار ارز مبادله شده طی یک روز، حرکت قیمتی برخی از ارزها را با نوسانات زیادی روبرو می‌کند. همین نوسانات و بی‌ثباتی هاست که فارکس را برای معامله‌گران جذاب می‌کند؛ زیرا این نوسانات شانس فرد را برای دریافت سودهای بیشتر بالا میبرد.

بازار فارکس چطور عمل می‌کند؟

این بازار توسط شبکه‌ای جهانی از بانک‌ها اداره می‌شود که در چهار مرکز اصلی معاملات فارکس در مناطق زمانی متفاوت پخش شده‌اند: لندن، نیویورک، سیدنی و توکیو. ازآنجایی‌که مکان مرکزی وجود ندارد، می‌توان به صورت ۲۴ ساعته در این بازار معامله کرد.

چگونه میتوان وارد معاملات بازار فارکس شد؟

همانطور که گفته شد بازار فارکس متشکل از ارزهای سراسر جهان است، همین موضوع پیش‌بینی نرخ ارز را دشوار می‌کند زیرا طیف گسترده‌ای از عوامل وجود دارد که امکان دارد بر قیمت یک جفت ارز در بازار فارکس تأثیر بگذارد، از همین رو محاسبه متغیرات احتمالی به سادگی غیرممکن است. وقتی معاملات فارکس را انتخاب می‌کنید، باید از تمامی راه‌های کسب سود استفاده کنید. از نظر اکثر افراد، بزرگترین مزیتی که هر کسی در این بازار دریافت می‌کند، سیگنال های فارکس است.

 

چرا باید از سیگنال فارکس استفاده نمود؟

با توجه به مطالب بیان شده درک زمان باز کردن یا بستن یک معامله کلید موفقیت در معاملات فارکس است و بخش مهمی از یادگیری نحوه معامله با جفت ارزهاست. تریدرهای حرفه‌ای سال‌ها تجربه در زمینه تجزیه و تحلیل الگوهای نموداری و بررسی دقیق رویداد‌های جاری و اطلاعیه‌های خبری دارند تا به آنها در ارزیابی زمان باز یا بستن یک موقعیت معاملاتی در فارکس کمک کند.

بنابراین سیگنال فارکس را می‌توان پیشنهاد خرید یا فروش تعریف کرد که در ارتباط با تحلیل‌های تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال شامل اطلاعاتی درباره بهترین زمان و قیمت برای ورود به معامله و کسب سود از حرکات قیمتی است.

همانطور که در ابتدای مطلب هم بیان شده مجموعه امیرتریدر توانسته جای خود را در بازار فارکس در زمینه سیگنال دهی تثبیت نماید. تیم امیرتریدر شامل برترین تحلیلگران برجسته از سراسر کشور است که بازار را به هر سه روش تحلیلی بررسی نموده و مطمئن ترین نقاط ورود به معامله را در کانال VIP فارکس خود صادر می نماید.

امیر تریدر

مزایا استفاده از سیگنال معاملاتی

در بازاری مانند فارکس که سرعت بالایی دارد و همیشه درحال تحول است، تریدرها به دنبال اطلاعاتی هستند که به آنها در پیش بینی حرکات قیمتی (قبل از وقوع آنها) کمک کند. سیگنال معاملاتی فارکس دقیقا به این منظور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سیگنال معاملاتی قادر به ارائه بینش و توصیه‌های معاملاتی بر اساس داده‌های نموداری است. از داده‌های تاریخی یک ارز گرفته تا حجم معاملات و حرکت قیمت، تریدرهای فارکس از سیگنال ها برای ارزیابی فرصت‌ ازچندین دیدگاه مختلف استفاده می‌کنند. این موضوع در نهایت اعتماد به نفس یک تریدر را در تصمیمات معاملاتی خود تقویت می‌کند.

یک سیگنال معاملاتی خوب فعالیت معاملاتی تریدر را افزایش می‌دهد. استراتژی‌های تکنیکال، فاندامنتال و سنتیمنتال متعددی وجود دارد و سیگنال‌ فارکس به معامله‌گران اجازه می‌دهد تا فرصت‌های بازار را در انواع مختلف این تحلیل‌ها دنبال کنند.

استفاده از سیگنال‌ معاملاتی در زمان صرفه جویی می‌‌کند. بازار فارکس یک بازار ۲۴ ساعته است و فرصت‌های بیشماری را در این بازه زمانی در اختیار تریدرها قرار می‌دهد. بسیاری از افراد تمام تایم خود را صرف معامله نمی‌کنند، در نتیجه آنها تنها در معرض فرصت‌های معاملاتی محدودی هستند. سیگنال فارکس به تریدرها در استفاده بهینه از زمان کمک می‌کند. به این ترتیب تریدرها زمان معاملات خود را طوری مدیریت خواهند کرد که از بهترین فرصت‌های بازار استفاده کنند.

مجموعه امیرتریدر از ابتدا تلاش نموده تا علاوه بر دادن سیگنال به اعضا باعث بهبود قدرت تحلیل اعضا شود. بدین منظور این مجموعه همواره به طور روزانه اقدام به صادر کردن دو نوع سیگنال مستقیم و تحلیلی مینماید. اعضای کانال VIP میتوانند با کمک سیگنال­های مستقیم کسب درآمد کنند و به کمک سیگنال­های تحلیلی سطوح مهم، حرکات قابل پیش بینی و نرخ­های حساس را بررسی و تحلیل نمایند. بنابراین تریدرهای مبتدی میتوانند با کمک سیگنال­های مستقیم امیرتریدر علاوه بر کسب درآمد از سیگنالهای تحلیلی برای آموزش بهتر بهره ببرند. همچنین تریدرهای پیشرفته نیز با کمک سیگنالها قادرند استراتژی ها و تحلیل­های معاملاتی خود را ارزیابی کنند.

ویژگی های یک سیگنال خوب چیست؟

درصد موفقیت، داشتن نقاط ورود و خروج مشخص، حد سود مناسب و پشتیبانی از مهمترین مواردی است که سیگنال­ کانال های مختلف را از هم مجزا مینماید.

نتایج کانال سیگنال دهی Vip امیرتریدر که به طور شفاف ارائه میگردد، نشان داده سیگنال­های صادره مطمئن بوده و دارای درصد موفقیت بالای ۹۰% است. در کانال سیگنال دهی امیرتریدر سیگنال­های خرید و فروش به همراه نقطه ورود و هم نقطه خروج دقیق است همچنین استاپ لاس یا حد ضرر و حد سود یا تیک پروفیت نیز ارائه میشود.

لازم به ذکر است که تیم امیرتریدر از پشتیبانی فنی قوی بهره­مند است و در هر زمان از شبانه­روز در صورت ایجاد هرگونه سوال حول سیگنال­ها، قادر به برطرف کردن سوال و شفاف سازی لازم است.

چرا کانال سیگنال دهی امیرتریدر؟

سیگنال فارکس

عملکرد فوق العاده مجموعه امیرتریدر با وین­ریت (درصد موفقیت) سیگنال ۹۰% تا ۱۰۰% میباشد که نتیجه آن رضایت بیش از ۱۲۰۰ عضو ثابت مجموعه است.

در کانال­ VIP فارکس امیرتریدر انواع سیگنال اونس طلا، جفت ارزها و شاخص­های جهانی مهم ارائه میگردد. سیگنال­های امیرتریدر به وسیله خبره­ترین تحلیل­گران این بازار صادر می­شود و بنابر شرایط بازار تعداد مناسبی در روز برای مشترکین به اشتراک گذاشته می­شود.

همچنین امیرتریدر همواره اعلام کرده صدور سیگنال برای مخاطبین هیچ هزینه­ای در برندارد و تریدرها میتوانند به صورت رایگان از سیگنال­ها استفاده کنند.

با توجه به آنکه سیگنال­های این مجموعه در طی ۲۴ ساعت شبانه روز هر دو نوع لحظه­ای(Instant Execution) و ثبت سفارش (Pending Order) را شامل می­شود، همه افراد با هر زمان آزاد میتوانند از آن­ها استفاده نمایند و در صورت بروز هرگونه سوال از پشتیبانی مجموعه درخواست کمک نمایند.

از آنجایی که هدف اصلی از سیگنال­دهی افزایش فعالیت‌های معاملاتی به همراه افزایش دامنه سود آوری، سرعت بخشیدن به فرآیند تدریجی یادگیری، بررسی استراتژی­های معاملاتی شخصی و پربار کردن تجربه تریدر است، تمام تریدرها اعم از حرفه­ای و مبتدی بنا به نیاز خود میتوانند از سیگنال­ها استفاده نمایند.

دکمه بازگشت به بالا