تجربه‌ای بروزتر و ایمن‌تر با گلکسی

سامسونگ الکترونیکس تعهد خود برای ارائه بروز‌ترین و امن‌ترین تجربه موبایل را با پشتیبانی و ارتقا سیستم عامل و رابط کاربری چهار نسل آینده دستگاه‌های گلکسی توسعه می‌دهد.

موبنا – این استاندارد بهبود یافته بر اساس تعهد قبلی سامسونگ مبنی بر ارائه ارتقا سه نسل دستگاه‌های گلکسی است. تعهدی که به کاربران اطمینان می‌دهد تا زمانی که دستگاه‌های خود را در اختیار دارند، به جدیدترین قابلیت‌های امنیتی، بهره‌وری و ویژگی‌های نوآورانه گوشی خود دسترسی خواهند داشت. سامسونگ قصد دارد این قابلیت را در محصولات مختلفی در اکوسیستم گلکسی خود، مثل سری گلکسی S، سری Z و سری A قرار دهد و در این راه با شرکای خود همکاری می‌کند تا ارتقا سیستم عامل اندروید را از طریق One UI خود ارائه دهد. رابط کاربری ابزارهای پوشیدنی ساموسنگ شامل ساعت و… نیز تا ۴ سال ارتقا خواهند یافت تا کاربران از جدیدترین تجربه گلکسی Watch بهره‌مند شوند.

سامسونگ حالا علاوه بر ارتقا One UI، برای برخی از دستگاه‌های گلکسی تا ۵ سال بروزرسانی امنیتی ارائه خواهد داد. این بروزرسانی‌ها با همراهی پلتفرم امنیتی Knox سامسونگ به دستگاه‌های گلکسی توان حفاظتی بیشتری در برابر تهدیدات امنیتی احتمالی می‌بخشد.

تجربه‌ای بروزتر و ایمن‌تر با گلکسی

دستگاه‌هایی که ۴ نسل به‌روز‌رسانی One UI و ۵ سال به‌روزرسانی امنیتی دریافت می‌کنند، شامل سری‌ها و مدل‌های زیر می‌شود :

  • سری گلکسی S: گلکسی S22، S22+، S22 Ultra به همراه گلکسی S21، S21+، S21 Ultra، S21 FE و گوشی‌های سری S که در آینده عرضه می‌شوند.
  • سری گلکسی Z: گلکسی Z Fold3، گلکسی Z Flip3 و گوشی‌های سری Z که در آینده عرضه می‌شوند.
  • سری گلکسی A: برخی از دستگاه‌های سری A که در آینده عرضه می‌شوند.
  • تبلت گلکسی: گلکسی Tab S8، S8+، S8 Ultra و دستگاه‌های Tab S که در آینده عرضه می‌شوند.

دستگاه‌هایی که ۴ سال به‌روز‌رسانی One UI Watch و Wear OS سامسونگ را دریافت می‌کنند، شامل:

  • گلکسی Watch: گلکسی Watch4، گلکسی Watch4 Classic و سری گلکسی Watch که در آینده عرضه می‌شوند.

تی‌ام رو، رئیس بخش تجربه موبایل (MX) سامسونگ می‌گوید : «ما سخت کار می‌کنیم تا برای کاربران گلکسی تجربه‌ موبایلی ماندگار و نوآورانه به ارمغان آوریم. و بسیاری از کاربران ما به دلایلی مثل دوست داشتن مدل تلفن همراه خود یا کمک به حفظ محیط زیست تصمیم می‌گیرند که از تلفن همراه‌شان به مدت طولانی‌تری استفاده کنند. امروز ما داریم تعهدمان به نوآوری را با ارائه ۴ نسل ارتقا One UI قدمی فراتر می‌بریم تا کاربران‌مان بهترین تجربه موبایل ممکن را برای مدت طولانی‌تری داشته باشند».

سامسونگ اهمیت زیادی به ارائه بهترین و جدیدترین تجربه موبایل به کاربران گلکسی می‌دهد البته تا زمانی که سخت‌افزار دستگاه‌ها توانایی دریافت به‌روزرسانی جدید را داشته باشد. دستگاه‌های گلکسی که امکان دریافت ۴ نسل ارتقا One UI را ندارند، باز هم تا ۳ نسل ارتقا پشتیبانی می‌شوند.

برای دریافت اطلاعات بیشتر در رابطه با بروزرسانی‌های نرم‌افزاری سامسونگ لطفا به وبسایت https://www.samsung.com/us/support/answer/ANS00077582/ مراجعه کنید.

برای مشاهده اطلاعات در مورد بروزرسانی‌های امنیتی به https://security.samsungmobile.com/securityUpdate.smsb بروید.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا