نگاهی به امکانات سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو

جدیدترین ویژگی سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا مربوط به تیم محبوب کاربران است. به این ترتیب کاربران می توانند با عضویت در سامانه هواداری، اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای به روز و مرتبط با تیم محبوب خود را مشاهده کنند.

موبنا – شرکت همراه کسب و کارهای هوشمند، از اواسط پاییز سال جاری سامانه هواداری در اپلیکیشن اوانو راه اندازی شده و بر همین اساس کاربران می‌توانند با عضویت در سامانه هواداری تیم محبوب خود از خدمات منحصر به فرد این سامانه بهره مند شوند.

هم اکنون حمایت مالی بدون هزینه از تیم محبوب، ارائه کد هواداری اختصاصی به هواداران، امتیازدهی به بازیکنان، اطلاع از بازی‌های آینده تیم محبوب، ارائه سیم کارت هواداری، صفحه بازی‌های مختلف و همچنین موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای اختصاصی تیم محبوب کاربران از جمله ویژگی های سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو است.

اما جدیدترین خدمت ارائه شده در سامانه هواداری اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای اختصاصی تیم محبوب کاربران است که به واسطه این خدمت جدید، سایر ویژگی های سامانه هواداری را مورد بررسی قرار داده ایم که در ادامه مطالعه می فرمایید.

شخصی‌سازی اپلیکیشن در سامانه هواداری

سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو ویژگی‌های متعددی دارد و کاربران می‌توانند با عضویت در این سامانه علاوه بر رفع نیازهای روزمره خود، از این ویژگی‌های استفاده کرده و از تیم محبوب خود نیز حمایت کنند.

یکی از ویژگی‌ها شخصی سازی اپلیکیشن اوانو در سامانه هواداری است. بر همین اساس فضای اپلیکیشن برای کاربرانی که عضو سامانه هواداری شده اند متناسب با تیم محبوب خود تغییر می‌کند و فضای اپلیکیشن کاملا متناسب با تیم محبوب کاربر می‌شود.

حمایت مالی هوشمندانه و بدون هزینه از تیم محبوب

یکی از ویژگی های مهم سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو حمایت‌های مالی کاربران از تیم محبوب خود است. کاربران اوانو در سامانه هواداری می توانند از دو روش مستقیم و غیر مستقیم از تیم محبوب خود حمایت کنند.

در روش غیرمستقیم که با استقبال کاربران نیز مواجه شده است کاربران هزینه ای برای حمایت از تیم محبوب خود پرداخت نمی کنند. کاربران می توانند در این روش روزانه تراکنش های مختلف(کارت به کارت، دریافت موجودی، پرداخت انواع قبض، خرید شارژ و خرید بسته اینترنت) انجام دهند و اوانو بخشی از کارمزد تراکنش مورد نظر را تحت عنوان پیشکش به کیف پول تیم محبوب کاربران واریز می کند.

ویژگی مهم این روش این است که کاربران برای حمایت مالی از تیم محبوب خود هزینه ای مازاد بر هزینه تراکنش خود پرداخت نمی کنند و بخشی از کارمزد تراکنش مورد نظر در لحظه انجام تراکنش به کیف پول باشگاه منتقل می گردد.

علاوه بر این کاربران می توانند با ورود به صفحه حمایت از باشگاه، برای حمایت مالی از روش مستقیم نیز استفاده کنند و بر همین اساس مبلغ مورد نظر خود را مستقیما به کیف پول باشگاه منتقل کنند.

شفافیت حمایت‌های مالی هواداران

یکی از مهم ترین ویژگی های سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو شفافیت بالای حمایت های مالی هواداران است. بر همین اساس کاربران می توانند به صورت لحظه ای مجموع حمایت های صورت گرفته توسط کاربر و کل مبلغ حمایت شده را مشاهده کنند و باشگاه ها نیز با ارائه گزارش هایی نحوه هزینه این مبالغ را به اطلاع هواداران می رسانند.

کد هواداری اختصاصی برای هر کاربر

یکی دیگر از ویژگی های سامانه هواداری اوانو ارائه کدهای اختصاصی هواداری برای کاربرانی است که عضو سامانه هواداری می شوند. بر همین اساس کاربران با کد اختصاصی هواداری خود رسما هوادار تیم محبوب خود شده و می توانند از خدمات متعددی که به کدهای هواداری اختصاص می یابد بهره مند شود.

انتخاب بازیکن برتر و دریافت سیم کارت هواداری

همچنین هواداران می توانند علاوه بر حمایت مالی از تیم محبوب خود از خدمات متعددی که اوانو برای هواداران در نظر گرفته استفاده کنند. به طور مثال هواداران می توانند از وضعیت بازی های تیم به طور کامل مطلع شوند، به بازیکنان تیم امتیاز بدهند و بازیکن برتر تیم بعد از هر بازی را انتخاب کنند. علاوه بر این هواداران می توانند در اوانو سیم کارت هواداری دریافت کنند و به زودی از بسیاری خدمات دیگر که مختص هواداران است بهره مند شوند.

در سامانه هواداری اوانو بازی کنید!

یکی دیگر از ویژگی های سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو، وجود صفحه اختصاصی بازی است. بر همین اساس در سامانه هواداری بازی‌های متعددی برای کاربران در نظر گرفته شده است و کاربران می توانند در این صفحه از این بازی‌ها استفاده کنند.

راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا

اما جدیدترین ویژگی سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو راه اندازی موتور جستجوی اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیا مربوط به تیم محبوب کاربران است. به این ترتیب کاربران می توانند با عضویت در سامانه هواداری و انتخاب تیم محبوب خود، علاوه بر ویژگی های فوق اخبار تصویری و محتوای مولتی مدیای به روز و مرتبط با تیم محبوب خود را مشاهده کنند.

گفتنی است سامانه هواداری اپلیکیشن اوانو تنها مربوط به تیم‌های فوتبال نیست و تیم‌های ورزشی که ظرفیت بالای هواداری دارند می توانند از این ظرفیت استفاده کرده و با حضور در سامانه هواداری، به واسطه حمایت های هوشمندانه و بدون هزینه هواداران، بخشی از مشکلات مالی خود را برطرف کنند.

 منبع: ایلنا

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا