یک شست‌وشوی کامل

مدت‌هاست که از ورود اولین ماشین‌لباسشویی به خانه‌های ما می‌گذرد. اگرچه در گذشته پاکیزگی لباس‌ها تنها انتظار مصرف‌کنندگان از این لوازم خانگی بود اما در طول زمان و با پیشرفت فناوری در عرصه محصولات خانگي، ترجیحات و خواسته‌های ما نیز از یک شست‌وشوی معمولی فراتر رفته است.

موبنا – شرکت سامسونگ با در نظر گرفتن نیاز مصرف‌کنندگان خود و با طراحی و ارائه ماشین‌ لباسشویی و خشک‌کن مدل Q1479 استاندارد جدیدی برای ماشین‌های ‌لباسشویی تعریف کرده که فراتر از قالب‌های موجود قبلی است.

یک شست‌وشوی کامل

Add Wash : به سادگی در طول شست‌وشو اضافه کنید

احتمالا برای شما هم پیش آمده باشد که در مدت کوتاهی پس از روشن کردن ماشین لباسشویی‌ متوجه شده‌اید یک یا چند تکه لباس فراموش شده‌اند. ماشین لباسشوییQ1479 سامسونگ با قابلیت ادواش (Add Wash) به شما این امکان را می‌دهد تا به ‌سادگی و به ‌سرعت لباس‌های فراموش شده خود را پس از آغاز شست‌وشو اضافه کنید. بر روی در اصلی ماشین لباسشویی‌های مجهز به فناوری ادواش دریچه کوچکی با نام Add Door طراحی شده است که این امکان را فراهم می‌کند تا هر تکه لباس جا مانده از فرایند شست‌وشو و حتی مواد شوینده یا نرم‌کننده اضافی را در هر مرحله از چرخه شست‌وشو اضافه کنید. البته باید بدانید که برای ایمنی بیشتر، ادواش فقط با برنامه شست‌وشو تا دمای ۵۰ درجه سانتیگراد کار می‌کند. ضمن اینکه برای محافظت از کودکان، Add Door در هنگام فعال بودن قفل کودک کار نمی‌کند و شما قادر به استفاده از آن نخواهید بود.

یک شست‌وشوی کامل

Air Wash : لباس‌های خود را با هوا ضد عفونی کنید

ممکن است شما هم گاهی متوجه بوی نامطبوع لباس‌هایتان حتی پس از شستن آن‌ها شده باشید. در واقع اگرچه لباس‌ها تمیز به نظر می‌رسد، اما حاوی میکروب‌هایی هستند که باعث ایجاد بوی بد می‌شود و در شست‌و‌شو از بین نرفته‌اند. ماشین لباسشوییQ1479 سامسونگ با تجهیز به سیستم Air Wash برای این موضوع نیز راه‌ حلی برای شما دارد. Air Wash یک فناوری نوآورانه است که از آب یا مواد شوینده برای حذف بوهای نامطبوع، باکتری‌های مضر، میکروب‌ها و ذرات حساسیت‌زا استفاده نمی‌کند. در عوض، از هوای گرم تولید شده توسط سیستم‌های حرارتی تعبیه شده در دستگاه استفاده می‌کند. این هوای گرم با استفاده از فن به داخل دستگاه دمیده شده، به ذرات نفوذ می‌کند تا بدون استفاده از آب یا مواد شوینده آن‌ها را از لباس شما پاک کند. به این ترتیب لباس‌های شما خوشبو و ضدعفونی می‌شود تا همیشه بوی خوب و تازه‌ای داشته باشند.

یک شست‌وشوی کامل

EcoBubble : عملکرد غیر قابل انکار حباب‌ها

اگرچه دمای بالای آب هنگام شست‌وشو کمک بسیاری به از بین رفتن میکروب‌ها و کثیفی می‌کند ولی برخی از الیاف واکنش خوبی به آب داغ نشان نمی‌دهند. دمای بالا می‌تواند موجب آب رفتن و تغییر اندازه، آسیب به بافت پارچه و تغییر رنگ آن‌ها شود. ماشین لباسشوییQ1479 سامسونگ با بهره‌مندی از فناوری EcoBubble، می‌تواند لباس‌ها  را در دمای ۱۵ درجه سانتی‌گراد به طور بهداشتی بشوید. ماشین لباسشویی، مواد شوینده را با آب مخلوط کرده تا به کف تبدیل شود. این کف به طور یکنواخت روی لباس‌های شما پخش شده و عمیق‌تر به الیاف نفوذ می‌کند. در نتیجه، EcoBubble لباس‌های‌تان را تمیزتر می‌کند و شما می‌توانید تا مدت‌ها از لباس‌های محبوب خود بی‌آنکه آسیبی دیده باشند استفاده کنید. استفاده از قابلیت EcoBubble ضمن صرفه‌جویی در مصرف انرژی، حجم مواد شوینده در دستگاه را کاهش می‌دهد و سبب افزایش عمر ماشین لباسشوییQ1479 سامسونگ خواهد شد.

یک شست‌وشوی کامل

Bubble Soak : حذف لکه‌های سرسخت

در حالی که برخی از لکه‌ها به راحتی پاک می‌شود، برخی دیگر از آنها سرسخت هستند. برای از بین بردن این لکه‌ها اگر نخواهیم ماشین لباس‌شویی خود را برای یک چرخه طولانی مدت دیگر روشن نگه‌داریم حتما از مقدار بسیار بیشتری مواد شوینده استفاده خواهیم کرد. و در صورتی که این روش نیز در پاک کردن  لکه‌ها موثر نبود به ناچار آن‌ها را با دست خواهیم شست. اگر می‌خواهید طیف گسترده‌ای از لکه‌های سرسخت را بدون هیچ دردسری از بافت پارچه‌ها پاک کنید، می‌توانید از Bubble Soak استفاده کنید. Bubble Soak قابلیت دیگری از ماشین لباسشویی Q1479 سامسونگ است که می‌توانید آن را به عنوان یک عملکرد جانبی به چرخه‌های مختلف شست‌وشو اضافه کنید. با فناوری Bubble Soak لباس‌های شما به‌طور کامل  و ۳۰ دقیقه بیشتر در میان حباب‌ها خیس می‌شود، درنتیجه لکه‌ها سست شده و از بین می‌روند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا