اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک شد

سومین جشنواره نهال فین‌تک روز چهارشنبه، چهارم اسفند ماه، برگزار شد که طی آن بلوبانک، استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک ایران، رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ را کسب کرد.

موبنا – همچنین، در این دوره از جشنواره نگار تیمورزاده، مدیر بلوبانک به عنوان «بانوی تاثیرگذار سال ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک» انتخاب شد.

مدیر بلوبانک در سخنان خود، ضمن  تشکر از برگزارکنندگان این رویداد گفت: «این جایزه حاصل تلاش‌های شبانه‌ روزی تیم بلوبانک است که در یک سال اخیر با خلاقیت و نوآوری توانستند زمین بازی را عوض کنند و راهکارهای جذاب و دوست‌داشتنی را در حوزه خدمات بانکی خلق کنند». نگار تیمورزاده در ادامه اظهار امیدواری کرد که تا سال آینده تعداد بانوان در کسب و کارها به ویژه در رده های مدیریتی افزایش یابد و فهرست بانوان تاثیر گذار بسیار بلندتر از امسال شود.

جشنواره نهال فین‌تک از سال ۱۳۹۸ با تلاش‌ تیم فیناپ و با هدف تقدیر و معرفی کسب‌وکارها، راهکارها و فعالان تاثیرگذار صنعت فین‌تک برگزار می‌شود. براساس اعلام تیم فیناپ، سومین دوره جشنواره نهال فین‌تک نسبت به دوره‌های گذشته با تغییراتی همچون برخی رویکردها و همچنین تعداد داوران همراه بود. در این دوره مسئله‌محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه‌های انسانی به شکل یک تجربه رضایت‌بخش)، غنی‌سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی شده با کمک فناوری و اطلاعات) و طراحی انسان‌محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب) به عنوان اصلی‌ترین معیارهای بررسی اپلیکیشن‌ها و راهکارهای حوزه فین‌تک انتخاب شد. همچنین تعداد داوران نسبت به دوره‌های گذشته با رشد همراه بود و فهرست نامزدهای سومین جشنواره نهال فین‌تک با آرای ۸۰ نفر از مدیران و متخصصان حوزه‌های بانکی، مالی، فین‌تک و کارآفرینی داوری شد.

اپلیکیشن بلوبانک محصول برتر سال ۱۴۰۰ حوزه فین‌تک شد

نوشته های مشابه

در نهایت و پس از بررسی‌های صورت گرفته بلوبانک، که در حال حاضر به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان فعالیت می کند، مقام نخست اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه کسب‌وکارهای بزرگ را به خود اختصاص داد. اپلیکیشن بلوبانک با هدف ارائه تجربه‌ای راحت و دلپذیر از خدمات بانکی طراحی شده است. براین اساس رابط کاربری اپلیکیشن بلوبانک به شکلی طراحی و پیاده‌سازی شده که تمامی کاربران می‌توانند در سریع‌ترین زمان و با راحت‌ترین شیوه به خدمات مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

سومین جشنواره نهال فین‌تک روز چهارشنبه با برگزاری پنل‌های گفت‌وگو میان فعالان این حوزه و اهدای جوایز مرد و بانوی تاثیرگذار، تولیدکننده محتوای برتر، اپلیکیشن، راهکار و محصول منتخب سال ۱۴۰۰ به پایان رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا