چهار راهکار نمایشگرهای The Wall برای افزایش سود فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها

خرید آنلاین در دو سال اخیر به دلیل مزیت‌هایی که در پیشگیری از بیماری داشت، رشد و توسعه زیادی پیدا کرد و بسیاری از کسب‌وکارها گام‌های محکمی برای آنلاین شدن فعالیت خود برداشتند.

موبنا – اتفاقی که طی این دو سال برای کسب‌وکارها و فروشندگان رخ داد، منحصربه‌فرد بودن تجربه خرید حضوری و قابل جایگزین نبودن آن است. برای همین طی مدتی که کسب‌وکارها به روال سابق خود بازگشته‌اند، مراجعه فروشندگان به فروشگاه‌ها افزایش یافته و مخاطبان به دنبال تجربه‌ای حضوری و قابل لمس از خرید‌های خود هستند.

خلاقیت فروشندگان و کسب‌وکارها در زیباسازی فضای فروشگاه خود و تعامل بیشتر با خریداران در افزایش میزان مراجعه مشتریان تاثیر زیادی داشته است. بعضی از فروشندگان در این مدت با استفاده از نمایشگرهای ویدئو وال مثل The Wall علاوه بر برندسازی، تجربه‌ای مدرن و پیشرفته از خرید را خلق کرده‌اند. نمایشگرهای The Wall سامسونگ از صفحه نمایش چشم‌نواز و خیره‌کننده‌ای بهره می‌برد که با پخش تصاویر جذاب از محصولات می‌تواند هر فردی را به خرید تشویق کند.

این دسته از کسب‌وکارها با استفاده از نمایشگرهای جدید The Wall تصویری مدرن و پیشرفته از فروشگاه و فعالیت خود منتقل می‌کنند تا جلوه‌ای متمایز از سایر فروشگاه‌ها ایجاد شود. نمایشگرهای The Wall از صفحه نمایش‌های ماژولار LED تشکیل شده که به صاحبان کسب‌وکارها این امکان را می‌دهد تا ابعاد و نسبت تصویر مناسب خود را براساس سلیقه و محل نصب نمایشگر بچینند. در هر کدام از این ماژول‌ها چندین هزار LED با ابعاد بسیار کوچک جای گرفته است. حضور این تعداد از LED در یک ماژول کمک کرده تا برخلاف مدل‌های مشابه با نزدیک شدن به نمایشگر کیفیت تصویر پایین نیاید و چه از راه دور و چه از نزدیک به نمایشگر چشم بدوزید رنگ و سطح کنتراست تصویر همچنان چشم‌نواز باقی بماند.

چهار راهکار نمایشگرهای The Wall برای افزایش سود فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها

نمایش با رنگ‌های واقعی

کیفیت نمایش رنگ‌ها برای بسیاری از کسب‌وکارها به خصوص محصولات لوکس و لوازم آرایشی ضروری و حیاتی است، نمایشگرهایی که این محصولات را نمایش می‌دهد باید توانایی بالایی در انعکاس رنگ‌های طبیعی و واقعی داشته باشد. این شرکت‌ها هزینه و زمان زیادی صرف توسعه محصولات و رنگ‌های آن می‌کنند و انتظار دارند که محصولات‌شان با رنگ‌های واقعی به نمایش دربیاید.

ماژول‌های نمایشگر The Wall سامسونگ به فناوری Ultra Chroma مجهز است. این فناوری تصاویر را با رنگ‌هایی پرطراوت و در عین حال طبیعی و زنده نشان می‌دهد. به کمک فناوری Ultra Chroma میزان خلوص و دقت رنگ در نمایشگر The Wall دوبرابر LEDهای معمول است.

رنگ مشکی ماژول‌ها و نحوه قرارگیری آنها موجب شده تا علاوه بر تقویت کنتراست تصاویر پخش شده، جزئیات ریز محتواها به شکل دقیق و شفاف نمایش داده شود. چنانچه نمایشگر The Wall را در محیط‌های پرنوری قرار دهید، کوچکترین نگرانی بابت انعکاس نور روی صفحه نمایش آن و دیده نشدن محتواها به شکل مطلوب نخواهید داشت، چرا که نمایشگرهای The Wall سامسونگ به فناوری پوشش سیاه (Black Seal) مجهز است که میزان انعکاس نور محیط را کاهش می‌دهد. فناوری پوشش سیاه از نمایشگر در برابر ضربه‌های احتمالی و گردوغبار هم محافظت می‌کند.

 

ایجاد هیجان در رویدادها و مراسم‌ها

برگزاری یک رویداد یا مراسم به بهانه‌های مختلف می‌تواند توجه زیادی را به سمت کسب‌وکار شما جلب کند. این رویداد به خصوص اگر با حضور شخصیت‌های مشهور و اینفلوئنسرا همراه باشد دستاورد بزرگی برای فروشگاه و کسب‌وکار شما خواهد داشت. داشتن یک نمایشگر The Wall در زمان برگزاری رویداد به شما کمک می‌کند تا مراسم برگزار شده تنها به شعبه و مکان در حال برگزاری محدود نشود و بتوانید مراسم را برای تعداد زیادی از مشتریان خود حتی در سایر شعبه‌ها نمایش دهید. با بهره‌مندی از نمایشگر بزرگی مثل The Wall می‌توانید میزان مشارکت مشتریان و بینندگان رویداد را افزایش دهید.

ابعاد قابل تنظیم نمایشگر The Wall به صاحبان کسب‌وکار این اجازه را می‌دهد تا متناسب با نوع کسب‌وکار و فروشگاه خود نمایشگر پیشرفته و مدرنی را داشته باشند.

چهار راهکار نمایشگرهای The Wall برای افزایش سود فروشگاه‌ها و کسب‌وکارها

تصویری جذاب از محصولات

داشتن نمایشگر بزرگ در فروشگاه و نمایش محصولات با ابعاد گسترده به ساخت تصویری مطلوب از محصولات در ذهن مشتریان کمک می کند. مثلا نمایش ویدئویی از خودرویی شیک و زیبا در جاده‌ای پر پیچ و خم و سرسبز یا نمایش یک خانه ویلایی در نمایشگرهای بزرگ The Wall عظمت و شکوه این محصولات را در چشمان مشتریان افزایش می‌دهد.

ابعاد نمایشگر The Wall سامسونگ در اندازه‎ها و نسبت‎های مختلف از ۷۳ اینچ با کیفیت ۲K تا ۲۹۲ اینچ با کیفیت ۸K قابل تغییر و تنظیم است. به همین دلیل مدیران کسب‌وکارها می‌توانند ابعاد نمایشگر را به شکل مدنظر خود دربیاورند. بزرگ بودن ابعاد نمایشگر به مشتریان کمک می‌کند تا جزئیاتی باور نکردنی از خودرو یا هر محصولی را مشاهده کنند و با اطمینان خاطر بیشتری تصمیم به خرید محصول بگیرند.

نمایشگر The Wall سامسونگ از فناوری پخش تصاویر HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث شده تا علاوه بر بالارفتن میزان روشنایی صفحه نمایش، تصاویر در نمایشگر The Wall با رنگ‌هایی درخشان و براق نمایش داده شود و میزان درخشندگی و جزئیات تصاویر با همان وضعیت و شکل طبیعی خود به نمایش دربیاید.

 

برانگیختن احساسات

درگیر کردن ذهن مشتریان به سمت محصول از اهداف اولیه بازاریابان است که تلاش‌های زیادی برای آن انجام می‌دهند. جذابیت تصاویر محصولات و نمایش آن به شکل سه‌بعدی باعث می‌شود تا ذهن و نگاه مشتریان به سمت محصول جلب شود و به دنبال مطالعه قابلیت‌های آن بروند.

نمایشگر The Wall سامسونگ از فناوری پخش تصاویر HDR10+ پشتیبانی می‌کند. این قابلیت باعث شده تا علاوه بر بالارفتن میزان روشنایی صفحه نمایش، تصاویر در نمایشگر The Wall با رنگ‌هایی درخشان و براق نمایش داده شود و میزان درخشندگی و جزئیات تصاویر با همان وضعیت و شکل طبیعی خود به نمایش دربیاید.

برای طراحی و کنترل و مدیریت محتواها در نمایشگر The Wall نسل جدید راهکار MagicINFO به خدمت گرفته شده تا کاربران این نمایشگر بتوانند محتوای مورد نظر خود را به سادگی طراحی و طبق زمان‌بندی مورد نظر خود پخش کنند.

با در اختیار داشتن راهکارهای MagicINFO صاحبان کسب‌وکار به راحتی می‌توانند تجربه‌ای منحصربه‌فرد و تعاملی برای مشتریان خود بسازند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا