نقش‌آفرینی یک اپراتور تلفن همراه در تجهیز دندانپزشکی مجتمع ورزشی و درمانی بهشت امام رضا(ع)

حمایت‌های خیرین و یکی از اپراتورهای تلفن همراه در قالب مسئولیت اجتماعی، منجر به تجهیز شدن بخش دندانپزشکی مجتمع بزرگ ورزشی و درمانی بهشت امام رضا(ع) شد.

موبنا – حمایت‌های خیرین و یکی از اپراتورهای تلفن همراه در قالب مسئولیت اجتماعی، منجر به تجهیز شدن بخش دندانپزشکی مجتمع بزرگ ورزشی و درمانی بهشت امام رضا(ع) شد.

مجتمع بزرگ ورزشی و درمانی بهشت امام رضا(ع) از جمله مراکز مردمی در کشور است که خدمات ویژه‌ای به معلولان و خانواده‌هایشان، با تقبل تمامی هزینه‌های آنها ارائه می‌دهد و اکنون رفته رفته در حال تجهیز شدن و تکمیل است.

بهشت امام رضا(ع) هم‌اکنون با نگهداری از ۱۵۰ کودک و ۱۵۰ سالمند بیمار رها شده در ۴ مرکز در سطح شهر تهران و حمایت از ۳۰ کودک، در زمره یکی از بزرگترین مراکز نگهداری از کودکان بی‌سرپرست در کشور است.

این مجتمع بزرگ ورزشی و درمانی دارای بخش‌های فیزیوتراپی، کار درمانی، آب درمانی، مشاوره، گفتار درمانی، خدمات دندانپزشکی و باشگاه تفریحی و ورزشی است که با حمایت خیرین و حامیان به مرور در دل این مجتمع شکل گرفته است.

نکته قابل توجه در این مجتمع، راه‌اندازی مرکز تماسی با نام «بهشت خوش» است؛ مسئولان توسعه این مجتمع با این ابتکار توانسته‌اند در مرکز تماس، اشتغالزایی برای تعدادی از معلولان کشور داشته باشند.

زمانیکه با مسئولان این مجتمع درباره نیازهایشان صحبت کردیم، با تأکید بر «مردم‌نهاد بودن این مجموعه»، اعلام کردند که بخش‌های مختلفی وارد بحث حمایت‌های مالی شده‌اند که یکی از آنها اپراتور اول تلفن همراه (همراه اول) است که در راستای مسئولیت اجتماعی‌شان به این موضوع ورود کردند.

با توجه به افزایش نرخ ارز و تحریم‌ها، خرید تجهیزات برای بخش دندانپزشکی این مجموعه، مسئولان آن را با مشکلات بسیاری مواجه کرده که همین دلیلی شده تا حمایت‌هایی که بخش‌های مختلف نظیر همراه اول از این مجموعه داشتند، به این بخش تزریق شود و همچنان نیز نیازمند کمک‌های مردمی یا حمایت‌های سازمانی هستند.

 منبع: خبرگزاری موج

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا