جمعه‌های پر پول بلوبانک

بلوبانک، نئوبانک ایرانی، در طرحی که از روزهای نخست رونمایی آغاز کرده بود به کاربران خود این امکان را می‌داد تا با استفاده از کد دعوت، ضمن دعوت از دوستان خود برای باز کردن حساب بانکی در بلوبانک، ۳۰ هزار تومان هدیه دریافت کنند.

موبنا – این طرح تنها برای دعوت از ۱۰ نفر اجرا می‌شد و بعد از ۱۰ نفر، کد دعوت قفل می‌شد و هدیه‌ای هم به صاحب کد تعلق نمی‌گرفت. بلوبانک با طراحی و اجرای کمپین «بلوفرایدی»، روز جمعه را برای استفاده نامحدود از کد دعوت در نظر گرفته است.

طرح دعوت از دوستان همزمان با شروع به کار بلوبانک، به عنوان یک نئوبانک ایرانی، کلید خورده بود. در این طرح، کاربران با ورود به اپلیکیشن بلوبانک، از قسمت پروفایل خود، گزینه «دعوت از دوستان» را انتخاب و سپس کدی که برای آن‌ها نمایش داده می‌شود را برای دوستان خود می‌فرستند. به ازای هر افتتاح حساب موفقی که با این کد دعوت در بلوبانک انجام شود، سی هزار تومان به حساب دعوت‌کننده واریز خواهد شد. هرکس می‌تواند برای دعوت موفق از ۱۰ نفر، به ازای هر دعوت، ۳۰ هزار تومان دریافت کند.

بلوفرایدی، به اولین جمعه‌های ماه گفته می‌شود که استفاده از کد ‌دعوت در آن‌ها نامحدود است. هرکدام از کاربران بلوبانک می‌توانند در روزهای بلوفرایدی به صورت نامحدود از کد‌ دعوت خود استفاده کنند و از بلوبانک هدیه دریافت کنند. جمعه ۶ اسفند، آخرین بلوفرایدی در سال ۱۴۰۰ خواهد بود و کاربران می‌توانند در آخرین بلوفرایدی سال، یک روز پرپول را تجربه کنند.

جمعه‌های پر پول بلوبانک

نوشته های مشابه

بلوبانک که فعالیت خود را از اواخر سال ۱۳۹۸، به عنوان یک نئوبانک ایرانی، با شعار «بانک ولی دوست‌داشتنی» شروع کرد حالا توانسته بعد از دو سال، کاربران خود را به بیش از یک میلیون نفر گسترش دهد و کاربرانی از سراسر استان‌های ایران داشته باشد. این نئوبانک ایرانی، سیستم بانکداری سنتی را به سیستمی تماما آنلاین، با کاربری‌ آسان و جذاب تبدیل کرده و توانسته رضایت عموم مردم، به خصوص قشر جوان، را به خوبی جلب کند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا