تلویزیون‌های جدید سامسونگ تاییدیه مراقبت چشم و دقت رنگ را دریافت کردند

تلویزیون‌های QLED و Lifestyle سری ۲۰۲۲ سامسونگ تاییدیه‌های مراقبت چشم (eye safety) و دقت رنگ را از موسسه‌ها و آزمایشگاه‌های معتبر جهان دریافت کردند.

موبنا – تلویزیون‌های جدید سامسونگ همزمان با نمایشگاه CES 2022 در سه سری MICRO LED، Neo QLED و Lifestyle رونمایی شدند. این تلویزیون‌ها به کمک قابلیت‌هایی همچون افزایش کیفیت صدا و تصویر، گزینه‌های متنوع‌تر ابعاد تلویزیون، لوازم جانبی شخصی‌سازی شده و به‌روز شدن رابط کاربری، رویای «نمایشگرها در همه‌جا و برای همه» را به واقعیت نزدیک کرده‌اند. رویایی که با تماشای تصویری شبیه به زندگی واقعی، صدای فراگیر و تجربیات شخصی‌سازی شده در تلویزیون‌های سری ۲۰۲۲  سامسونگ در دسترس قرار گرفته است.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ تاییدیه مراقبت چشم و دقت رنگ را دریافت کردند

سطح بالای ایمنی

تلویزیون‌های جدید سری Lifestyle سامسونگ به تازگی موفق شدند تاییدیه مراقبت چشم (Eye Care) را از موسسه برق، الکترونیک و فناوری‌های اطلاعات (VDE) دریافت کنند. موسسه VDE که مرکز آن در کشور آلمان است با انجام آزمایش‌های مختلف سطح ایمنی و سلامتی دستگاه‌های الکترونیکی را ارزیابی می‌کند و گواهینامه‌ها یا تاییدیه‌های مرتبط به آن را صادر می‌کند. این موسسه با بیش از ۳۶ هزار عضو یکی از بزرگترین انجمن‌های فنی و علمی اروپا به شمار می‌رود.

مدل‌های The Frame، The Serif و The Sero از سری تلویزیون‌های Lifestyle سامسونگ با پشت ‌سر گذاشتن آزمون‌ها و ارزیابی‌های انجام شده، تاییدیه مراقبت چشم را دریافت کردند. برای دریافت این تاییدیه مواردی مثل ایمنی چشم، خسته نکردن چشم، کنترل پرش تصویر، یکنواختی و درستی رنگ‌ها بررسی می‌شود.

این سری از تلویزیون‌ها همچنین از نظر انتشار نور آبی و میزان از بین رفتن ملاتونین در چشم مورد ارزیابی کمیسیون بین‌المللی الکترونیک فنی (IEC) قرار گرفتند و با داشتن استانداردهای تعیین شده، تاییدیه‌های این موسسه در مورد راحتی چشم، یکنواختی کیفیت تصویر، درستی و صحت رنگ‌ها و لرزش و پرش تصویر را دریافت کردند.

مدل‌های ۲۰۲۲ تلویزیون‌های Lifestyle سامسونگ از نظر میزان بازتاب نور محیط توسط آزمایشگاه مستقل و مشهور UL (Underwriters Laboratories) ارزیابی و بررسی شد و تاییدیه عدم بازتاب نور یا Glare-Free را دریافت کرد. آزمایشگاه‌های UL به عنوان شرکتی مستقل، محصولات و لوازم مختلف را از نظر ایمنی و موارد جانبی آن ارزیابی می‌کنند.

دریافت این تاییدیه نشان دهنده صحت آزمایش‌های انجام شده کمیسیون بین‌المللی روشنایی (CIE) است که تلویزیون‌های Lifestyle را از نظر نرخ یکپارچه انعکاس نور (UGR) در حد استاندارد معرفی کرد.

مدل‌های ۲۰۲۲ سری Lifestyle سامسونگ از صفحه نمایش جدید مات با قابلیت‌های ضدتابش، ضد انعکاس و ضد اثرانگشت برای ارائه بهترین کیفیت تصویر بهره می‌برند.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ تاییدیه مراقبت چشم و دقت رنگ را دریافت کردند

دقت رنگ‌

مد‌ل‌های QLED 2022 سامسونگ هم موفق شدند تا اولین تاییدیه Pantone Validated را از شرکت Pantone دریافت کنند. Pantone یکی از مشهورترین برندهای جهان در صنعت رنگ و خالق سیستم تطبیق پنتون (PMS) است.

این تاییدیه دقت و درستی رنگ‌های نمایش داده شده در این تلویزیون‌ها را نشان می‌دهد. تمامی ۲۰ مدل تلویزیون QLED 2022 سامسونگ در هر دو کیفیت ۴K و ۸K این تاییدیه را کسب کرده‌اند. براین اساس تلویزیون‌های جدید سامسونگ توانایی نمایش دقیق ۲۰۳۰ رنگ پنتون و ۱۳۰ سایه رنگ را دارد.

تلویزیون‌های جدید سامسونگ تاییدیه مراقبت چشم و دقت رنگ را دریافت کردند

سئوک‌وو یونگ، سرپرست بخش تحقیق و توسعه نمایشگرهای سامسونگ می‌گوید : «تلویزیون‌ها امروزه به مهم‌ترین و اصلی‌ترین دستگاه سرگرمی در خانه تبدیل شده‌اند، به همین دلیل خواسته کاربران داشتن تلویزیون‌هایی با صفحه نمایش باکیفیت است که فشار بر روی چشم‌ها را به حداقل برساند و مانع از خستگی دید شود. تاییدیه‌هایی که موسسات پیشرو و مشهور جهان به تلویزیون‌های سامسونگ داده‌اند، تاکید مجددی است بر این موضوع که تلویزیون‌های سامسونگ بهترین کیفیت تصویر را همراه با تجربه‌ای راحت و ایمن از تماشای تلویزیون ارائه می‌دهد».

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا