کاژه ; بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

هر خانه‌ای با گذشت زمان، رنگ و بوی کهنگی به خود می‌گیرد و به نوسازی نیاز پیدا می‌کند. بازسازی ساختمان، عملیاتی حساس است که باید با در نظر گرفتن استانداردهای مشخصی انجام شود.

نوسازی ساختمان گاهی یک انتخاب و گاهی یک الزام است. اگر صرفاً برای ایجاد تغییرات ظاهری اقدام به بازسازی خانه می‌کنید، این یک اقدام انتخابی محسوب می‌شود. اما اگر خانه به‌واسطه عواملی مثل کهنگی، رطوبت و … دچار آسیب شده باشد، آنگاه باید هر چه سریع‌تر برای نجات آن وارد عمل شوید. ساختمان را در مقیاس‌های مختلفی می‌توان بازسازی کرد. یک بازسازی اساسی شاید هفته‌ها زمان ببرد. بااین‌حال، اجرای پروژه‌های کوچکی مثل روف گاردن یا نصب استین گلس نیز اَشکالی از بازسازی ساختمان هستند. پروژه‌هایی که علیرغم مقیاس اجراییِ محدود، تأثیر بسیار عمیقی بر نمای خانه می‌گذارند.

بازسازی ساختمان؛ فصلی جدید از کتاب سکونت شما!

حتی یک یا چند تحول کوچک هم بعضاً می‌تواند نمای کاملاً تازه‌ای به خانه بدهد. غیر از موارد اضطراری، انگیزه اکثر افراد از بازسازی ساختمان ایجاد تغییر در ظاهر آن است. نمایی که این احساس را به شما القا می‌کند که انگار به خانه جدیدی نقل‌مکان کرده‌اید.

این که بازسازی را در چه مقیاسی اجرا کنید، به ترجیح شما و البته ملاحظات فنی خانه بستگی دارد. امکان‌سنجی، لازمه انجام بازسازی‌های بزرگ است. عدم امکان‌سنجی دقیق می‌تواند خسارات مالی و حتی جانی جبران‌ناپذیری به همراه داشته باشد. به همین علت مشورت با متخصصان امر در بحث نوسازی خانه، از اهمیت خاصی برخوردار است. انجام بازسازی خانه توسط متخصصان، ضمن بهینه‌سازی زمان انجام کار، هزینه‌های اجرای پروژه را نیز به حداقل می‌رساند.

بازسازی ساختمان با توجه به مقیاس کار می‌تواند از چند روز تا چند ماه طول بکشد. بااین‌حال در ساختمان‌های نوساز، اجرای پروژه‌های کوچک مثل روف گاردن یا نصب استین گلس رایج‌تر است. این نوع ساختمان‌ها به دلیل تازگی، معمولاً به بازسازی‌های اساسی و نوش جان کردن ضربات پتک و کلنگ نیازی ندارند! بنابراین عجیب نیست که ساکنان، راهکارهای آسان و سریع را برای ایجاد تغییر در نمای آن‌ها ترجیح دهند.

کاژه ; بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

اجرای روف گاردن؛ آفرینش فضای سبز در آسمان!

زندگی مدرن، فرصت بهره‌مندی از لذت‌های زیادی را از ما سلب می‌کند. شهرنشینی با تمام مزایایش، معایب خاص خودش را دارد. بی‌تردید یکی از بزرگ‌ترین معایب این سبک زندگی، دوری انسان از طبیعت است. همه ما عاشق طبیعت و گل و گیاه هستیم. حتی افرادی هم که عمیقاً به تب تکنولوژی گرفتار شده‌اند، رنج این دوری را در اعماق روحشان احساس می‌کنند. اما همیشه راهی برای بهبود وضعیت وجود دارد. با انجام برخی تغییرات می‌توان بسیاری از واحدهای آپارتمانی را از این حالت عبوس و دل‌مرده خارج کرد. یک راهکار بسیار مناسب برای ایجاد فضای سبز در آپارتمان، اجرای روف گاردن است. پروژه‌ای که می‌توان آن را شکلی از بازسازی ساختمان دانست.

آپارتمان‌هایی که دارای فضاهای باز مثل تراس یا پشت‌بام هستند، می‌توانند از این مزیت برای پیوند با طبیعت استفاده کنند. فضای باز آپارتمان شما ظرف چند روز می‌تواند به یک بهشت سبز تبدیل شود. اجرای روف گاردن به ایده‌های رؤیایی شما در خصوص داشتن یک فضای سبز اختصاصی در آپارتمان جامه عمل می‌پوشاند.

آفرینش فضای سبز در آپارتمان از طریق اجرای روف گاردن، علاوه بر زیباسازی ظاهری، مزایای دیگری هم دارد. برخی از مهم‌ترین این مزایا عبارت‌اند از:

  • مبارزه با انتشار گازهای گلخانه‌ای
  • مبارزه با اثر جزیره گرمایی
  • ایجاد تنوع زیستی
  • کاهش مصرف برق در فصول گرم سال
  • افزایش ارزش مِلک (به‌طور متوسط ۴ تا ۸ درصد)

خوب است بدانید که به‌طور متوسط بیشتر از یک‌چهارم سطح مناطق شهری را پشت‌بام‌ها تشکیل می‌دهند. بنابراین با اجرای روف گاردن روی پشت‌بام‌ها می‌توان نمای سبز و جدیدی به شهرها بخشید.

کاژه ; بازسازی ساختمان، اجرای روف گاردن و پارتیشن شیشه ای

پارتیشن شیشه ای

برای جدا نمودن فضهای داخلی از یکدیگر راهکارهای مختلف همچون دیوار کشی و یا پارتیشن بندی وجود دارد. پارتیشنها میتوانند از جنس چوب ، فلز ، گچ و یا شیشه باشند، امروزه در ساختمانهای اداری پارتیشن شیشه ای از استقبال بسیار زیادی برخوردار شده است. در این میان دفاتر و سازمانهای اداری استقبال چشمگیری از این نوع پارتیشن نسبت به متریالهای دیگر نشان داده اند. برای طراحی و اجرای پارتیشن شیشه ای منزل و یا محیط اداری خود میتوانید از شرکت کاژه مشاوره دریافت کنید. استفاده از پارتیشن شیشه ای مزایای متعددی دارند که به چند نمونه از آن در زیر اشاره میگردد.

  • افزایش بهره بری کارکنان سازمان
  • قابلیت جمع آوری و تغییر موقعیت سریع
  • روشنایی بیشتر
  • طول عمر بیشتر
  • ظاهری لوکس و زیبا

 

 

 

کاژه؛ یک انتخاب مطمئن برای بازسازی ساختمان!

کیفیتِ اجرای بازسازی ساختمان، به اندازه تصمیم‌گیری در خصوص انجام این کار اهمیت دارد. ایده خوب و اجرای اصولی، دو شرط حیاتی در دستیابی به نتایج مطلوب یک پروژه بازسازی هستند. اگر اجرا به‌درستی صورت نگیرد، بهترین ایده‌ها هم راه به جایی نمی‌برند. از آن سمت، یک اجرای درست هرگز نمی‌تواند نقایص یک ایده بد را بپوشاند. این یعنی ایده و اجرا هر دو به یک اندازه مهم هستند.

فرایند نوسازی را چه در مقیاس وسیع و چه در مقیاس پروژه‌هایی مثل اجرای روف گاردن یا نصب استین گلس، باید به متخصصان این کار بسپارید. افرادی که به پشتوانه مهارت و تجارب ارزشمندشان، انتظاراتتان را به بهترین شکل ممکن برآورده می‌کنند. در حالت ایده‌آل، این کار باید در حداقل زمان و با کمترین هزینه انجام شود. با در نظر گرفتن همه این معیارها، می‌توانیم شرکت کاژه را یک انتخاب هوشمندانه برای این منظور بدانیم. شرکتی که با اجرای صدها پروژه موفق در زمینه بازسازی ساختمان و طراحی دکوراسیون داخلی خانه، توانسته جایگاه متمایزی را در بازار به خود اختصاص دهد. اگر می‌خواهید همه چیز در فرایند نوسازی ساختمان درست و اصولی پیش برود، می‌توانید به کاژه اعتماد کنید. اگر هم احساس می‌کنید که برای آغاز کار به اطلاعات بیشتری احتیاج دارید، کارشناسان کاژه آماده پاسخگویی به پرسش‌های شما هستند.

اطلاعات تماس شرکت کاژه : ۰۹۱۲۱۵۰۹۵۱۶ – ۸۸۴۹۲۳۱۴ – www.kajeh.com

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا