مینک؛ متفاوت‌ترین افزونه خودرویی برای ماجراجویی در طبیعت! (+عکس)

ارتفاع آن از سطح زمین نیز برابر با ۳۳۰ میلیمتر است. این فاصله از سطح به مفهوم قابلیت بالای آن برای جابجایی حتی در مسیرهای ناهموار و به اصطلاح آفرودی است.

موبنا مینک نام یکی از جدیدترین و البته متفاوت ترین کمپرهای معرفی شده در جهان است که ویژگی های جالبی را همراه خود دارد. این کمپر از منظر ابعاد با محاسبه میله اتصال به خودرو برابر با ۴۱۱۶ میلیمتر در طول توسعه یافته و وزنی برابر با ۵۲۰ کیلوگرم دارد.

وزن پایین و طراحی آئروداینامیک و البته تولید از مواد سبک و مستحکم شرایطی را ایجاد کرده تا یک انتخاب ایده آل در استفاده طولانی باشد.

مینک؛ متفاوت ترین افزونه خودرویی برای ماجراجویی در طبیعت! (+عکس)

ارتفاع آن از سطح زمین نیز برابر با ۳۳۰ میلیمتر است. این فاصله از سطح به مفهوم قابلیت بالای آن برای جابجایی حتی در مسیرهای ناهموار و به اصطلاح آفرودی است. نوع طراحی مینک شرایطی را ایجاد کرده که داخل کابین بالاترین میزان نورگیری طبیعی را داشته باشد و همچنین پنجره ها علاوه بر طرفین در قسمت سقف نیز منظره ای پانورامیک از آسمان را در اختیار کاربر قرار می دهند.

۴ پورت یو اس بی نیز در پنل داخلی اتاق قرار داده شده است.

کابین که طراحی کپسول مانند دارد از منظر ابعاد برابر با ۲۸۱۱ میلیمتر در طول و ۱۵۱۱ میلیمتر در عرض توسعه یافته است. می توان یک تشک تا طول ۲۰۰۰ میلیمتر را در کابین قرار داد و همچنین از فضای اضافی پایین تشک به عنوان محل استراحت کودک استفاده کرد.

دیواره ضخیم داخلی به قطر ۳ سانتیمتر از پلاستیک ای بی اس، عایق کاری ۱۹ میلیمتری با آرمافلکس، نورپردازی ال ایی دیی، محفظه نگهداری، سوکت برق ۲۲۰ ولت، یخدان ۳۶ لیتری با پریز ۱۲ ولت و … از دیگر امکانات کابین هستند که حتی آنرا برای استفاده در دمای منفی صفر نیز قابل ساخته اند.

همچنین خریداران می توانند یک پنل خورشیدی ۱۰۵ واتی، سیستم گرمایش، اسپیکر بلوتوث و انواع بسته های بهداشتی و کاربردی را نیز سفارش دهند.

قیمت پایه این کمپر از ۱۸۷۰۲ دلار آغاز می شود.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا