جدیدترین و جذاب‌ترین تریم «فرانتیر» چه ویژگی‌هایی دارد؟ (+عکس)

شاخص مصرف سوخت(در حالت فعال بودن سامانه تمام چرخ محرک) برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۳.۸ لیتر، در بزرگراه ۱۰.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۲.۳ لیتر گزارش شده است.

موبنا فرانتیر یکی از برندهای فعال در گروه نیسان است که اولین بار در سال ۱۹۸۵ به بازار جهانی معرفی شد. این محصول در کلاس پیکاپ کامپکت و همچنین میان سایز عملکرد موفقی در جلب نظر مشتریان طی نسل های مختلف خود داشته است. حضور فرانتیر در بازار آمریکای شمالی نیز به سال ۱۹۹۷ باز می گردد.

جدیدترین مدل فرانتیر در بازار آمریکا با کد D41 شناسایی می شود که در واقع سومین نسل از این خودرو است که ویژگی های طراحی و فنی ممتازی را همراه خود دارد.

در ادامه این مطلب نگاهی خواهیم داشت به تریم کِرو کَب پرو-۴اکس مدل ۲۰۲۲ که جز جذاب ترین تریم های این پیکاپ نیز محسوب می شود.

از منظر طراحی در نشریات معتبر خودرویی بالاترین امتیاز به فرانتیر جدید اختصاص یافته و از آن به عنوان موفق ترین نسخه این خودرو نام برده شده است. چراغ های اصلی جلو با الگوی C شکل، جلوپنجره تیره و جزئیات قرمز رنگ مربوط به تریم مجموعا یک ماجراجوی چالاک و قدرتمند را پیش روی مخاطب قرار داده است.

رینگ ها در حالت استاندارد ۱۷ اینچی هستند.

ظرفیت قسمت بار نیز برابر با ۵۵۸ کیلوگرم محاسبه شده است.

وزن خودرو برابر با ۲۱۳۵ کیلوگرم و شاخص یدک کشی ۳۰۴۸ کیلوگرم است.

فضای کابین تاکید چندانی بر تغییرات و بروزرسانی ندارد! جذاب ترین مورد به نمایشگر ۹ اینچی لمسی تنظیمات سیستم سرگرمی مربوط می شود که در قسمت میانی کنسول اصلی جلو خودنمایی می کند. نمایشگر ۷ اینچی بین نشانگرهای امپر سنتی مقابل دید راننده نیز بخش دیگری از فناورانه های کار، است!

اینجا خبری از اپل کارپلی و اندروید اوتو در حالت وایرلس نیست. دو پورت یو اس بی کلاس A و دو پورت یو اس بی تایپ-سی نیز برای سرنشین ها در نظر گرفته شده است.

سوکت برق ۱۲۰ ولت، سیستم صوتی با ۱۰ اسپیکر، شارژر بی سیم، ریموت استارت و … نیز از آپشن های این بخش هستند.

از امکانات بخش ایمنی نیز باید به کروز کنترل تطبیقی، هشدار خروج از خط و دستیار حفظ خودرو بین خطوط، نمایش نقاط کور دید راننده، هشدار برخورد از عقب، نور بالای تطبیقی و دوربین ۳۶۰ اشاره کرد.

برای پیشرانه از تپنده ۶ سیلندر ۳.۸ لیتری در هماهنگی با جعبه دنده ۹  سرعته اتوماتیک استفاده شده است. خروجی موتور برابر با ۳۱۰ اسب بخار و گشتاور برابر با ۳۸۱ نیوتن متر است.

وانت ژاپنی محبوب در آمریکا/ جدیدترین و جذاب ترین تریم

شاخص مصرف سوخت(در حالت فعال بودن سامانه تمام چرخ محرک) برای ۱۰۰ کیلومتر رانندگی در شهر ۱۳.۸ لیتر، در بزرگراه ۱۰.۷ لیتر و در حالت ترکیبی ۱۲.۳ لیتر گزارش شده است.

قیمت مدل پایه نیسان فرانتیر ۲۰۲۲ در بازار آمریکا حدود ۳۰ هزار دلار است. قیمت پایه تریم معرفی شده در این مطلب ۳۸۵۹۵ دلار و قیمت نمونه ای که تصاویر آن در مطلب حاضر ارائه شده باتوجه به آپشن به ۴۶۵۷۰ دلار می رسد.

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا