وقتی خلاقیت مانند آهن ربا عمل می کند! (+فیلم و عکس)

این هنر بر اساس یک قانون ساده کار می کند که اولین تاثیر را آخرین تاثیر می داند!

موبنا؛ محمدمهدی حیدرپور تبلیغات برای معرفی هر محصول از اهمیت ویژه ای برخوردار است زیرا به هدف افزایش فروش آن محصول کمک می کند. تبلیغات بر اساس یک قانون ساده کار می کند که اولین تاثیر را آخرین تاثیر می داند.

اگر تبلیغی در جلب توجه مخاطب موفق نباشد، می تواند ساعت ها تفکر، خلاقیت و تلاش را هدر دهد. بر همین اساس، چند ثانیه نخست از اهمیت ویژه ای برخوردار است و فرقی نمی کند که تبلیغ ویدئویی و آنلاین یا از نمونه های چاپی و آفلاین باشد.

مردم به طور معمول به دنبال چیزی متفاوت و به خوبی طراحی شده هستند. شرکت های مختلف به ویژه نام های مطرح تمام تلاش خود را برای ارائه تبلیغاتی هوشمندانه بکار می گیرند که نگاه مخاطب را به سوی خود جلب کرده و ذهن و احساسات وی را درگیر می کند.

تبلیغات در صنعت خودرو نیز جایگاه بسیار مهم و حیاتی دارد. از این رو کمپانی های مطرح پیوسته تلاش دارند تا پرچمدار خلاقیت در حوزه تبلیغ باشند. در ادامه چند مورد از جذاب ترین و به یاد ماندنی ترین تبلیغات با موضوع خودرو را مشاهده می کنید:

جالب آنکه نمونه های تبلیغاتی زیر حقیقتا بیننده را به تفکر در رابطه با محتوای خود وادار می کنند، به همین دلیل از نوشتن توضیحات در رابطه با آنها خودداری کردیم تا نتیجه گیری اختصاصی خود را داشته باشید.

 

 

 

 

 


 

 

 منبع: عصرایران

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا