فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

هنگام خرید لوازم خانگی وقتی نوبت به یخچال و فریزر می‌رسد در حالی که همه جوانب از برند و قیمت گرفته تا ابعاد، قابلیت‌ها و… را در نظر می‌گیریم، می‌دانیم که به دنبال یک دستگاه با ویژگی‌های متمایز هستیم، محصولی که متناسب با سبک زندگی ما باشد.

موبنا – سایدبای‌سایدهای RF56 از سری یخچال‌های رومانو سامسونگ در عین بهره‌مندی از جدیدترین فناوری‌های روز، کاربری راحتی دارد و با سیستم سرمایش بهینه شده خود به نیازهای روزمره پاسخ می‌دهد. این یخچال که از سری رومانو سامسونگ است توانسته انتظارات ما از ساید‌بای‌سایدها را به سطحی بالاتر ارتقا دهد.

فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

تازگی مواد غذایی مثل روز اول

طعم خوش هر غذایی که طبخ می‌شود بی‌تردید به کیفیت و تازگی مواد اولیه آن بستگی دارد. یخچال و فریزرRF56  با فناوری «سرمایش دقیق» به وسیله کاهش نوسانات دمای یخچال و کنترل آن کمک می‌کند تا مواد غذایی برای مدتی طولانی همان طعم و بوی روزهای اول را داشته باشد. در کنار فناوری سرمایش دقیق، محفظه «Flex Zone» نیز طراحی شده‌ است تا با نگهداری مواد در دمای مناسب، سرعت افت کیفیت آنها را تا حد امکان کاهش دهد. این محفظه تنها با لمس یک دکمه به شما این امکان را می‌دهد تا دمای درون محظه را بر اساس نیاز خود و در چهار حالت تنظیم کنید:

  • حالت اول دمای ۵ درجه برای خنک نگه داشتن غذا‌ی پخته شده و نوشیدنی به مدت طولانی
  • حالت دوم ایجاد دمای ۳ درجه برای نگهداری طولانی مدت میان وعده‌ها
  • حالت سوم دمای یک درجه برای سرد نگه داشتن نوشیدنی‌ها
  • حالت چهارم دمای منفی یک درجه برای انجماد مواد گوشتی بدون از دست دادن طعم و کیفیت بافت

فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

دسترسی آسان و طراحی کاربردی

فود شوکیس، یکی دیگر از ویژگی‌های ساید‌بای‌سایدهای RF56  سامسونگ است. فضایی در درب جلویی یخچال طراحی شده تا دسترسی آسان و راحتی به اقلام درون یخچال داشته باشید. فود شوکیس سه قسمت مختلف برای مواد غذایی خاص دارد که به شما  اجازه می دهد تا سریع و آسان به مواد غذایی پراستفاده و مورد علاقه خود دسترسی پیدا کنید. از سوی دیگر دو محفظه کشویی داخل درب یخچال به آسانی خارج می‌شود تا شما این امکان را داشته باشید که یخچال را متناسب با سبک زندگی و نیاز خود سفارشی‌سازی کنید.

فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

سیستم سرمایشی منحصر‌به‌فرد

به طور معمول مواد غذایی هر چه بیشتر در داخل یخچال بماند میزان کیفیت بافت و طعم آن هم کم و کمتر می‌شود و در مواردی حتی بوی مواد غذایی دیگر را به خود جذب می‌کند. اما یخچال و فریزرRF56  با سیستم سرمایشی سه‌گانه به بهینه‌سازی دما و رطوبت کمک کرده و از ترکیب شدن بوها جلوگیری می‌کند تا طعم و تازگی مواد غذایی به حداکثر ممکن برسد. در این سیستم، هوای سرد به طور مستقل وارد محفظه‌های یخچال و فریزر می‌شود و با به حداکثر رساندن رطوبت از ترکیب شدن بوی مواد در هر یک از بخش‌های یخچال جلوگیری می‌کنند.

فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

صرفه جویی با فناوری Metal Cooling

در یخچال RF56 سامسونگ حتی اگر درب یخچال را به طور مرتب باز و بسته کنید باز هم سرمای یخچال حفظ شده و مواد غذایی تازه نگه داشته می‌شود. در واقع تجهیز این یخچال به قابلیت Metal Cooling سبب می‌شود تا سرمای داخل یخچال ثابت و یکنواخت بماند. در این فناوری با قرار گرفتن یک لایه فلزی روی درب یخچال، سرما حتی با باز و بسته‌کردن‌های پیاپی درب هم حفظ می‌شود و از هدر رفت هوای سرد در هنگام باز شدن درب جلوگیری می‌کند. به این ترتیب علاوه بر حفظ طراوت و تازگی مواد غذایی، در مصرف انرژی هم صرفه‌جویی می‌شود.

فضای منحصربه‌فرد آشپزخانه شما

جدای از تمامی قابلیت‌ها و فناوری‌های سایدبای‌ساید RF56 سامسونگ، طراحی این یخچال به شکل زیبا و چشم‌نوازی صورت گرفته است. اتفاقی که باعث شده تا این مدل‌ از یخچال‌های سری رومانو سامسونگ، هر آشپزخانه‌ای را به فضایی منحصربه‌فرد و خاص تبدیل کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا